30.05.2007.

Evo te famozne SLIKE

i da potkrijepim doljnji tekst koji ste vjerovatno procitali, a ako niste brzo citat dolje :P
da ne duljim, evo slike, nazalost nema ni jedne sa koncerta zato sto nismo htjeli izgubit aparat ^^
i jos slika na: Spalionici te kod Renki.
uzivajte



evo i video iz parka, nema nas al nea veze :P


a evo i mi :D


pozz

- 17:48 - Komentari (37) - Isprintaj - # -

28.05.2007.

NORIJADA - gotova :(

jebiga i to je proslo, mal sam zakasnio s postom posto sam i slike htjeo stavit, al me ripa zajebo, dao je curi aparat i nisam mogo uzet slike..
anyway....norijada je bila do jaja!! ovaj prosli tjedan provod mog zivota (za sad)..
znate kako je, anarhija, zajebancija, cuganje i sve sto ide uz to party...
ali moram pohvalit dragog nam marka(ripa) sto je biJo nas kolovodja i podizo nas je, jer smo u banani ako nitko e pokrene "vlakic"...ali brate kad ga pokrene nemos to zaustavit da ga jebes rofl.
brijem da smo bili najjaci, kako neki kazu cool. ostali isto, bekani okrenuli prase iza skole, ovim putem pozdrav i njima, svaka cast... sa svima sam se druziJo, cugo, sprdo se, pjevo...ma nes prejebeno...
koncert je biJo jeben, bas onak kako meni odgovara..afirmirali se neki novi bendovi, pozdravljam The Karambol-ce i ostale svaka im cast... svaka cast i renki na otpjevanoj pjesmi... mogu rec da je karambol bio do jaja, prvi put ih cujem live, siguran sam ne i posljednji, divljo sam sa svojim, kasnije sa darijom i mateom(pozdrav i njima), a septicu sam sluso iz daleka(pozdrav anitiwink)..
u cetvrtak i petak smo se kupali u bosutu u centru...recite vi sta ocete al voda je do jaja, i najvaznije ne smrdi...
sve je proslo u najboljem redu, osim par incidenata u parku proteklih dana prije petka..
za kraj pozdrav svim mojim cekanima, tehnicarima, sumarima, "doktorima", gimnazijalcima, sup(ov)cima, poljoprivrednicima i ostalim maturantima diljem hrvatske. HVALA za ovako nes, neponovljivo(nazalost)

ovo cu potkrijepit i slikama u narednim danima, kad mi markan donese...

PoZz zujo

- 21:34 - Komentari (15) - Isprintaj - # -

24.05.2007.

NORIJADA

Sutra samo u Vinkovcima na stadionu Lokosi nastupaju super-mega-popularni septica, the karambol i pogreb x.
iz provjerenih izvora su moze chuti da bi vinkovachka mega zvijzda Tvrtko mogao nastupiti, ali to su smo priche poshto tvrtko ne nastupa bez honorara.
Pocetak je u 21:00(iliti u devet), osjechajte se pozvani(vald mogu pozivnice djelit ako sam maturant :P)

Image Hosting


u roku od par dana ochekujte slike, nekakve :D

evo majice za pochetak
(kvaliteta slike je 0 zato sto je pasta sliko sa V3 ^^)






pozdrav!

- 17:51 - Komentari (23) - Isprintaj - # -

17.05.2007.

Majica(e)

Pošto je kraj ove zajebancije od srednje škole i bliži se norijada morali smo smislite nešt za majice....
I kad niko neče morali su predsjednik razreda(tj. ja) i pasta uskočit i napravit neš...
Gledajte i divite se što vi nečete imat ovake majice:

(prednja strana)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(zadnja strana)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


i eo moje za afriku :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Thanks to:

Pasta (organizacija i tisak)
Ripa (sakupljač kostiju tj. novaca)
Ja (ideolog)
I naravno, 4c razred, elektrotehničari

- 23:53 - Komentari (27) - Isprintaj - # -

12.05.2007.

Vinkovacka Rock scena (za sve koji ne znaju)

Iako oni koji zele znati za njih vec znaju, ali nikad dosta reklame moram i ja napisat post o njima...

SEPTICA
Vinkovacki glazbenici koji sviraju neku vrstu metala(necu sad rec koju to sami procjenite ^^), potpisali su ugovor i izdali album sa 18 pjesama. Predvođeni su Dubravkom Matakovicem aka. GOVNAR SMRTEE koji prvi vokal u bendu, popularni strip crtac, crta za iskon gdje mozete naci i njegove uratke. U bendu su i GRANDE EL LOCO na bubnjevima, Herr DAČ DORTMUND - JODL bas gitara, NAREDNIK YUKA KUNILUNGINEN-KLEME elektricna gitara i na drugom mikrofonu NEVJEROJATNI BUMUŠKU KUŠLU.
Evo njihovog spota GACHE:


The KARAMBOL
The Karambol je bend koji je nastao pod utjecajem Pistolsa, davne 1980. kada je počeo sa svirkama u Omladinskom. Dečki koji su nekada činili bend, a čine ga i danas su Bakara za gitarom, Steve za basom i Marof za bubnjevima. Njih trojica uvijek su bili jezgra benda, kroz kojega je prošlo još nekolicimna značajnih imena.
Evo i njihovog videa s live nastupa(mislim da je snimljeno na Avetima proslosti, nemaju jos spot(mozda i imaju ali ja ga ne mogu nac :P). Pjesma se zove LJUBAV:


Thee KNUCKLEHEADS
Bend je nastao 2001. godine, svirali su razne pjesme 50ih. 2003. neki clanovi odlaze i sa novim gitaristom i bubnjarom, Iggy pocinje vristati i svirati harmoniku, rezultat je punk'n'roll ili kako oni to zovu "garage soul".
Postava: Iggy - harmonika, vokal; Ma Jah - gitara; Cai - bass; Touni - bubanj.

POGREB X, bend iz kojeg je proizasao Satan Panonski, danas poznati po pjesmi "Neka nas ne vole".
Bend danas cine Adolf - vokal, Štimac - gitara, Slaven (Septica) - bas i Novak - bubnjevi.

Majke, o njima vec svi sve znaju, samo je novost da su se ponovo okupili i sviraju. Bare: "Majke su ponovno tu. Ponovno smo tu, ne da bi odsvirali par koncerata, ponovno smo tu da sviramo rock n' roll glazbu. Do kada, to nitko ne zna ali nije ni važno. Važna je rock muzika i sva magija koju stvara."

ELEKTROBUDA je novi rock sastav na hrvatskoj sceni, unatoč činjenici da je nastao još 2001.; sastavljen od članova poznatih rock sastava "Majke" (Zoran Zoki Čalić i Kilmister), "Kojoti" (Alen Marin) i "Belfast Food" (Bobo).


To je u glavnom to, ako saznam za jos neki bend dodat cu i njega.
Podatke sam u glavnom nasao na internetu i u glavi, ako sam nesto zaboravio dodati biti ce dodano.






- 18:58 - Komentari (29) - Isprintaj - # -

08.05.2007.

"Mala ima Sliku"

...i tako Viki sretan dolazi kuci.. popravio je sve probleme koji su njemu bili manje bitni, ali ne i ostalima oko njega... on je mislio samo na djevojku u koju je bio zaljubljen.... eek ... jesam reko da je zaljubljen?.. ne?..
ajd dobro sad cu isprcat, bila je to cura iz "sela", bila je prekrasna, crne duge kose, punih crvenih usana, odlicnog stasa i vitk kao casa ozujskog piva(:P). Poznavao ju je dosta dugo i cinilo mu se da joj nije nista vise od prijatelja, nikad mu nija dala nikakav "znak" da ga ohrabri, nije imao samopouzdanja, bojao se odbijanja...valda ce shvatit da to nije tako "big deal"... bilo mu je bed pitati prijatelje za savjet jer su oni mjenjali cure ko carape, dobro i on je imao cura, ali ga je bilo strah da ga Ona ne odbije... ali sad vec duze vremena smislja plan, bio je previse zaljubljen u nju da bi ju pustio da ode iako je bio svjestan da ne smije jos dugo cekat...
..eh da ne zaboravim, upoznao je novog prijatelja , znate da sam prico kako ga nitko ne razumije i sl. ....e, ovaj je malo drugaciji od ostalih, tj. slicniji mu je od svih ostalih i dijele mnoga misljenja, vidjet cemo dalje.....
eto krenilo na bolje u zadnje vrijeme, vidjet cemo oce li se tako i nastaviti.....


to je to for today...
iscrpljen sam piso ovo, cijeli dan se odmaram u krevetu, zajeban dan, jucer tj. sam do 2 u jutro piso maturalni rad, popizdio sam, u jutro u skolu, a jos sam i krv darivo, zamisli, posto sam dobrotvoran rofl
aj, cujemo se kasnije....pozdrav svima........................cerek

- 23:10 - Komentari (14) - Isprintaj - # -

01.05.2007.

Liverpool u finalu LP

I jedan post posvecen dragom i voljenom klubu, smoje strane, koji je danas osigurao ulaz u finale Lige prvaka u pobjedi nad Chelseom(čitaj Čelzijem) nakon izvođenja jedanaesteraca.
Pogotke su postigli Agger iz igre, na asistenciju kapetana Liverpoola Gerrarda.
Jedanaesterci
1. za Liverpool zabija Zenden
1. za Chelsea promašuje Robben. Šutirao je desno, a Reina brani!
2. za Liverpool zabija Alonso
2. za Chelsea zabija Lampard
3. za Liverpool zabija Gerrard
3. za Chelsea promašuje Geremi, još jednom brani Reina!
4. za Liverpool zabija Kuyt i odvodi Liverpool u finale Lige prvaka!

Moramo spomenuti odlicne obrane Pepea Reine, svaka cast majstore..
Image Hosting

Toliko od mene.. bas sam ovo fino napiso u novinarskom stilu smijehsmijeh

- 23:58 - Komentari (43) - Isprintaj - # -

"My Friend of Misery"

Nekad davno zivijoooo(wink) je jedan princ. Zvao se Mahdavikia, ali prijatelji su ga zvali Viki.. hmm, da, prijatelji. Nije bio bas najsretniji, ali nije se mogao pozalit. Iako je mogao imati sve, tj. imao je, ali nije mu bilo dovoljno.. Živio je u nekom malom mjestu Bogu iza leđa, sa roditeljima i poslugom u svom dvorcu, s njima nije bas bio blizak, nije mogao razgovarat s njima. Vecinu vremena provodio je kod kuce slusajuci glazbu, imao je svoj bend koji mu je svirao kad god je htio i sta je htio. Isao je i u skolu, ali to ga bas nije zanimalo. Tamo je odlazio samo kako bi se malo druzio sa svojim prijateljima, imao ih je mnogo, ali ni jedan nije bio onaj pravi, onaj kojem mozes svasta rec, koji ce te saslusat i pomoci ti, ali nije se mogao pozalit na ove ipak su takvi. Imao je jednog jako davno, ali on je napustio njegov svijet. Curu isto nije imao, samo prolazne avanture iako to nije volio. Bio je osjecajan iako to nije pokazivo, pravio se vazan, morao je ipak je bio princ.
Zivio je u svom svijetu, imao je neke svoje brije, ali nitko to nije znao, nije to pokazivao, mozda ljudi i nebi shvatili, netko vjerojatno bi, ali nije takvog poznavao.....

Dosta za danas, nastavit ce se. yes
Eo da i ja imam neso na ovom blogu, bilo mi malo dosadno ovih dana, bio sam sam nisam ni na 1. may iso, pa reko aj da nes napisem i ispala pricica smijeh
Inspiraciju sam nasao u ljudima oko sebe, pa i u sebi, i u danasnjem svijetu..
toliko za sada, pozdrav...

- 01:40 - Komentari (4) - Isprintaj - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>