Scared and Alone...

ponedjeljak, 29.09.2008.

brišem se

e da...bum obrisala blog jer mi se neda ipsat a i nitko me više ne čita...tak da....p&p

29.09.2008. u 16:04 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o MeNi

ja sam suzana..za frendove suzy..
volim: svoje drustvo, mobitel (candy),
zajebanciju, labello..hehe
nevolim: primitivnost, uobrazenost i te
gluposti....
kucni ljubimac: pas Flopy (zapravo, zivi u dvoristu..)

SLIKICE

Image Hosted by ImageShack.us

suzy i ines

Image Hosted by ImageShack.us

mae i blacky

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

sta ces kad je tak..lol

Image Hosted by ImageShack.us

eeee daaaaa

Image Hosted by ImageShack.us

fly..fly.. I will cry

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
broken love.......

Image Hosted by ImageShack.us

emo..šajn

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ooooooooo yeah

još maaaalo slikica..da box ne bude prazan...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

loooooooooool........

Image Hosted by ImageShack.us


mmmmmmmmmmm...mljac

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

looooooooveeeeeeee

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj dragi buraz i litra vina...

Image Hosted by ImageShack.us


u bivšoj skoli...šmrC

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mojih ruku djelo...


Image Hosted by ImageShack.us


za mog bjacu...


Image Hosted by ImageShack.us



love you...


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

stravaaa

that's all....for now....

...Za MojU DuŠu...

Kad iskrenost nestane,
kad te svi ostave...
ja bit ću tu.
Kad se prestaneš nadati,
kad će titrebati netko
da te utješi...
za tebe uvijek bit ću tu,
da ti kažem ti si mi sve....
...VOLIM TE...



Ako nekog voliš,voli ga polako..
Sve šot ide brzo,ide naopako..
Ljubav koja brzo plane,
brzo se i gasi..
Ljubav koja tiho teče
vječno život krasi..



Moje lice pamti poljupce tvojih usana,,
moje tijelo sjeća se nježnosti
tvojih dodira.
Kad sklopim oči to je samo u snu..
Ne želim se probuditi jer ti nisi tu...

Još te se ponekad sjetim i tad mi očima
proleti sjena tuge. I stanem listati stare
albume, al ne mogu zaboraviti da si u
zagrljaju druge.
Još uvijek živiš u mojim snovima, još
te volim kao i prije.Ona te ne može
oteti mojim mislima, jer voljela te nikad nije.
Još poželim vidjeti te, osjetiti toplinu
ljubavi tvoje, al znam da je prekasno
za sve, jer u ljubavi ima mjesta samo
za dvoje............

CREDITS

  • Layout Done by: Passion*Demisis
    Prilagodila: anJa.tHe.biTch. (:
  • Brushes: aethereality
    Fractured-Sanity
  • Deviantart: Foto-Font