Afer

Gardaland...

Izlet u Gardaland bilo je tako dobro, jako smo se zabavili. U busu sam sjedila sa mojom frendicom Ivanom, radile smo savašta sminkale, pricale, snimale s mojom kamerim i ludirale. Dok smo stigli u Gardaland kupili smo karte i isli odmah na onim igrama. Isli smo na puno igra nap. Vulkan, Tornado blu, Atlandida, Slobodan pad i druge. Dok smo isli na Atlantidi svi smo bili mokri, tako i kad smo isli na Vulkan bili smo isto mokri.
Vratili smo se u bus oko 6:30. Stali smo jedamput i krenuli u Rovinj. U Rovinj smo stigli oko 24 sata .Takav je bio izlet u Gardaland, svi smo se zabavili i ljepo proveli.
Image Hosted by ImageShack.us

31.10.2006. u 11:06 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis mog bloga.

Bok ljudi... Ovo je moj blog... Nadam se da će vam se sviđati... A onome kom se ne sviđa ne treba ni dolaziti...Kiss.. I pišite mi komentare svi,..osim onih koim se ne sviđa blog ne trbaju...!!!...kisam vas sve ...Pozdrav ...I uživajte dok možete...Byeeeeeee
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Nešto iconica i nešto malo o meni!!!

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Ja sam Aferdita a nadimak Afer
prezime nije važno ...,
imam 12 god...,
živim u Rovinju ...,
volim sport odbojku...,
mrzim skolu,
imam puno frendica i frendova...
neke od najboljih su frendice su:
Doris, Ivana R,Marina...,
to je sve,
bokkkkkkkk!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Privatna škola...

Ja idem u privatnu školu a to je Engleski.
Samnom idu i dvije moje frendice Ivana R. i Marina F.
Jako je zabavno, ja neučim previše ali je ipak zabavno jer se zezamo,
pričamo i pomalo igramo.
Na Engleski ide i moja sestrična Bibi, i onaje isto jako zabavna i s njom se zezemo.
Moja sestrična Bibi i moj frendica Ivana su se dogovorilre da si malo promjene imena da je Ivana Brigita a Brigita Ivana.
I to je nakratko za privatnu školu!!!Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us i to je sve!!!

Evo malo slika!!!:

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us