Clash with reality

srijeda, 22.03.2006.

proljeće je došlo, konačno...

hej...ewo već je red da nešto napišem, kod mene je sve super, ne mogu se požalit, škola mi ide ko podmazana...ovako, u petak je Daws bio kod mene, pozvala sam ga na večeru, nije to ništ ozbiljno, već ovak iz zezancije smo nešto pričali pa je reko da će doć do mene i tak, pričali, zezali se,( ovo pišem da nebi netko krivo skužio večeru jer ljudi stvarno ne vjeruju u muško ženska prijateljstva, ali ona postoje, vjerujte mi)...u subotu je bilo super u gradu nakon dugo vremena, baš sam se totalno otkačila s frendicama, upoznali smo nove ljude i tak, ma odlično, jedva čekam iduću subotu...u ponedjeljak sam bila dežurna, ma uživancija, uopće nije bilo dosadno, stalno sam nešt morala radit, tak da mi je vrijeme brzo prošlo...u utorak su nam bili skraćeni sati zbog prvog dana proljeća, pa se održavo neki kviz u školi, još da bude stvar bolja nismo imali zadnjeg sata, a i ja sam skibala s zemljopisa tak da je stvarno bilo dobro, e da btw sretan vam dolazak proljeća, ja sam ga jedva dočekala...što se tiče ljubavi uopće me ništane pati, nemam nikoga u planu pa sam slobodna, sad mogu tražit nekoga, jer mi se nitko ne sviđa i ne čekam nikoga posebnog, jednom riječju NISAM ZALJUBLJENA i dobro se osjećam, baš sa happy , krećem ponovno u akciju, u nove pobjede, pa ćemo vidjeti, hehe...trenutno nemam inspiraciju za pisanje pa ću skratit priču, a vi uživajte jer je proljeće, volite se, ljubite i grlite...pusa

<< Arhiva >>