Clash with reality

utorak, 31.01.2006.

zašto svi zabadaju nos tamo gdje ne treba???

-hello...ewo ja već dugo nisam napisala nešto pošteno iako rijetko tko čita duge postove, a i u zadnje vrijeme baš i nemam neku inspiraciju za bubetanje gluposti...moram reć da je juče bio odličan dan, za jedan ponedjeljak...u školi nije bilo 2 profe tako da smo imali samo 4 sata. prvi sat smo imali slobodno pa smo skoknuli do cornera na piće, a poslje škole smo išli na picu...zamislite si sad 4 cure žicaju od svakoga u razredu po kunu ili dvije da bi naskupile za jednu veliku picu(odnosno pizzu, da nebi netko nešto krivo pomislio,hehe) od koje je svaka dobila po komad i pol, mošte mislit što smo se najele, a da bi stvar bila još bolja jedna cura ne jede meso pa smo jeli vegetarijanu, šmrc, a ja tako jako volim meso...e a da se nezaboravi morali smo izbjeći jednu dosadnu curu da ne ide s nama, ali uspjeli smo, sva sreća...poslje sam išla kod dawsa i skladali smo neku pjesmu,on je smislio instrumental, riječi smo ukrali od neke pjesme, a ja sma pjevala,zvučalo je ko' slavuj kad boluje od kronične upale grla...lol...al pošto je daws reko da je dobro onda ćemo nastavit dalje u subotu jer nismo dovršili...nadam se da ću uspjet poštedit sve ljude i da ću ih riješit patnje tako što ju nećemo nikome pustit(daws jel si čuo, nikome ne puštaj)...danas je bilo solidno, dobila sam 5 iz njemačkog, pod likovnim sam napravila dvije slike za koje me je prof. pohvalio, a Latinski nije pito...sve bi bilo još bolje da nisam čula, ono što jesam tj. jedan dečko je saznao za ono što sam već i prije spominjala da sam bila s jednim dečkom i da je naišla njegova mama, ali da nije vidjela ništa strašno,ali što je najgore taj dečko zna sve detalje, a i veliki je brbljavac pa bi se to moglo pročut, a i ljudi još svašta znaju dodat tako da od toga može ispasti svašta...tako se ovo ljeto pričalo da se udajem...ma neki ljudi mi stvarno idu na živce...a neznam ni tko mu je mogo to reć...moje frendice nisu, a od dečka s kojim sam bila skoro nitko od frendova ne zna tak da mi nije jasno??? al dobro šta sad ja tu mogu, ja znam šta je bilo, a šta nije pa nek oni stvaraju verzije kakve oću samo ja i taj dečko znamo šta je točno bilo(naravno ako ne ubrojimo njegovu mamu...:=)) )

<< Arhiva >>