Clash with reality

ponedjeljak, 30.01.2006.

dosada vlada...

ewo mene od kad sam se probudila,neznam kud bi sa sobom, živa dosada je zavladala, pa ipak je ponedjeljak, ni trava ne raste danas,a lega šta ćeš sad...hehe?...maram priznati da je ovaj vikend bio baš dobar...prvo smo Marta, Željka i ja otišle do Adriane, slavila je rodjendan,ali slavit će ga onako pravo u sljedeću subotu zajedno sa Željkom...tamo kod nje smo pile nešto malo bambusa, ali mi se uopće nije dalo, baš čudno? došle smo u grad, bilo je baš super, pogotovo zato što smo bili svi na okupu, osim što nije došla Maja jer je bila bolesna i Anita,šmrc, al idući vikend ćemo biti u kompletu...e da u subotu je došlo i moje društvo iz Davora, koji su to luđaci,zajebancija je bila super, ma zakon su dečki...mislim da će mi i sestrične doći idući vikend uuu bit će dobro jedva čekam...e da zaboravila sam reći da sam upoznala tetkinog dečka i saznala da je to dečko koji se sviđa mojoj frendici, a i bili su zajedno, koji bed...neki dan sam pomislila da s dawsom nešto nije uredu, tj. da se ljuti na mene i ta sranja...ali samo sam zabrijala,srećom...reko je da je sve dobro i da se ne ljuti,super...danas poslje škole ću ići do njega, nisam tamo bila već dosta dugo, al eto šta se može...e stvarno nemam inspiraciju za pisanje tako da se čujemo neki drugi put kad mi dođe...pusolina...

<< Arhiva >>