Clash with reality

četvrtak, 26.01.2006.

Bože kako divan dan...

-ewo mene ljudowi...danas mi je bio super dan,a i cjeli tjedan je dobro prošo, još samo sutra i gotovo, mislim ja pod tjedan brojim samo ovih 5 dana dok je škola...pisala sam danas test iz njmačkog i , jeah, mislim da ću dobiti 5...u dvorani je bio danas turnir iz rukometa pa smo ja i jedna cura markale sa psihologije i nije nas upisala, kad smo se vratile na eng. saznale smo da nema profe pa smo slobodni, ma uživancija...zafrkavali smo se na gimi, pričali glupe, naivne viceve koje obožavam i tak je prošlo vrijeme...išla sam na dodatnu iz latinskog i možda ću ići na županijsko natjecanje, al još ništa nije sigurno...uglavnom sam danas cjelo popodne prespavala, a kad sam se probudila nisam znala koji je dan, i pomislila sam da sam zakasnila na sjednicu povjerenstva jer smo se trebali dogovarat oko trodnevnog izleta u Dubrovnik, jeah, kako će biti ludo, jedva čekam...tri dana, more, plaža, društvo, komadi, cuga, ma odlično nema šta...još me jedna stvar veseli, a to je vikeeend, opet dolazi, super, bit će ludo,nadam se...ali svejedno obožavam vikend kaki god bio, bar nema škole, to su moja dva dana,tada je sve po mom...ajd skratit ću priču jer se neki ljudi bude da pišem preduuuge postove moram skratit...pa čujemo se...pusa...

<< Arhiva >>