Clash with reality

subota, 21.01.2006.

danas sam luda...

halo ljudovi...evo i ja malo da nešto napišem stvarno nisam dugo...hehe...ma današnji dan mi je počeo u 11h, što znači da sam se uspjela dobro naspavati pošto nisam imala ništ za učit, konačno malo odmora jer sam «štrebala» cjeeeli tjedan...lol...u što serem ja ne štrebam ni kad trebam jer sam preljena za takve pothvate...mislim kome je još lako držat knjigu duže od sat vremena i bubat napamet neke glupe, besmislene rečenice o kojima ni ne razmišljaš, a kamoli pamtiš, ipak je meni bolje pogledat neku humorističnu seriju umjesto toga...stvarno bude dana kada su mi kauč i TV najbolji prijatelji cjeli dan, a knjiga je uvijek na zadnjem mjestu, čudim se što dobro prolazim, al eto...bila sam kod doktora danas pod prva dva sata tak da današnju nastavu nisam ni osjetila,ali sam se zato fajn načekala dok se moja dr. odlučila da je već vrijeme da krene na posao jer kasni već 45 min., to se zove kad čovjek nije odgovoran,ali dobro nek joj bude, a kad joj dođem idući put sa crvima u guzici od čekanja onda ne znam tko će me lječit... treći sat sam imala matku,onda glazbeni, umjetnost i biologiju, uživancija sjediš i buljiš u jednu točku tek tolko da izgleda da pratiš ili pišeš gluposti tek toliko da izgleda kao da pišeš, to je život,a ne kad moram pisat cjeli sat pa mi ruka otpadne kao da se osušila, onda se svi pretvorimo u biljke, samo dajemo znakove života, ali ne reagiramo na ništa više...danas sam baš pod umjetnosti smišljala neke «mudre» izreke i mogu vam reći da mi je poprilično išlo, ja ću se stvarno morati zapitat šta je sa mnom u zadnje vrijeme, kao da sam postala pametnija, ako je to moguće...lol...ma nisam ja glupa nemojte ni pomislit takvo šta, pa stvarno, ja sam ustvari pametna, hm,ha...hm,ha....da..=:) ajoj sad sam samu sebe skajlala tko će mi sad više vjerovat da nisam glupa, još poslje onog jučerašnjeg filozofiranja ljudi će mi dijagnosticirati popizditis mozgulitis magnus fazitis, iliti za sve one koji ne razumiju teški psihički poremećaj, te će mi prepisati popovaču, sobu 217, gornji krevet, topla voda, praksiten za doručak, ručak , večeru i međuobročno...loooool.......=:P sad se stvarno moram zabrinut jer bi neki naivci mogli povjerovati u ovako nešto, pogotovo kad je ovako stručno objašnjeno..:-)))))) nisam nikad spominjala da bi ja htjela biti doktorica,tj. kirurgica, to me užasno privlači, svi ćete biti u mojim rukama ako vam se ne daj Bože ikome išta dogodi, a ja ću prebirati po tuđim organima, možda zvuči fuj, ali netko mora i to raditi, to je zanimanje «ljudskog mesara» i krv nije tako bljak kao što se čini...u biti ja bi htjela biti estetski kirurg pa tko bude trebao kakvu korekciju tu sam, ah koja reklama, moš si mislit, sad će sigurno odmah svi doletit, a još nisam ni srednju završila, ali primam narudžbe jer bit će gužva, valjda će mi bar jedan papir A4 biti popunjen narudžbama...:-))) ma baš sad serem, ajd neću više srat, samo se bojim da ne dobijem začepljenje crijeva...lol...a za to opet služe doktori...
ma dosta je bilo doktora za danas...večeras sam trebala ići sa frendom u jedan kafić u kojem svira jedna grupa večeras, ali propalo, morala sam stat na loptu jer je stara rekla da previše lunjam okolo, al nema veze svejedno idem sutra, a bome će i moja mama izaći s frendicom...ma mama mi je super, mlada, zgodna izgleda kao da ima dvadeset i kusura,tko bi reko da ima više, naravno nećemo izaći zajedno, možda se vidimo u gradu, ali to je sve,neki ljudi izlaze sa svojim starim ili starom, al ja to ne mogu, mene je to sprd, pa neću valjda brijat s nekim dečkom,a da mama stoji kraj mene ili još bolje da joj kažem, e mama idemo mi malo van, dobro kažem ja njoj i ovako kad s nekim budem, ali pred njom ne mogu,mojoj frendici je to normalno, ali ona je s dečkom više od godinu dana... jednom mi je «slučajno» izletilo da sam bila s dva dečka u dva dana pa me je iskritizirala kao da sam neka droljica, a ja sam samo zabrijala s jednim, a s drugim sam poslje brijala redovito 4.mj. to je bila praktički veza,al bilo nam je predobro,stvarno svakakvih pustolovina smo doživjeli, uključujući kad me njegova stara vidjela polugolu(bez majice), nije nam baš bilo ugodno, al i sad se toga sjetimo jer ostali smo dobri frendovi pa pričamo ponekad o tim «avanturama».........=:)
Evo jednog od meni dražih viceva:
Učiteljica u školi:»djeco sad ću ja vama reći slovo,
a vi meni recite životinju na to slovo. prvo je P.»
Ivica diže ruku, ali uč. proziva Maricu.
Marica: pas!
Učiteljica: Dražesno,dražesno. ajmo sad slovo K»
Ivica diže ruku,ali uč. proziva Pericu.
Perica: Konj
učiteljica:»Dražesno, dražesno! ajmo sad O»
Opet Ivica diže ruku, i uč. mu kaže:»ajde Ivice ne budi dosadan, reci sad»
Ivica:»orgazam»
učiteljica:»Ivice, ali to nije životinja!!!»
Ivica»ali je dražesno, dražesno» loooooooool

PUSA :-)))

<< Arhiva >>