studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Komentari On/Off...

...DiZzZ by AdRiAnInA FrEnDiCa IvOnA... // ...Klikni i naruci banner ili avatar s imenom...

Opis bloga moga i linkovi.....

Image and video hosting by TinyPic

Hey ljudi...ajde kliknite i podrzite moj blog pliz(a mozete i javiti da ste vi)..K!$$........cmoxa........uzivajte!
Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr
_____








evo...da znate kolko je sada sati:

Clock Generator - bigoo.ws

Adry & Olsen twins 4ever (sweet)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic
olsenice-the best

evo...ove mi je avatare napravila ivana...pa joj punooo hvala:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
.

avatari koje mi je napravila jedna cura s bloga animacije4ever kojoooj OGROMNO zahvaljujem:(recite mi koj vam je naj)
1.Image and video hosting by TinyPic

2.Image and video hosting by TinyPic

3.Image and video hosting by TinyPic


ASH
Image Hosted by ImageShack.us


Moj blog na blogeru
Moj blog s bannerima
Moj blog Adriana "world"
Moj pinky blog
..................................................

Ove mi je bannere napravila jedna cura s bloga awatariibanneri1......tnx joj punooooo



Image Hosted by ImageShack.us


banner by: tina...tnx,,
Image and video hosting by TinyPic



Image Hosted by ImageShack.us


Create your own banner at mybannermaker.com!


ovo sam si ja napravila...kao neki banner,al nije....hh.....ako hocete me pitajte.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Banner by me,,
POSJETI


banner by:kika...tnx..
Create your own banner at mybannermaker.com!


Avatar za Maju:
Image Hosted by ImageShack.us


Avatar za Ines:
Image Hosted by ImageShack.us





Moj banner...by:k@rl@-the best
Image Hosted by ImageShack.us

hvala karla najbolja si.....!

Ovaj sam si banner napravila sama...wee!Ako hocete ga mozete kopirati umjesto linkova ili neznam!
Create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

malo mutno,al tek sam skuzila.....naucim ja bolje!
kissssssssssss

Create your own banner at mybannermaker.com!
Kopiraj ovaj banner na svoj blog please!da drugi mogu posjetiti moj blog!


Ovaj mi je banner napravio dori...hvala mu!
Create your own banner at mybannermaker.com!


ovaj mi je banner napravila karla ali za neki drugi blog!
Image Hosted by ImageShack.us


i ovaj mi je avatar napravila karla,ali za neki drugi blog:
Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

....ni ne poznajete me pa NE serite..samo jedna rijec za vas..VI STE PREJADNI I SMECARI..

Kakva sam vam ja?
Ok
Jadna
Lijepa
Slatka
Super
Onak
A bo
  
pollcode.com free polls


Koj je tvoj horoskopski znak?
Ovan
Bik
Blizanci
Rak
Lav
Djevica
Vaga
Skorpion
Strijelac
Jarac
Vodenjak
Ribe
  
pollcode.com free polls


izbrisala sam anketu za najgluplju curu jer su me neke razocarane frendice s glasovima za njih zamolile!

Ovo vam je moja nova prijateljica...preslatka Karla!upoznala sam je preko bloga i msn-a!pomaze mi kada nesto neznam...ma super je!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


ovo je posveta mojim naj frendicama
________________________________________________________

Draw Your Own Picture


Click here to get images like this!


2 maleee

someonelikeyou

lucija-little girl

naughtyBlog mog bratica Mateta i mene(Cr@zy k!d$)
Posjetite naš blog i kommajte!!!tek smo blog!

coolBlog moje best frendice Antonele i mene
Svratite do nasega bloga...kommajte...imamo rihanna dizajn,a i saznati cete koga volimo od slavnih...!!!!!

finoBlog moje frendice Kyke i mene
Dođite na nas blog,molim vas i kommajte jer nam je blog nov,a i nemamo kommentara...molim vas da nam kommate...!

kissBlog moje najbolje frendice
Posjetite ovaj blog...bas je super...Antonela je bas super,a i njen blog...cool!

rolleyesBlog moje isto naj. frendice Lare
Posjetite ovaj blog i kommajte joj...,jer je nova i nije se jos sasvim snasla...voli Jessicu Albu...!!!!!

smijehBlog moje frendice,jedne od najboljih(Kyka)
Ona obozava Avril Lavinge...blog je fora...posjetite ga!

zalivenBlog mog frenda Dina
On voli barcelonu...uostalom sve cete vidjeti na njegovom blogu...vise ga ja mislim ne pise...!!!!!

lazeBlog moje frendice Rambe
Ramba je dosla iz svicarske i jos se nije bas nesto snasla...pa je posjetite...ostavite trag(i meni)...!!!!!

naughtyBlog jedne vampir cure
Ova cura mi je kommala i objasnila sta ne razumijem...voli Avril...,a jos vise voli Tree Hill!

zuboBlog jedne cure Irene
Ova cura voli Avril,Tree Hill...svasta...super blog...

yesBlog jedne cure Nike
Ova cura voli Chada M.,Avril,Rihannu...ima pink blog...hehe!

roflBlog jedne cure koja voli Olsenice
Ova cura mi vrijedno komma,a i svi vi...blog joj je super i dizajn...!

thumbupBlog jednog zaljubljenog para-luda i ludak
Imaju stvarno super blog,a i vrijedno mi kommaju-hehe.ma stvarno su super...!!!!!

winkBlog super cure-Jopa
Jopa je super cura i ima super blog...dopisujemo se preko msn-a...super je...!

hrvatskaBlog jedne cure plavuse...voli Hajduk
Ova je cura super...voli Hajduk kao ja...turbo folk kao ja...al ja volim i pop...cura je zakon-hehe...!!!!!

beljBlog jedne cure Lucije
Lucija je Jopina sestra...super je i draga cura koja isto voli olsenice,a i dopisujem se s njom...!!!!!

pjevaBlog jedne cure Karle
Ova cura Karla isto voli Olsenice i ima super blog,voli i rihannu,komma mi puno...skoro sve kao ja...heheh...!!!!!

mouthwashBlog Crazyluda
Ova mi cura(kristina)bas puno komma i hvala joj.blog joj je super...!!!!!

Ovi drugi koji su mi kommali ce biti u linkovima neki drugi put,jer ja ne stignem,ali nemojte se brinuti niti ljutiti...biti cete vi...!!!!!P.S.USPUT HVALA SVIMA STO MI TAKO PUNO I VRIJEDNO KOMMATE!!!!!

I love dance
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


dollielove.com - Myspace Layouts, Glitter Graphics, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


dollielove.com - Myspace Layouts, Glitter Graphics, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


dollielove.com - Myspace Layouts, Glitter Graphics, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!



dollielove.com - Myspace Layouts, Glitter Graphics, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


dollielove.com - Myspace Layouts, Glitter Graphics, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


dollielove.com - Myspace Layouts, Glitter Graphics, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


dollielove.com - Myspace Layouts, Glitter Graphics, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


dollielove.com - Myspace Layouts, Glitter Graphics, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


dollielove.com - Myspace Layouts, Glitter Graphics, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


dollielove.com - Myspace Layouts, Glitter Graphics, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Grunge Angel Generator at bigoo.ws



Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitter


EVO DI ONE ZIVE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Kakve su vam Olsenice?
Super
Ok
Najbolje
Zakon
Jadne
Nisu bas nesto
Dosadne
Slatke
Zgodne
Obozavam ih
  
pollcode.com free polls


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Free Cursors


Rihanna-Cry
I'm not the type to get my heart broken
I'm not the type to get upset and cry
Cause i never leave my heart open
Never hurts me to say goodbye
Relationships don't get deep to me
Never got the whole in love thing
And someone can say they love me truly
But at the time it didn't mean a thing

My mind is gone, i'm spinning round
And deep inside, my tears i'll drown
I'm losing grip, what's happening
I stray from love, this is how I feel

This time was different
Felt like I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm, in this condition
And I've, got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what you'll never see me cry

Did it happen when we first kissed
Cause it's hurting me to let it go
Maybe cause we spent so much time
And I know that it's no more
I shoulda never let you hold me baby
Maybe why i'm sad to see us apart
I didn't give to you on purpose
Can't figure out how you stole my heart

My mind is gone, i'm spinning round
And deep inside, my tears i'll drown
I'm losing grip, what's happening
I stray from love, this is how I feel

This time was different
Felt like I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm, in this condition
And I've, got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what you'll never see me cry

How did I get here with you, I'll never know
I never meant to let it get so personal
After all I tried to do, stay away from loving you
I'm broken hearted, I can't let you know
And I won't let it show
You won't see me cry

This time was different
Felt like, I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now i'm, in this condition
And i've, got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what you'll never see me cry

This time was different
Felt like, I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now i'm, in this condition
And i've, got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what you'll never see me cry

All my life...

Mariah Carey - All...


-liznjangirls.blog.hr
-devilfromliznjan.blog.hr
blogexpert

olsen twins

Olsen Twins

TWINS

Mary Kate and Ashley Olsen
_____
ASHLEY
ASHLEY OLSEN

ashley olsen
_____
MARY-KATE
Mary Kate Olsen

Olsen_Mary_Kate___Ashley_Cid037351.jpg
_____
OLSEN
the olsen twins

olssen
_____

mary kate and ashley

rjesenja nagradne igre:
1.olsenice su rođene 13.6.1986.
2.olsenice imaju sestru elizabeth
3.najdrazi sok od olsenica je sok od narance
4.jesu...olsenice su slavne od malih nogu
5.ashley olsen se najvise boji paukova
6.sendyna boja kose je plava
7.antonelina simpatija ide u 8.a razred
8.panchova boja kose je smeđa

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Neki linkovi...

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 29.11.2007.

Slide...

Evo umjesto posta cu vam staviti jedan slide slika pa da vam tako zahvalim na toliko puno komentara...ma najbolji ste na svijetu...hvala vam...smijeh
ovo je samo jedan od slideva...neki drugi put ce ih biti jos jer sam zaboravila stavit neke jos svoje frendove jer nemam njihovih slika(trenutno)!!!!!Al imam hrpu frendova,ali nema svihcry.
pa pogledajte do kraja jer ih ima puno(oko 33.)...slike su od mojih prijatelja i mene od prije 2 godine do danas...heehe!!!!!!!!!Na kraju su vam najvise mojih slikica!belj
Pa krenite gledati:




Create Your Glitter Text



Moram jos spomenuti da mi puno KOMMATE!!!!!!!!mahkisswave

Webfetti.com



| ...Daj Adriani koj komm... (24) | ...printaj... | ...#... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

-->