< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

odlučila i ja napraviti blog...

moj mail ako me netko nešto treba...
adrijanamiksa@net.hr




AAmbitious
DDashing
RRaw
IInsured
JJuicy
AAngry
NNormal
AAmbivalent
Created by Crazyprofile.com


neke slike...(kliknite na njih da ih uvećate)

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karlo i Lorena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lucija,Natalija,Lucia i ja na dočeku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lorena


Image Hosted by ImageShack.us
JA.....


Image Hosted by ImageShack.us

JA.....

Blogovi koje obavezno posjetite!


Ivana
Tajana
imageshack
Anita
Lorena
Tina
Nataly
Ivy

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

petak, 04.05.2007.

NOwI POST !!!!

Ej... Danas je u školi bilo koma.... Dobili smo novog učitelja iz tehničke kultute... Grozno,, još je i k tome vrlo strog....madburninmadmadmad

Valentina je konačno priznala da voli NJEGA...

A ja nemam nikog,,, onako jadna i sama....headbangno

Moj bratić je za prvi maj bio na igralištu i savio nogu...headbangbang

a di ste vi feštali za prvi maj???? JA SAM BILA DOMA...burninmadburninmadheadbangheadbang

AJD ČAO.... I KOMENTIRAJTE ... AKO MI OSTAVITE BAR 20 KOMENTARA PISAT ĆU NOVI POST..... PLEASE!!!

POZz: Tajani,Valentini, Loreni, Aniti( Anita komentiraj!!) i ostalima......


KI$$ACH....cerekkisscerekkiss

- 21:09 - ReCi ... SaMo(45) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.