< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

odlučila i ja napraviti blog...

moj mail ako me netko nešto treba...
adrijanamiksa@net.hr




AAmbitious
DDashing
RRaw
IInsured
JJuicy
AAngry
NNormal
AAmbivalent
Created by Crazyprofile.com


neke slike...(kliknite na njih da ih uvećate)

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karlo i Lorena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lucija,Natalija,Lucia i ja na dočeku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lorena


Image Hosted by ImageShack.us
JA.....


Image Hosted by ImageShack.us

JA.....

Blogovi koje obavezno posjetite!


Ivana
Tajana
imageshack
Anita
Lorena
Tina
Nataly
Ivy

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 01.05.2007.

Post o Tajani i Valentini

mah Ej....wavemah

Pišem post zato jer me Tajana tak dugo nagovarala dok nisam pristala...
(a ni njoj nebi niš falilo da ga napiše!!!)

Tajana i Valentina su mi super frendice... Idemo u isti razred 6.a ....
One su jednostavno zakon.... naughty
Puno se puta posvađamo al' se ubrzo pomirimo ,,, nemožemo biti posvađane...yesyes
ja i Tajana smo dobre u trčanju... Trebale smo u subotu ići trčati al' nismo ,,, neznam zaštorolleyesrolleyes

S Valentinom sam išla od 1-4 razreda,,a Tajanu sam upoznala u 4.razredu kad smo hodali na strani jezik... Odmah kad sam je upoznala mi se svidjela

Obadvije su mi super,,, slijedeći post možda posvetim Nataliji i Ivani...


( Ivana nadam se da si me ubacila u onu priču inače se bum ljutila...)burninmadburninmad


Evo to bi bilo to.... Tajana i Tina komentirajte zato jer sam napisala post o vama......

- 12:04 - ReCi ... SaMo(17) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.