< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

odlučila i ja napraviti blog...

moj mail ako me netko nešto treba...
adrijanamiksa@net.hr




AAmbitious
DDashing
RRaw
IInsured
JJuicy
AAngry
NNormal
AAmbivalent
Created by Crazyprofile.com


neke slike...(kliknite na njih da ih uvećate)

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karlo i Lorena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lucija,Natalija,Lucia i ja na dočeku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lorena


Image Hosted by ImageShack.us
JA.....


Image Hosted by ImageShack.us

JA.....

Blogovi koje obavezno posjetite!


Ivana
Tajana
imageshack
Anita
Lorena
Tina
Nataly
Ivy

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 24.04.2007.

Ej ljudi..... dugo već nisam pisala post........rolleyes

Danas smo u školu išli baz knjiga....:)naughtyyes
Imali smo projektni dan posvećen Viktoru Kovačiću...smijeh
U našoj grupi kod učiteljice Bogdanke bilo je ZAKON....thumbupthumbup
Mogli smo se zezati,,ma mogli smo raditi što smo htjeli....naughtynut
Borna je cijelo vrijeme zezao Valentinu ..... winksmijeh
Joj sutra opet u školu al' s knjigama...:(nono
Nemojte mi štedjeti na komentarima .... nononoburninmad
Naljutit ću se na vas....blablablablablablablablanamcorpuknucu
Pozdravljam : )) :_: Tajanu,,Anitu, Valentinu,Ivy,Žanu,Nataly,Luciju,....
I NEMOJTE ZABORAVITI KOMENTIRATI.....yes

ČAO!!

Pusa...kiss

- 19:14 - ReCi ... SaMo(19) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.