< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

odlučila i ja napraviti blog...

moj mail ako me netko nešto treba...
adrijanamiksa@net.hr




AAmbitious
DDashing
RRaw
IInsured
JJuicy
AAngry
NNormal
AAmbivalent
Created by Crazyprofile.com


neke slike...(kliknite na njih da ih uvećate)

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karlo i Lorena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lucija,Natalija,Lucia i ja na dočeku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lorena


Image Hosted by ImageShack.us
JA.....


Image Hosted by ImageShack.us

JA.....

Blogovi koje obavezno posjetite!


Ivana
Tajana
imageshack
Anita
Lorena
Tina
Nataly
Ivy

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 14.04.2007.

Ej.... konačno da i ja napišem neki novi post......yes

Prekjučer sam morala saditi kukuruz .... burninmad i još sam dobila žulj...zaliven
Jučer su kod nas došli Antonija i Filip .... Sestričina i bratić iz Zagreba...
Oni su tako cool:)) thumbupthumbup
Igrali smo igru KEMS .. Zna li tko tu igru???
Ja i Antonija smo igrale protiv Filipa i Sandre...
Antonija i ja smo pobijedile... smijehwink NARAVNO
Sandra i Filip su rekli da varamo .. nono Ali mi smo poštene cure ,, nikad ne varamo...yes
Kasnije smo išli igrat igrice na komp.... Skroz smo igrali jednu te istu igricu :: Icy Tower ... To je tak zakon igrica...naughty
U devet sati išli smo gledati Fear Factor (valjda se tak piše)..
Gleda tko ??? Mislim Fear Factor???
Mi smo se tak smijali.. Kak je bio čudan onaj stilist...wink
Kad je to završilo Antonija i Filip su morali ići doma ,, mislim kod bake...
ŠTETA... Mogli smo se još lijepo igrati al' ...
Danas idu natrag u Zagreb, pa ih opet neću dugo vidjet....
Ljudi,,,, dajte komentirajte ... Kad ja nemogu vama dajte vi meni....
Nešto mi se zablokiralo kod komentara...
Ako se nekomu slično dogodilo dajte mi javite ( komentirajte ) kako ste to odblokirali... MOLIM VAS!!!
Pozdraf :::))) Aniti ,, Tajani ,, Ivani ,, Antoniji ,, Filipu .. ,,

KOMENTIRAJTE ...

pusa:)

MOLIM VAS POMOZITE!!!!


- 10:00 - ReCi ... SaMo(3) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.