ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

odlučila i ja napraviti blog...

moj mail ako me netko nešto treba...
adrijanamiksa@net.hr




AAmbitious
DDashing
RRaw
IInsured
JJuicy
AAngry
NNormal
AAmbivalent
Created by Crazyprofile.com


neke slike...(kliknite na njih da ih uvećate)

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karlo i Lorena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lucija,Natalija,Lucia i ja na dočeku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lorena


Image Hosted by ImageShack.us
JA.....


Image Hosted by ImageShack.us

JA.....

Blogovi koje obavezno posjetite!


Ivana
Tajana
imageshack
Anita
Lorena
Tina
Nataly
Ivy

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 29.03.2007.

KOMA DAN

Bok...
Danas smo u školi pisali nenajavljeni ispit iz Hrvtskog jezika...rolleyesheadbangburninmad
Nešto od toga sam čak i znala...naughty
Onda smo odmah iza toga sata pisali informatiku..bangbang
Ma užasno,,,puknucu
Popodne sam bila kod moje male susjede Lorene jer je bolesna...
Tak se je razveselila kad sam došla... yes
Puno pozdrava i komentirajte...wavekissmahmahmahwavewavemahheadbangmahwave

- 19:10 - ReCi ... SaMo(4) - PrInTaJ - reFrEsh..

srijeda, 28.03.2007.

Heyy!
Danas sam odgovarala geografiju.....,,
Naravno nsam sve znalaheadbangburninmad
Dobila sam 3 i 4.. Ma nek ide k vragu ta geografija,,sovražim jo..burninmad
Jučer smo trčali kross oko naše škole i bila sam 4...
Aj dobro,,mislila sam da bum zadnja tak sam bila umorna da katastrofa...
Tko od vas još trči kross? Ide ko na Županijsko natjecanje??
Pozzzz:mahTajani,Valentini, Nataliji i Cajkušama...
i naravno blogerima i blogericama... pusa.kisswavesmokin

- 15:56 - ReCi ... SaMo(0) - PrInTaJ - reFrEsh..

utorak, 27.03.2007.

Hey ....
Jučer sam krenula s Valentinom u Wc i tamo našla svoje frendice kako plaču...
Jedna je plakala,a druga s njom ... Martina je rekla da će si razrezati ruke zbog nekih privatnih razloga...
Kada su u jutro došle na bus Martina je rekla JESAM...bang
A ja sam j u čudu pogledala i pitala što si?
Ona je rekla"razrezala sam si ruke"...burninmad
Imala je povite ruke,a kad nam je završila nastava uzela si je to dole...
Imala je cijele razrezane.. To si je radila sa škarama,,UŽAS...eek
:::::POZZZ blogerima i blogericama...kissmah

- 15:40 - ReCi ... SaMo(4) - PrInTaJ - reFrEsh..

ponedjeljak, 26.03.2007.

BOK LJUDI!!!

Ljudi konačno se i ja odlučila da napravim blog...zujo
Danas smo trebali pisati ispit iz informatike al na svu sreću nismo...yes
Al ga zato pišemo u četvrtak...nonamcor
Ja pozdravljam svoje naj frendice:DEVILICU,PANTHERICU,VALENTINU i NATALIJU ....,
Puno pusa blogericama i blogerimakisswavekiss

- 16:15 - ReCi ... SaMo(4) - PrInTaJ - reFrEsh..

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.