** LiFe i$ bItch............bUt We aRe not???!!! **

četvrtak, 12.01.2006.

I put my trust on U-In The eNd song by:Linkin Park

Danas nemam bas inspiracije....necu pisat i svađi sa starim niti o tome kako sam sad morala igrat s bratom Covjece ne ljuti se?!?!?!!? Ugl. bili smo kod Ive.....njena stara je bila full sretna kad nas je vidjela na pogrebu pa nas je pozvala kod sebe...malo nas je pocastila =)Iva je skoro ko stara...smijala se i bila happy....ali jos ja vidim malo suzdrzanosti sto je savim ok...jos malo i Iva ce bit u punom sjaju!!.,.......Cilindar se vratio iz bolnice.....sva su me leđa zagipsana zajedno s rukom...pa ne moze jadnik ni majcu obuc.....a to mora imat mjesec i pol...=(....lol....
hM....Bas bi htjela opisat par osoba pa da se same u tome nadju...e LJuDEki SoRyTE Ako cE vAm TO bITi DoSAdNO AlI Ja TO jED. MoRAm nAprAviT!!!! I htjela bi vas kom. o tome......=)
Imena cu promjenit.......

Peatrocheicaok-E s njom se druzim od 4 osnovne...vec 4g smo naj frendice.....imale smo trzavice oko jedne osobe ali smo tad obadvije bile u kurcu!!! Ona je odlicna osoba,sve joj mogu reci i karakterno mi jako pase.....luda je i obzava se smijat.....nas smijeh se ne moze slusat =)....uvijek me razveseli ali zna bit ozbiljna kad to hoce!! Necemo u istu sr. ali uopce ne sumnjeam da cemo se razdvojit jer zivi 15-ak min od mene....najjace mi je kad slusa neku funy pricu i onda bleji pola minute pa se tek onda pocne smijat!! mANA:Jadni mi svi kad je ljuta =) O bebach moja....Love U sO much!! I jedno pitanje (koje ce ona skuzit):Kako muz i ljubavnik Zoki!? hehehe...pussach....e da kad budes kom. hoce iskreno misljenje o meni i ono za nay frend.....

Annucha-Eh...s njom se druzim malo duze.....imale smo trzavoce u vezi "onog decka".....e njoj istu mogu sve reci...malo je mirnija od mene i Petrocheicaok...stalozena je i ne voli se svađat...zna bit luda i uvijek ima neke fiks ideje koje ja moram radit s P jer smo mi "one lude" u drustvu....s njom cu u istu sr ali ne i smjer...ona zivi 2 min od mene..=)
Annucha je ona koja uvijek razumno razmislja i ima "hladnu glavu" Ne moram ni spominjat koliko je puta mene i P izvukla iz sranja...=) Mana:Nekad prevelika flegmaticnost...Mishichu Te quiero mucho...=)

Ivonaicha-S njom sam najmanje naj sto ne znaci da mi je zadnja!!! Tek smo oko godinu dana naj ali vec se odlicno poznajemo...o svemu pricamo i cerekamo se....Ona se po ludochi moze mjerit samnom i P!! Full dobro zna rjesit,iskrena i nikad nebi srala iza leđa(samo kad joj neko bas na žulj stane),ozbiljna je jedino kad to netko zahtjeva od nje!! S njom nikad nije dosadno...Mana:Neki put se stvarno previse smije...=)hahah Plavuso najdrza.....S'agapo !!!

Enilaopa-Ona vam ide samnom u raz pa se sad bas i nismo cule!! Luda na kvadrat!!Jadni profaci s nama....kad ih ja i ona zajebavamo!! Sto nije rijetkost!!! Jaaaako smo slicne pa se zato svako malo kacimo i onda obadvije nes glumimo"kao boli nas k" a za 5 min Love eachother!! Tvrdoglava ko mazga i prgava...,no tu sam ja da ju smirim....cesto brani mene i sebe jer mrzi ne pravdu pa ne drzi jezik za zubima....kao male smo se cesto pocuaple....Vidite da smoi jaaako slicenE.Mana:Neki put stvaaaarno pre tvrdoglava=).....Ej Prgavice moja jedva cekam da se dobro proparlamo...Kizza....ich
liebe dich!!!

O cilindru i fishbrainu u nekom drugom postu...jer su oni decki pa cemo za njih nes drugo smislit...=)

Ludhakushe

Bile 4 lude cure
Lude ko'shlape
Obožavale su pure
Nisu ih znimale skolske mape

Metal,pop,narodnjak,sve po malo....
Razlichitost nije vazhna...
kad njihova prijateljstav nisu lazhna...!!

Smijale se svima
I pitale "Shta os' lima"?!
Pomochi su znale
iako su bile male....

Neki ih volishe
a neki "Prestanite se smijat" molishe!!
Lude ok noch
Uvijek spremne pomch...=)

Pjesma vrijedi za moje Kostrenjanke i mene....=)

-IDEM JA CHA...=)
Kiss
Dark Angel

<< Arhiva >>