** LiFe i$ bItch............bUt We aRe not???!!! **

srijeda, 11.01.2006.

Jedan los=( a jedan doooobar post =)

Jednog dana prijeđe smrt na drugu stranu rijeke....tamo sretne jednog covjeka....koji radi posao koji ga veseli!Dođe Smrt i kaze:Ja sam dosla po tebe....Na to Covjek odvrati:Da znam....svakodnevno sam gledao na drugu srtanu rijeke....da vidim kada ces doci! Pa zar te nije strah upita Smrt!? Na to Covjek spremno odgovori:Ne! Jer sam znao da ces ubrzo doci....Hoces li poci samnom upita Smrt!? Hocu jer ni tada necu umrijeti moja dusa ce zivjeti u srcima meni bliznjih i dragih! I oni me nece nikad zaboravit! Uto stavi Smrt ruku na Covjekovo rame i njegova dusa prijeđe u "drugi oblik zivota"
..................

Bila sam na pogrebu.....cudno....nema ni traga Ivinom osmjehu....vrckastom padanju,ona je jako nespretna,njene plave oci odaju tugu.....ne to nije Iva pomislila sam...A onda me tuzna istina "uhvatil"!! Je to je bas ta Iva uvijek vesela i nasmijana....Smrt! Smrt je ta koju ju je pogodila....smrt njene bliske osobe....ali nije sama ima obitelj...i nas frendove koji je nikad necemo ostavit....Iva drzi mi se!! Jer svako zlo je za neko dobro...ali ni ja nevidim dobro u ovom....ali sad si sigurno jaca i cvrsca osoba....ne zivis u "bajci" nego u stvarnom svijeru....surovom...i tuznom...ali postoje osobe koje ga cine ljepsim!! =)=) Love u!
..........................

Malo dobrih stvari.....=)
My nay frend je pricao AGAIN s Pahuljicom...i.......necu morat cekat do proljeca...=)=) nego kad se on vrati s skijanja!!! =) Ali o tome vise drugi put....=)
Eh da.....danas sam se cudno osjecala.....jer sam bila i "trebala" biti tuzna radi Ive....ali u sebi sam cvala zbog Pahuljice....u meni su se sudarala dav vala!! Jedan tuga drugi sreca i ispunjenost....jos ne znam koji je prevladao....ali mislim poslje pogreba sreca=)....I nemate pojma koliki mi je bed bio gledat Ivu onakvu....tuznu....uplakanu...
Kiss by your Dark Angel =)

<< Arhiva >>