** LiFe i$ bItch............bUt We aRe not???!!! **

utorak, 10.01.2006.

Don't let my heart become:Once upon a time there WAS a heart!!! =(

Ne znam od kud da pocnem s losim stvarima!! Jucer me zvala moja Ivica sva uplakana da joj je nono umro!!! Mislim to se ocekivalo jer je imao katrana u plucima rak pluca i jedav je disao a prekjucer je 2 puta pao ali ipak!!!!.... Stvarno u tim situacijama shvatimo:koliko smo puta mogli otici do bake ili djeda!? Koliko njih veseli samo nas dolazak!? Moja baka (po maminoj strani) zivi ispod mene....nemoram ni govorit koliko se puta izderem na nju razljutim ju, a tek dida........s drugom bakom se ne svađam tak cesto jer ju vidim tek vikendom posto zivi u gradu....ali one stalno nesto gunđaju prigovaraju...pazi ovo...pazi ono......a taj razgovor zavrsi mojom dernjavom:"Da, najbolje da me zavezete pa da mi se kuca srusi na glavu!!!!" Ali ja ih svejedno puno volim a kad razmisljam o trenutku kad ih vise nece bit najezim se i....nemogu to ni smislit...onda kazem sama sebi da cu ic cesce kod njih....ali uvijek dođe nesto bitnije.....razgovor telefonom s frendicama,decki,izlasci,.....ne mogu odvojit ni 10-ak minuta!!! Uzasno!!! Kakva sam ja(mi) to osobe!? A tko me cuvao koa klinku!? Tko mi je kupio sve sta sam htjela!? Tko me "branio" od mame kad se jako ljutila na mene!! E bas te moje "dosadne bake i djedovi" Ovom prigodom pozdravljam Ivu i ljubice drzi se i ako ti bilo sta treba znas koga mozes nazvat.....=(=(.....Tu nije kraj losim vijestima....ovo sad nije za usporedit Ivi je 100000 puta gore ali moram to spomentu!! Jucer je My nay frend pricao s Pahuljicom...i ovaj je rekao da mu se sviđam...i da ce razmislit preko noci ali ono.......=(=) i dođem ja sad van i rekao mi je: A kako ti oces,,,,mislim meni je ono svejedno....ma ne, ne svejedno ali ako to mozes....a onda je ipak tu skola...a imam i drugih obaveza i problema!! Ugl. izvlacenje ako se mene pita....ja sam rekla da ja necu nikog na nista nagovarat ako on tako zeli ok! IAKO MENI UOPCE NIJE OK!!!!!!! Svi koji su znali su rekli da se kuzi da me zna cesto gledat u mene i te spike....i onda.....=(=(=(...... i jos je reko da kad dođe na proljece onda mozemo!!!??? Jer on ne zivi u Kostreni.......ali zivi u Rijeci boze sveti ako mu je to problem!!??? A od kad je njemu sk problem!!?? A da cu ja njega cekat do proljeca!!?? Pa sta sam mu ja pas!!?? Ali poznam ja sebe on ce se meni sviđat i ja cu ga i dalje voljet....cak i do proljeca...i sta onda!!!???
Bit cemo za vrijeme praznika a kasnije!!?? Opet cu ja patit I potrosit suze I suze, dane I dane……!!!????? HELP ME PLIZZZZZ!!!!!!??????

<< Arhiva >>