** LiFe i$ bItch............bUt We aRe not???!!! **

ponedjeljak, 09.01.2006.

Do you ever feel like breaking down?!?!?

Bili smo....nas rulja.....kod Cilindra u bolnici...a prezivjet ce....jedva hoda...malo je natucen,....i ruka ga jakoi boli.....bas cu mu sad sms-ic poslat!! A sestre u bolnici su dobile zvcani kad su vidjele nas rulju....dan mi je bio sucks....ali je vani bilo legendarnno...iako je bilo par izjava koje su me naljutile!! A bilo je totalno nepravedno.....a ako me pratite znate da ja mrzim nepravdu!! ....lol......na skijanje nisam isla jer mi se Ivica prehladila......pa cu sutra....Nadam se!!!! Pahuljica.......lol....hm.....e rekao je da mu se sviđam.....lol.....ali da nece bit samnom i naveo je par dobrih razloga! Koje ja mrzim jer me prate jos iz proslosti!! Ince ne volim rijec "mrzim" jer ne mrzim nikog i nista...za mene jer mrziti teska rijec......i tako mi je sad jos i gore.....onako sam mislila da nemam uopce sanse....a sad opet nemam....ali....lol.....ma nema....a onda opet....ovdje prestajem pisat jer vidite da ni sama neznam sta zelim rec.....sta osjecam....lol.....Cilndar rock on!!!! Pozz naj ekipi........ Kizz

-ALWAYS!!!

20 PUTA ISTO
njemački- ich liebe dich
-engleski- I love you
-francuski- j t'aime
-španjolski- te quiero
-talijanski- ti amo
-grčki- s'agapo
-portugalski- amo te
-romunjski- te jubesc
-poljski- ja cie kocham
-nizozemski- ik hou van je
-švedski- jag alskar dig
-danski- jad elsker dig
-norveški- mina rakastan sinua
-ruski- ja tebja ljublju
-turski- ben sni sviyorum
-mađarski- szeretelk
-kineski- wo ai ni
-japanski- watakushi wo anata o aishimasu

VOLIM TEEEEEE!!!!!!!!

<< Arhiva >>