** LiFe i$ bItch............bUt We aRe not???!!! **

subota, 07.01.2006.

JEDAN OD NAJ GORIH DANA U MOM ZIVOTU!!!!!!!!

Da je tako lijpo poceo da bi tako i zavrsio....bila sam na skijanju....bilo mi je oldicno....onda smo ja fishbrain i clindar bili kod cilindra doma...pa su dosli ostali.....isli smo van na jebenu usranu "kucu" koju trenutno ne mogu smilsit cut ce te zasto....i tako ja otisila s "curom od onog decka" do nje doma jer dugo nismo pricale.....i bas sam bila Happy...i dođe mi Petra:"Juraj (Cilindar) je pao s kuce" Ja sam mislila da se zajebavaju i nadala sam se da se zajebavaju....jer "kuca" vam je velika ne dovresna kuca s tri kata bez icega osim stupova za katove drzat i stepenica sa strane....ne moram ni govorit kolika je to visina....e Cilindar je pao s krova na naj vise stepke s njih se otkotrkljalo na jedne nize s tim da je jedne "preletio" zapeo za naj nize i pao u zbunje i granje ispod kuce!!! Uzas!!! Dosla je Hitna....i odvezen je na Hitnu!! Moj stari je dojurio i tetak mu i teta...dok su oni zvali hitnu moj rista se spustio u tu sikaru da mu ruku pridrzi jer ga je uzasno bolilo rame!!!!! Sad su se nase stare cule...ta kuca je zloglasan vec jako dugo isamo je bilo pitanje ko ce prvi sletit!! Slomio je kljucnu kost.mozda ima unutarnje krvarenje,mozda operacija,mozda sipke u ruci.....sav se natukao....ma ne mogu vjerovat!!!!! E sorryte ako ne bude mene i komentara....jer mi je full bed i zao mi je uzasno i jedva cekam da ga vidim!! To mi je frend od "pelena"...i on mi je uz fishbraina naj!!! E ne mogu jos to smislit....on kako leti...s te kuce....cuje se kako tijelo udara u zidove..=(=(... Cilindru moj najdrazi drzi se.....jer uvijek imas mene i nas tvoju naj bolju ekipu!!!!!!!! Evo vam jedna tuzna pusa.....=(=(=(

<< Arhiva >>