** LiFe i$ bItch............bUt We aRe not???!!! **

petak, 06.01.2006.

Zabuna.....

Jucer sam napisal post ali mislim da je bio poslje ponoc pa ga je komp stavio pod 6.1 a pisan je 5.1 znaci ja sam danas bila na skijanju....idem sad svaki dan....Iva i ja....odlicno nam je....zajebavamo se....ubijamo po stazama....=)...lol..... nemam bas neku temu...e drago mi jeda sam s "onom curom od onog decka" rijesila stvar.....Petra se pokazala kao real a i iva.....vidite...kod mene nista ne moze skoro pa svrseno.....idu frendovi....ne ide ljubav! Eh...da....again Pahuljica...... nije on izgledom nes posebno...ali je full zakon...dobar...i meni ima "ono nesto"...ljudi mrze kad to govorim ali' jebiga.....meni je to bitno....lol....ne znam.....evo vam jos jedan pjesmica...mozda vam se svidi a mozda i ne...lol......nevermind......mogu bit s jednim full komadom....sve bi njega.....ali ja bas hocu moju pahuljicu....koju vjerojatno nikad necu dobit...=(....nemojte krivo shvatit pjesmu,nisam Ga prevarila,ali sam gadno pogrijesila!! A na sebi sam na tezak nacin naucila onu:NESTO NAUCIMO CJENIT TEK KAD TO IZGUBIMO!!!

Jos uvijek...

Ona je tu...
Zauvjek u mom srcu...
Progoni me vec dugo...
I ti jako,jako ludo....

Govorim o ljubavi.....
prema tebi ljubavi,
Nikad nece prestati,
a jos manje nestati!

Ne znam sto da radim?
Ne znam sto da pisem?
Kad samo za tebe disem...!!

Mozda mi nikad ne oprostis...
Mozda me zauvjek zaboravis...
Ali ja tebe ne zelim prebolit
Ne zelim te zaboravit....

U nadi mojoj je spas!!
Znaj da volim te...
Mozda ima nade za nas......
Oprosti mi molim te.....
Love.....

<< Arhiva >>