** LiFe i$ bItch............bUt We aRe not???!!! **

petak, 06.01.2006.

Eh.....My Pahuljica......=(

Ma....sutra idem skijat s Ivom....i svki put kazem da me nema na blogu....ali onda pogledam komp...i znatizelja pobijedi...i onda onako mokra umorna...mene razvesele vasi komentari!! Bila sam vani i bilo mi je onak....ok.....dobro....super.......bile smo ja i Petra (Iva jedno vrijeme) s ovim deckima.....i zajebavali smo se..........smijali....i ko neka djeca na "kuci" se gurali i valjali nas desetak na nekom madracu za 4 osobe (spontani smijeh) hahaha =).......i bio je Pahuljica.....nije bitno sto mi samo pricamo (tj. rjesavamo se,ali ne onak za pravo) samo da ga vidim....dan mi je lijepsi, noc kraca,zivot bolji.....cudno je kako ljubav utjece na nas...cjelo moje drustvo cita ovaj blog.....pa cu smo reci Fishbrain (my naj frend) i cilindar sutite!!!!! Ak skuzite......Petra ce skuzit...psssssst =).... idem sutra skijat i ubijat na radesevo.....pa cu napisat post mozda ( shvatite to ako napisat cu ga 100% navecer)=)...i evo jedna moja pjesmica za kraj.........

Ti....

Ti koji ne znas za bol...
kroz tvoje prste reca mi bjezi
stoput si mi nanio zlo
i svaki korak dalje sve je tezi.....
Vise nemam vjere u sebe
i pitaju me svi
sto vidim na tebi??!
kad nisi vrijedan ljubavi!!

Sto si me ucino takvom?!
Sto si me povrijedio!?
Lazima otrovao srce...
nisi me zavrijedio...
Sto se me ucinio takvom....!?
Doveo na zao glas
dali si tako radio sa svakom!??
Ali ja i dalje mislim na nas......

Oprastam ti rijeci sve
sto bole me
kad odlazis......
zauvijek zaboravis.....


<< Arhiva >>