** LiFe i$ bItch............bUt We aRe not???!!! **

srijeda, 04.01.2006.

Srijeda........hm......samo srijeda.......

E bila sam na skijanju,jedan put pala (!!!!) ali bas onako ko pi**a....kihnula sam (!!) zatvorila oci i proletila u sumu!!!!!??? Kako sam se zabila u stablo...ljudi moji!!!!???Jos me glava boli....haha...=)....e bila sam vani....razocarala se u jednoj osobi....bolje receno u curi koja ima onog decka.....i znam sta ce sad bit to ce jedna druga procitat i onda ce njoj nesto srat e "ova je napisala to i to"......i jos ce nesto svoje dodat!!! Necu u detalje jer nebi bilo fer ali....dajte se malo spustite na zemlju i shvatite neke cinjenice!! Necu dopustat da njen deck sere pa stvarima sta sam ja rekla a mene se vasa veze apsolutno ne tice....ali ne kuzim kako ljudi zaboravljaju!!!?? Koliko sam puta bila uz "neke" osobe i onda one ovako ti vracaju....!!!!!??? Ma gluposti-.....i onda ti u potpunosti vjeruj curama!!!?? Ma zašto...ne kuzim te stvari...zato sam ja danas bila s deckima!! E Iva naj draža moja plavušice jedva cekam skijanje!!! E VELIKA PUSA AURI!!! TA CURA JE TAKO ZAKON DOBRA I IMA JAKO DOBRO RAZMISLJANJE RAZLIKA U GOD JE VELIKA ALI SE KUZIMO!!! AURA STO SE TICA KOMENTARA JAKO SAM PONOSNA NA TEBE!!!!!!!! BAS MI JE BED STA SAM TOLIKO MLAĐA.......VELIKIIIII KISS!!!!!! Pozzz svima......

<< Arhiva >>