** LiFe i$ bItch............bUt We aRe not???!!! **

utorak, 03.01.2006.

U kasnim satima...........

Evo sad malo razmisljam...slusam jednu pjesmu....danas sam vani opet shvatila kome mogu vjerovat a kome ne!! Ne volim iznosit imena,pa necu ni ovaj put...danas sam vani opet vidjela * osobu...s njim sam bila puno puta ali smo ipak tek 8r i kad se cinilo da ce to krenut na ozbiljno prekinuli bi....a ja jos od prosle godine ne volim duge veze (neki ce znat zasto) jer sam se GADNO opekla!!! Ali kad mislim gadno to mislim u doslovnom smiislu te rijeci,od tad sam vise opreznija ne vjerujem svima i tesko steknem povjerenje ali kad ga steknem onda ga stvarno imam ali to ocekujm i za uzvrat na prvi pogled se mogu cinit hladna i prepotentan ali NISAM takva to je samo iz straha da ne ostanem povrijeđena(!!!) i sama u svojoj tuzi i boli!!!!!!!!!.....ja svoje frendove jako cjenim...imam puno frendova s kojima mogu o svemu pricat....ali njih 5 kojima mogu bas sve reci!! Za jednu osobu nisam vise sigurna...druga ide samnom samo u sk pa se sad bas ne viđamo ali uvijek kad ju trebam je tu sto god bilo i koliko se god nismo vidjele!! Ne kuzim ljude koji se prave da su frendovi.... a kasnije seru samo da bi se uklopili u neku drugo drustvo ili cak ogovaraju s curom iz drustva!!!??? Ja mrzim to ali sam shvatila da postoji jako puno jubomornih ljudi koji zato seru......frendovi postaju sve bitniji sto vise rastemo....ali postaje ih i sve manje..........Vjerujem u musko zenska prijateljstva jer su moja jako draga 3 frenda bila uz mene kad sam bila u bedu zbog decka zbog kojeg ne volim duge veze (ja se vezem za tu osobu zavolim je a on te pravo ko muska svinja laganini odjebe a ni sam nezna zasto!!!???) pitam se di su mi bile frendice!!!!!!??? Setale se i pravile ko da se nista ne događa pitam se samo kako se jedni DECKI bolje vidjeli moju tugu i bol!!!!!!??????? Zato hvala mom naj frendu,cilindru i malom Žuži ( s kojim sam se pred malo bila zakacila ali nikad necu zaboravit kako je bio uz mene!!!) Vise ne pricam o tome jer se ljudi mjenjaju pa tako i moje (naj) frendice....sad su odlicne osobe....iako imaju svojih mana ali tko ih nema!!!??? I ja stalno govorim:TKO TRAZI PRIJATELJA BEZ MANA OSTAT CE BEZ NJEGA!!!! Moram prestat pisat jer ce vam bit tlaka: sutra idem skijat pa me nece biti.......Big kiss svima by:Drak angel

<< Arhiva >>