** LiFe i$ bItch............bUt We aRe not???!!! **

nedjelja, 01.01.2006.

Noc ludih provoda i zabave.......(A I SVEGA DRUGOG =)

Hey dragi moji blogeri sad vam mogu opet cestitat Novu...i zelim svima da im se ostvari sve sto si sami pozeljeti mogu!!!! Mnei je jucer bilo tako jebeno dobro!!!! Mi smo trebali u grad ali zbog vremena smo se u zadnji cas uvalili na party kod freneda gdje je bilo cjelo nase drustvo a i ostali!!!! Kad smo dosli bilo je jadno (ali tako je svugdje) Kad smo vec svi malo popili poceli pustati Thompsona i neku ziku koju JA trijezna nikad nebi slusala ( ali istina Bog da na metal bas i nemo''s plesat) i onda smo se poceli penjat na stolice i tamo plesati,dosli bi i mi do stola ali je tamo bila cuga PA ONO...KUZITE!!! Meni je glas bio koma a sad mi je koma ne znam do kad smo ostali,ne sjecam se ni tocno svih djelova partya ALI ZNAM DA JE BILO ODLICNO I MATEJ SVAKA CAST!!!!! On vam ima starijeg brata pa je taj njegov brat dosao sa svojim ekipom dolje jer smom mi derali,plesali "pjevali" a i imali smo cuge a ovi su sve polokali!!! Nije bilo pretjerano pijanih,sto mi je ok,ali ljudi su malo vrludali i nas masa je pala na jedan skliski pod (ukljucujuci mene 4 puta!!) I tako je njegov stariji brat doveo par komada koji su bili s nama...e necu u detalje...tok je s kim zavrsio.....ali samo cu vam rec da je jadan plavi tako sladak.....e pa smo se mi upoznali...i kad je bila ponoc (imali smo vatromet) on da ce mene poljubit u obraz a ono kao slucajno je promasio pa me poljubio u usta.....e pa znate s kim sam bila veci dio vremena....ali kao sto rekoh necu u detalje!!!! Mislim da od toga nece bit nista,ne mogu rec da mi je svejedno ali ipak je 2006 pa tko zna sta ona nosi!! =)=) Drago me je da se nitko nije previse zabio dovoljno da svima popuste kocnice....dobro ajde priznajem "malo" vise su im popustile =)...koliko sam ja popila necu komentirat =)=).......na kraju sam dosla doma a moji starci su imali neke frendove( nitko nije bio olicje trijeznosti =) ja sam im pocela onako luda i puzna adrenalina pjevat!! Glas koma,ja luda popela se na stolicu i pocela pjevat....oni su me gledali i peglali se od smijeha....i tako sam im pricala sta je bilo i imitirala ljude....SMIJEH!!! To ste trebali vidjet!! E al sam se raspisala...nadam se da je svima bilo fucking dobro kao i meni...ma sta dobro genijalno ljudi,genijalno =))............POZDARV SVIMA I PUNO PUSA OD VASE DARK ANGEL....P.s moji nick se bas ne poklapa sa mojim trenutnim raspolozenjem =)=)=)!!! K---I-----Z----Z

<< Arhiva >>