** LiFe i$ bItch............bUt We aRe not???!!! **

subota, 31.12.2005.

2006

Hey.....ja se vec s frendicom pripremam...,ma znam nismo ciste=) ali cjeli moj ormar je na podu a bome je njen kod mene na krevetu!!! HAHAHA!! Full sam sretna idem u grad s super curama,a ko zna koga cemo jos sresti =).....malo mi je bed sta necemo bit s mojim naj frendom i cilindrom...ali nama se neda kod tog tipa ici......imam poruku za sve:NEMOJTE SE NALJUTIT ALI DANAS NECU PUSTIT KOMENTAR NIKOME JER NECU STICI ALI ZATO SVE NAJ LJEPSE ZELJE ZELIM:MOM NAJ FRENDU,CILINDRU,MISS MANSON,IVY,*IVI*,USAMLJENOJ,ROMANTICARKI,ANNI,JUST A GIRL,DARK LIGHT,ITI,LOVE IS SHIT,A GDJE JE LJUBAV,AURI,LUNI,NESIKIII I SEICK PEDO!!!!!! Nije pisano po redu i ako sam nekog zaboravila javite mi OBAVEZNO!!! VELIKAAAA PUSA OD ADRY-DARK ANGEL I CUJEMO SE SUTRA!!!!!

<< Arhiva >>