** LiFe i$ bItch............bUt We aRe not???!!! **

četvrtak, 29.12.2005.

---------SKIJANJE-----------

Evo mene Home...pa da vam tellam moje (ne)zgode!!=)..Prvo moj rista i moj bratic (18) nisu znali stavit lance...hahaha...ja ljepo unutra slusam iPod a njih dvoje glume face "kao mi to znamo"...i nakon sat vremena su to "sredili" Dosli mi na zicaru (nakon onih u Italiji ovo je katastofa,no ipak je samo udaljeno 1h od mora pa se necu zalit...) i neki boarderi propustili sjedeznicu Cungy i ja nismo skuzili i naslo se nas cetri u onom djelu gdje ne mozes natrag samo sjest a sjedeznica je jedva za dvoje!!!!! Oni nes seru ja i bratic se peglamo od smjeha...mi sjeli a boarderi se bacili u netaknut snijeg od 2m!!! HAHAHA.....mislim sad sigurno nije ovako smijesno ali da ste bili tamo.....=) Kasnije su nam j....i mater i trazili nas a mi se izgubili na turistickoj (just a girl ce znat =) E LJUDI DOSADNIJU STAZU NISAM VIDJELA TO MORAS GURAT A NE SKIJAT STRASNO!!!!! I secer na kraju: neki boarder,umisljenko sav u crnom stalno mi je preprijecavao put dok se na kraju nisam (namjerno!!??) zabila u njega!!! Odletile moje skije njegov board nase kape moji stapovi...pa smo ih U GRMLJU TRAZLI kopali po snjegu jer je full dubok....a na kraju me castio cajem =) jer " sam te uspio tako izivcirat" (kao da je to tesko)....i tako jedva cekam sutra opet idem...ali mi je tlaka dizat se ujutro...no doooobro....idem ja sad posjecivat moje ceste blogiche koje stalno citam...a vi se bacite na posao...ISKOMENTIRAJTE MOJ DAN =)...kizzam vas sve......

<< Arhiva >>