** LiFe i$ bItch............bUt We aRe not???!!! **

utorak, 27.12.2005.

....................FRIENDS....................

Pa ovako....meni su my friends jako bitni!! (Nekad se pitam imam li pravih prijatelja)....no pustimo to.......imam puno prijatelja.....malo manje jako dobrih prijatelja.....a pravih 3 ( to mi je dovoljno)!! Po meni pravi frend treba uvijek biti uz mene,slusat moje gluposti,pomoci mi kad sam u bedu i NAJ VAZNIJE CUVATI MOJE TAJNE!! Moja naj frendica je flegmaticna,ne idemo u istu sk,druzimo se jako dugo,rijetko se svađamo,imamo dosta razlicitost ali to sve nije bitno kad me NIKAD nije izdala!! Moj naj frend je lega teska i nitko mi ne moze reci da MUSKO-ZENSKA PRIJATELJSTVA NE POSTOJE!! Ovaj post sam napisala jer znam da ce jedna osoba ga veceras citat!! E pa ta osoba mi je jako jako jako draga i isto mi je naj no njoj je netko drugi bolji pa mi se neda o njoj pisat ali ona je ta 3 osoba!! A jako dobar mi je i cilindar!!! Posjetite taj blog....kizzam vas sve...PITANJE: KOLIKO SU VAM BITNI FRENDOVI I DALI SU VAS KAD IZDALI!?

<< Arhiva >>