** LiFe i$ bItch............bUt We aRe not???!!! **

petak, 23.12.2005.

Dragi moj blogovski narode.......

Evo dosla sam s podjele knjižica nije lose....4.7 zapravo odlicno...no morao mi je raz. nesto prigovorit " drugi put manje treninga i sinkroniziranog plivanja" reko ja "ma daj ajde"!!! Ja to volim pa neko on malo odbije....u skolu se dosle i Enea i Mia(my 2 best) kojih jucer nije bilo jer su bile na plesu....pohvalila sam Enei blog i cjeli dan smo pricale o njenom D bebachu i o mom M!! Koji mi se ne javlja jer sam ga jednom laganini odjebala ma užas....ah sve se vraca sve se placa.....bas sam happy jer su praznici iako mi je sve nekako sugavo...no pokusat cu gledat ljepšu stranu (ako postoji)....ljubav!!?? Ma kvragu i decki uvijek nađem neke ženskare kao Teo Šikić ako ga neko pozna ima dobre argumente za neko dobro mišljenje o njemu neka mi se javi jer ja ne volim mrzit ljude...ali on..ma strašno...na težak način sam osjetila da život boli a pravih frendova jako malo...zato velika pussa ENEI,MII,ANI M.,PETRI I IVI!!!! Eh nemojte se ljutit ako preskacem s teme na temu ali tako mi je trenutno u glavi....zbrkaaaaaa.......pu$$a

<< Arhiva >>