svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

DOLE VAM JE CHAT,, UŽIVAJTE ,, PUSA SVIM KOJI ME ČITAJU...:)



my life



Ime: Adrijana
Prezime: zaboravila
Datum rođenja: 13.12.1994.
Godine:12
Nadimak: Ada,Ady....
Volim:Komentirat,čitati postove, pizzu...
Mrzim: grah,ogovaranje, i sve ostalo što ima veze s tim...
Hobi: vožnja biciklom u slobodno vrijeme,,,
Prijatelji: Kićo, Sinna, Mini, Luka,....
Prijateljice: Natalija, Valentina, Tajana, Žana,Lucia, Gaby, Samy,Ana, Ines B., Ines, Martina....






Free Music

Free Music



Free Music







Tajčythumbup
Tinathumbup
Ivythumbup
Sinn@thumbup
Anita thumbup
Lorenathumbup



















AAmbitious
DDashing
RRaw
IInsured
JJuicy
AAngry
NNormal
AAmbivalent
Created by Crazyprofile.com



Image Hosted by ImageShack.us



CHAT:

Get your own Chat Box! Go Large!



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 29.05.2007.

Ej,,, najdraži moji,,, ;)kisskiss

kako ste mi???

danas sam bila dežurna v kuhinji,, užas headbangheadbang Imali smo za jesti piletinu i mlince,, i to sam trebala brisati,,, UŽAS bang

I naravno svi su me počeli zezati,, zbog Kićeka....deaddead
E jučer na matki napisali su na ploču : ADA + KIKI
i okrenuli ploču na drugu stranu,,a kad je učitelj došao okrenuo je ploču i cijeli razred je saznao,, katastrofa bangbangbang
Ali opće nema veze..........
Tajana je rekla da ima curu,,,rolleyesrolleyes ,,, na žalost ,eek danas sam mu napisala poruku ,,al' mu nisam poslala,,

Danas mi je i Tina rekla da ima curu,, to mi je tak teško palo da...puknucupuknucu

a joj,,, kaj možeš,,, danas su na njemačkom opet ono napisali na ploču,ali sam ih vidjela i obrisala,, namcornamcor

Isuse netko me opsjeda,,, Netko mi svaku večer šalje poruke,, a taj broj koji mi to kaže je moj bivši broj,, koji sam dala jednoj curi.. Šalje mi takve poruke,, jučer mi je poslala ,, ma nema veze.... Totalno je poludio tko to šalje....burninmadburninmadburninmad

Ines je taj broj nazvala skritim brojem ali je netko prekinuo,ali neću mu napisati ko je to...

Mislim ono fakat,, nadam se da će prestat...

Ali dosta, o tome,,, dobila sam novo ime: Kikica, Kikada,Kićekvica i tak dalje....
ma dosta za sad od mene čao,,,

Pozz: Kićeku,Tini, Tajani,Siniši,Nataliji,.......kisskisskisskisskiss

- 15:33 - A reCi BraLe... SaMo(37) - KisS My AsS - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.