VELIKE I MALE BRIGE !



Sahara je nekoć bila plodna

Image and video hosting by TinyPic

Sahara je prije nekoliko tisuća godina bila vlažno tropsko područje s bujnom vegetacijom, u kojem su živjeli nosorozi, žirafe, slonovi i krokodili, a biljni i životinjski svijet nestajali su postupno, utvrdili su njemački znanstvenici.

Mnoštvo biljnih i životinjskih vrsta nije odjednom nestalo iz Sahare, kako se dosad smatralo, nego je njihov nestanak bio postupak, ustanovio je Stefan Kroepelin i njegovi kolege sa sveučilišta u Koelnu.

Njihovo istraživanje, objavljeno u najnovijem broju časopisa Science, pokazuje da je Sahara u svoje sadašnje stanje došla prije 2700 godina.

U doba "zelene Sahare", koje je započelo prije otprilike 10.500 godina i potrajalo do prije 7300 godine, današnja najveća svjetska pustinja bila je posvuda naseljena, izjavio je Kroepelin, koji već 30 godina istražuje promjene klime i okoliša u istočnoj Sahari.

Na kraju dugog procesa preobrazbe Sahara je postala ono što danas jest, prava pustinja bez oborina.

Pretpovijesni nalazi pokazuju da je južni dio Sahare prije nekoliko tisućljeća bio prekriven šumom, a sjeverni travom, tvrdi geoarheolog Kroepelin. U južnom su dijelu brojne riblje vrste živjele u rijekama i jezerima. Današnje Čadsko jezero svojedobno je bilo najveće na svijetu, a danas je od njega preostalo manje od jedan posto izvorne veličine.

Najvažnije spoznaje Kroepelinova je ekipa dobila bušenjem u 26 metara dubokom jezeru u predjelu Uunianga u Čadu, najdubljem jezeru u Sahari. Nalaz u bušotini služi za rekonstruiranje razdoblja od 6000 godina.

Pretpovijesni nalazi dokazuju da su prije nekoliko tisuća godina gotovo posvuda u Sahari živjeli ljudi, koji su svršetkom doba "zelene Sahare" postupno selili na njezin južni rub. Slično se dogodilo i sa životinjama, koje su prije otprilike 7300 godina počele selidbu na jug.

Stoljetni proces prirodnog širenja pustinje obustavljen je u proteklih 20 godina zbog globalnih klimatskih promjena. "Na rubovima pustinje sve je više oborina, a u nenaseljenoj pustinji možemo promatrati trend ponovne pojave biljaka", izjavio je Kroepelin.

(Hina)



Iran misli da je Barbie destruktivna


Uvoz lutaka Barbie i drugih zapadnih igračaka imat će razorne kulturne i društvene posljedice po Iran, izjavio je u ponedjeljak glavni iranski tužitelj.

Iranske islamske vlasti često ustaju protiv opasnosti koje vide u kulturi i potrošačkom društvu koje potiču Sjedinjene Države, označujući ih kao "trovanje Zapadom".

Image Hosted by ImageShack.us


Mladi Iranci, međutim, gorljivi su potrošači takbe glazbe, filmova i drugih roba sa Zapada. Poznate igračke mogu se kupiti u dječjim prodavaonama u Teheranu i drugdje.

"Pojava likova poput Barbie, Batmana, Spidermana i Harryja Pottera i ...računalnih igara i filmova su poziv na opasnost za dužnosnike u kulturnoj areni", rekao je glavni tužitelj Ghorba Ali Dori Najafabadi u pismu potpredsjedniku Parvizu Davoudiju objavljenom u dnevniku Mardom Salary.

Najafabadi, visokopozicionirani svećenik, kazao je kako je Iran treći po količini svjetski uvoznik igračaka i ukazao kako to predstavlja opasnost na "osobnost i identitet" mlade generacije.

(Hina)




SoftWare


FREE Software and Books






BOOKS


Honest Riches 2
FREE Google Money Making
Quick and easy way
Create Your own book !
GREAT Children's Book
30 days to success !
Secret Recipes
Your Free Copy of Cookbook




Products and services


->IAHBE Membership
->Family-friendly cleaning products
->Wellness products
->Veriuni Long Distance service
->Shawn Casey's e-book, Mining Gold
->Veriuni Dial-Up Internet services
->Great Domainia™ domain registration services
->Veriuni wireless services
->Avalon-Web hosting !

AutoHits.dk

VELIKE I MALE BRIGE !



14.03.2007., srijeda

Five Days to Success with Google AdWords

from Perry Marshall - Day 1

"The ONE Thing That Separates the Men from the Boys in the Google AdWords Game"

There is ONE central idea, one key concept that Google wants you to understand.

If you have this right, Google will literally reward you by giving you lower prices on clicks, and your customers will reward you by buying what you have to sell.

If you DON'T have this right, you'll pay way too much for clicks, your competitors will eat you up, and your whole Google experience will be very, very unpleasant.

The one thing that matters on Google is relevance.

You might think of this as "message-to-market match."

This will make complete sense once you understand a bit of Google's history.

Google started in 1998, after the "big boys" in the search engine game like Yahoo and AltaVista were already well-established.

At the time, few people would have bet that Google would overtake them all - but in less than five years they did exactly that.

What's even more remarkable is they did so without a bunch of hype and loud marketing. They literally built a better mousetrap and the world beat a path to their door.

So what happened?

Google's mission in life was to build a search engine that would give people exactly what they were searching for, as fast as possible. If you were searching for "California butterflies" they wanted to give you the very best and most popular California butterfly websites on the very first page of results.

They developed an amazing mathematical formula for figuring out who visited websites and why, and using that information in their search engine.

So ... when they began to sell Pay Per Click advertising, they were extremely concerned that advertisers should also put out messages that were highly relevant.

Google rewards you for being relevant, and they let people who are searching vote for you. If your ad gets clicked on, it's relevant. If it doesn't, it's not. It's that simple.

The higher your clickthrough rate - i.e., the more folks who see your ad and click on it - the less you have to pay for the position you want. But if you write lousy ads, Google will make you pay more to get your ads to show at all.

So this creates a "Darwinian" effect, a deliberate natural selection that weeds out bad advertisers and rewards good ones. What's good for Google's customers is good for Google and good for you.

When all the dust has settled, what really matters is that your ads and your content be relevant to the keywords you're bidding on. Your message must match what the person is thinking.

So ... what were they really thinking when they typed in "California butterflies?" That is the question! Figure that out and put it in front of them, and you'll win at Google. Write an ad that matches exactly what they're searching for and you'll beat your competitors by a country mile.

A Valuable Little Piece of Customer Psychology for You:

Here's a little mental trick to help you write Google ads.

Imagine that you are not you. You are your customer.

You're not the dude with the cool solution. You're the guy or gal with some stupid problem. You've got an itch and you want to scratch it.

And you're not in front of your computer. You're sitting in front of their computer. What do you type into the search bar on Google?

And what do you hope will come up?

Answer that question and you'll be successful marketing online.

http://perrymarshall.com/

Tomorrow's installment is called:
"How with One 'Trivial' Change You Could Cut Your Bid Prices NINETY PERCENT - Plus a Permanent Solution to Keywords Made 'Inacti

- 20:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.





  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (9)
Siječanj 2008 (2)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Free Giveaway Of Ebooks and Software!







Amerikanka čeka osamnaesto dijete


Image and video hosting by TinyPic


Uz skorašnji Majčin dan američki mediji objavili su priču o 41-godišnjoj ženi iz Arkansasa, koja nosi svoje 18. dijete koje bi se trebalo roditi na 1. siječnja.

Michelle Duggar majka je sedam djevojčica i desetorice dječaka, a među njih 17 dva su para blizanaca. Najstarijem djetetu je 20 godina, a najmlađem devet mjeseci. Brzorastuća obitelj živi u Tontitownu na sjeverozapadu Arkansasa u domu od 650 četvornih kvadrata. Imena sve djece počinju slovom J i djeca ne pohađaju školu već nastavni program prate u vlastitoj obitelji.

(Hina)


Istraživanje će dokazati trebaju li žene u menopauzi jesti čokoladu svaki dan


Čokolada bi mogla spasiti život nekim ženama, kažu znanstvenici. Oni, naime, vjeruju da bi određena vrsta čokolade mogla biti korisna određenom tipu žena.
Ova će teorija biti ispitana posebnim istraživanjem tijekom kojeg će 150 dobrovoljki jesti čokoladu svaki dan, i to godinu dana.

Image Hosted by ImageShack.us


Znanstvenici Sveučilišta East Anglia vjeruju da bi čokolada bogata posebnim biljnim spojem mogla pomoći ženama koje su prošle menopauzu, a imaju dijabetes tipa 2. Njima bi čokolada mogla pomoći očuvati srce.

Flavonoidi, biljni sastojci koji se nalaze u kakau i soji, dokazano smanjuju rizik od izloženosti srčanim bolestima. Stručnjaci za dijete uposlili su tako belgijskog proizvođača čokolade da proizvede čokoladice bogate flavonoidima. Klasičan postupak proizvodnje čokolade, naime, uništava većinu flavonoida.

"Postoje neke stvari za koje smo sigurni da smanjuju rizik od bolesti srca. Jedenje čokolade nije nešto za što bismo mogli pomislili da ćemo raditi svaki dan", rekao jedan od sudionika istraživanja.

Potvrdi li teorija, dakle, čokolada bi mogla biti uvrštena među obveznu hranu za zaštitu srca žena nakon menopauze. Ovo bi, konačno, bio "recept" koji bi sa zadovoljstvom poštovale mnoge žene.

(NaM)





Image Hosted by ImageShack.usTražite više prometa na svoje stranice ?


Business Links


-> Money-making formula

-> Join...today for FREE




Stavite banner na svoju stranicu

Image Hosted by ImageShack.us