Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us


Koliko me je vas chitalo od 06.02.06 :))

Free Web Counter

hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us



Blogovi mojih frendica:

Spaljena do daske - Moja naj naj frendica koja je kako i nadimak govori Spaljena do daske....

Lost angel - Moja super frendica koja ide samnom u razred i treniramo zajedno ples..... Super blog....

rOcK NeVeR Die - Filipa- Super cura koja trenira samnom ples ali nije iz moje škole...... Obožava Kurt Cobaina....

Monica - Moja frendica iz djetinjstva s kojom se rijetko vidim ali smo ostale jos uvijek dobre....


Image Hosted by ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us

Riječi pjesme:

"Numb"

I'm tired of being what you want me to be
Feeling so faithless lost under the surface
Don't know what you're expecting of me
Put under the pressure of walking in your shoes
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)

[Chorus]
I've become so numb I can't feel you there
I've become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

Can't you see that you're smothering me
Holding too tightly afraid to lose control
Cause everything that you thought I would be
Has fallen apart right in front of you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
And every second I waste is more than I can take

[Chorus]
I've become so numb I can't feel you there
I've become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

And I know
I may end up failing too
But I know
You were just like me with someone disappointed in you

[Chorus]
I've become so numb I can't feel you there
I've become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you

[Chorus]
I've become so numb I can't feel you there
I'm tired of being what you want me to be
I've become so numb I can't feel you there
I'm tired of being what you want me to be


Image Hosted by ImageShack.us


Cursors

Ady ;-)

06.04.2006., četvrtak

JA STVARNO NEMAM SREĆE....!! DA DA


E pa ko neme sreće stvarno nema sreće…… Na primjer ja !!!!…….. Mozda se pitate zasto vam ne ostavljam komentare e pa da vam kazem…!!! NETKO ME PRIJAVIO I SAD NEMOGU KOMENTIRATI mad …….Da da bas imam krasnih ljudi kojima ja izgleda smetam ali nema veze…… Ja nemam blage kako da to riješim i kako da mi se opet odobri komentiranje……!!!!! ……Ako tko ima rijesenje neka mi javi da vas mogu komentirati………… I SAD DRUGA STVAR……… Danas na hrvatskom nastavnica upisivala mjesečne plusove i minuseve za zadaću i ja i Katarina smo pričale jer nam nije dala nikakav zadatak da radimo dok ona to upisuje……. I onda se odjednom pocela derat na nas kako stalno pričamo i ta sranje i kaze ona meni sad ces se ti Adriana lijepo prijemjestiti kod …….Grujicica …… Ja ostala u šoku jer je on sjedio u zadnjoj klupi a meni je bilo super sa Katarinom u drugoj jer je iza nas bila Aleksandra a ispred nas Škarica a da stvar bude bolja to je novi učenik od ovog polugodišta i ne snalazi se bas na satovima a i nismo nikad onak « otvoreno « pricali tak da nismo ni neki frendovi……… Ja cu sutra pitat nastavnicu da me premjesti ali ne vjerujem da hoće jer se nebi ona zvala P A _ A _ A kad bi to dopustila onaj tko je iz škole Srdoci to dobo zna………….

Ja nemam blage sta da sad radim sta se tice komentiranja probat cu im poslati mail ali ne vjerujem da ce mi odgovoriti………NADAM SE DA ME NECETE ZABORAVITI I DA CE TE ME NASTAVITI KOMENTIRATI…….Ako mi nikad ne skinu tu zabranu napravit cu novi blog ali naravno obavijestit cu vas…………..Possa …… B.y - Ady



- 14:20 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve i svašta !!!

Image Hosted by ImageShack.us


NEŠTO O MENI:

Zovem se Adriana..... Plešem Hip-Hop ples u plesnoj grupi
Flash dance.... Moja best frendica je Katarina :)
a imam još puno drugih super frendica!
Od glazbe slušam sve pomalo, a najdraže grupe su mi:
Black eyed peas, Linkin park, Green Day....itd....
Najdraži predmeti su mi Biologija i Kemija a mrrzzim Fiziku,
Tjelesni, Likovni i Povijest...... Volim knjige od R.L Stinea i skoro sam ih sve procitala jer su fenomenalne....

Image Hosted by ImageShack.us

VOLIM:

-Shopping ( U Italiji )
-Svoj mp3
-Comp
-Frendice i Frendove
-Sjailo za usne
-Crnu olovku za oči
-Svoj krevet
-Putovanja i izlete
-Ples, Filmove, Glazbu
-Ljeto
-Otok Pag
-Nogomet i Nogometaše
-Slatke dečke
-Visiti na telefonu i rusiti rekorde pricanja
-Crno - bijelu boju
-Ici u kino
-Dokasno spavati
-Voće


blog layouts

blog layouts




NE VOLIM:

-Školu
-Neke profesore
-Neke ljude iz škole
-Tokio Hotel
-Likovni, Tjelesni, Fiziku
-Laž
-Cinkanje
-Dvoličnost
-Rano se dizati
-Kupus-Salatu ( Nista od povrca )
-Stare vestern-kaubojske filmove
-Maskaru ( Čudno za curu .... Sta ne ??? )

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us