by:plushydesign. picture:deviantART.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...Sve i svasta kad proradi masta...

Li[n]kOwi

[x] Dnevnik

[x] Blog

[x] Forum

[x] Monitor

[x] Dora

[x] Riska

[x] Lucy - KELJ

[x] Ante

[x] Maja

[x] Kristina

[x] Doris

[x] Matea

[x] Nina - OVCA

[x] Gabi

[x] Adri i Matea

[x] Dorotea

[x] Gracija - KOKOSKA

[x] Jenny

Malchice abaut me

Ime:
~call me N@n@
Svijet postao lijep:
~15.7.
Volim:
~Mobitel,msn i takve stvari
~Ljeto i sve vezano uz nj.
~Rolanje,motore i takve sportove
~Muziku -->M.C.R.,Linkin park i sve ostalo
~Family
~Frendove
~Jednog decka
Ne volim:
~Glupe ljude
~Ljude koji puno seru
~Ic kod zubara
~Školu
Bavim se:
~Folklorom
~Tenisom
~Rolanjem
Msn:
~ a_d_r_i_a_n_a_15@hotmail.com

...Ak vas jos nekaj zanima, pitajte...


Slikice

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

>Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


petak, 04.04.2008.

xXx...Nju post...xXx

Evo mene opet...Dada...Napisat cu sad novi post, jer neznam kad ce mi se sljedeci put dat...Pa, ovako...Za pocetak imam jednu pretuznu vijest...Dada...Jenny mi se seli...cry...Dada..XD...Uzas...A, dobra vijest je da sad u subotu slavi rodendan...party...Dada...Jelda da sam malo dosadna s tim dada?!...Ah...Kaj ces...Imam jos jednu vijest...Danas neidem u skolu...tuzan sretan?!?!... z nekoliko razloga bi isla, a iz nekoliko nebi...Necu sad nabrajat...Covjece, pa ja nisam bas normalna...Ja bi u skolu...?!...XD...Mislim ono ne...Rekla sam vam ja da sam cudna malo u zadnje vrijeme...Sad nekoliko rijeci o ljubavi...Pa, svida mi se jedan lik, ali to je onak...Dddd...Ak bu kaj trebalo bit, bit ce...Dddd...Evo, sad cu pozdravit svog best frenda: Ante wave!On se na zalost odselio nekam u neku pripizdinu, i sad vise neide s nama u razredcrytuzan!Dada...Tak vam je to...Pa da nebi bilo da ga nikad ne spominjemo i da smo ga zaboravili, ja sam napisala ovo kaj sam napisala...I sad bi za kraj jos pozdravila:
Jenny
Kelja
Ovcu
Kokosku
...I sve ostale...



| kOmEnTs. (294) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>