!!!!!!!!!......... https://blog.dnevnik.hr/adresamogbloga

ponedjeljak, 05.11.2007.

HY!!

NORMALNO NISAM VAM SE JAVILA JER NIJE NIŠ INTERESANTNOG KOD MENE!!!!NISAM IŠLA NA ONAJ ROĐ JER KO ĆE AKO NEĆU JA ZAJEBAT I ZAKASNIT DOMA I BIT U KAZNI BAŠ DAN PRIJE!!!LUSA SAM!!!!PREHLADILA SAM SE I DOBILA NEKU PRNJICU NA USNI KOJU SAM IŠLA ISPRIRAT SA KAMOLICOM DA MI PROĐE AL KURAC!!OD PRNJE PBIČNE DOŠLA UPALJENA OGROMNA I DA BI STVAR BILA GORA JO0Š JEDNA ISTO VELIKA NA DONJOJ USNI!!PA JA ČU POLUDITI MAJKE MI
""headbangheadbangheadbangheadbangmadmadmad
BAŠ MI SVE IDE NIZ BRDO!!!
U K U R A C ! ! ! !
I ŠTO DALJE...U ŠKOLI JE SASVIM OK!!!!SA DEČKOM ISTO IAKO GA NISAM VIDJELA 2 DANA!!!!crycrycrycry
F A L I M I I I I ! ! ! ! tuzannocrynotuzannocryeekeekcerekcereklud
JOJ NEZNAM VIŠE NI ŠTA DA RADIM PA NA OVOM NETU NEMA AMA BAŠ NIŠ!!A DOBRO LJUDI IDEM SI OVAJ TEKST KOPIRTAT NA NOVI BLOG JER MI SE TAKO NEDA 2 PUT PISAT I VJERUJTE NEMAM POJMA ZAČ IMAM 2 BLOGA(UH DA IH JE BAR SAMO 2 IMAM IH 1000000 KOJIMA NEZNAM VIŠE ŠIFRU!!AJDE KISS KISS)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

05.11.2007. u 17:39 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (12)
Rujan 2007 (27)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...Blue Brunette Loving My Man! Words

/>
BUBICE U MOJOJ GLAVI
ludzujopuknucu

Free Music

Free Music



Free Music

bedzevi.com,button,badges,priponke,I'm not a bitch, I'm The Bitch and that's Miss Bitch to you


IME: ANJA
PREZIME: beljnono
ROĐENA: 05,04,1992
HOROSKOP: OVAN
IZ:RIJEKE cerekcerekcerekthumbupthumbuphrvatskapartypartysmokinsmokincoolsretansretanwinkwinkyesyesdead
ŠKOLA-MEDICINSKA,drugi razred
msn-anja_ri_15@hotmail.com
I NEZNAM,TO JE TO
MOJ HOROSKOPSKI ZNAK-OVAN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NENSI(FRENDICA IZ RAZREDA) I JA!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FREND SA MOJOM KAPICOM(ZAJEBANCIJA)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FRENDICA IZ ULICE(SUSJEDA) I JA IZA U NEKOM SVOM FILMU(100% MELJEM NEKE GLUPOSTI)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



OD FRENDICE SA SLIKE IZNAD MALI BRAT
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LIDIJA-FRENDICA IZ RAZREDA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MMMMMM...NEMAM ŠTO ZA REĆsmokinsmokin
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


JOŠ NEKE MENI DOBRE SLIKICE!!!:
VUK:
Image Hosted by ImageShack.us


ŠKORPION
Image Hosted by ImageShack.us


MOJA NAJDRAŽA PASMINA(ROT)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

POMAGAJ...
Image Hosted by ImageShack.us

Priznajem, nisi jos zaboravljen
a doznajem
svo si vrijeme bio njen
suzama ja rugam se
i poslije sveg' ne mrzim te


nisi ni zamijetio a srce si mi slomio
obećala sam sam da neću plakati
ni zbog tebe ni zbog sebe
sada ipak gorke suze lijem
no brzo ću svemu da se smijem


Obriši suze dušo moja,
sve je to život, vjeruj mi,
Ova je pjesma samo tvoja,
velika mala ljubavi



Dok sunce sja, dok živim ja,
Voljet ću tebe malena
Dok sunce sja, dok dišem ja,
Srce si moje malena
Voljet ću tebe moja malena



nisam pijesnik da pjesme pišem
niti vrijeme da rane brišem
nisam dijete nisam ni žena
samo znam da sam zaljubljena





Glitter Photos



Glitter Photos




Glitter Photos



Glitter Photos




Glitter Photos



Glitter Photos




Glitter Photos




Glitter Photos



Glitter Photos







Lyrics.
[Jay-Z]
Ahuh Ahuh (Yea Rihanna, Chris Brown)
Ahuh Ahuh (Good girl gone bad)
Ahuh Ahuh (Take three... Action)
Ahuh Ahuh

No clouds in my storms
Let it rain, I hydroplane in the bank
Coming down with the Dow Jones
When the clouds come we gone, we Rocafella
We fly higher than weather
And G5's are better, You know me,
an anticipation, for precipitation. Stacked chips for the rainy day
Jay, Rain Man is back with little Ms. Sunshine
Rihanna where you at?

[Rihanna]
You have my heart
And we'll never be worlds apart
May be in magazines
But you'll still be my star
Baby cause in the dark
You can't see shiny cars
And that's when you need me there
With you I'll always share
Because

[Chorus]
When the sun shines, we'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be a friend
Took an oath I'ma stick it out till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we'll still have each other
You can stand under my umbrella
You can stand under my umbrella ella ella eh eh eh
Under my umbrella ella ella eh eh eh
Under my umbrella ella ella eh eh eh
Under my umbrella ella ella eh eh eh eh eh eh

[Chris Brown]
You're becoming a dream to me
Fairytale fantasy
Nothing can ever compare
An image to my memory
Girl I'm asking could you be my queen?
A vision on a magazine
That's when I'll be there
It's something we both share
Because

[Chorus][Chris Brown]
When the sun shine, we'll shine together
You know I'll be here forever
Although it's not raining outside
Girl it's getting late you can stay the night
But you can dip out anytime whenever
I can call a car I ain't tryna stress ya
I'm looking for the one with the glass slipper
Baby girl you can be my Cinderella ella ella eh eh eh
You can be my Cinderella ella ella eh eh eh
You can be my Cinderella ella ella eh eh eh
You can be my Cinderella ella ella eh eh eh eh eh eh

[both]
You can run into my arms
It's okay don't be alarmed
Come into me
There's no distance in between our love
So go on and say my name some more
I'll be all you need and more (ah.. you ready?)
Because

[Chorus]
When the sun shines, we'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be a friend
Took an oath I'ma stick it out till the end
But you can dip out anytime whenever
I can call a car I ain't tryna stress ya
I'm looking for the one with the glass slipper
Baby girl you can be my Cinderella ella ella eh eh eh
Under my umbrella ella ella eh eh eh
You can be my Cinderella ella ella eh eh eh
Under my umbrella ella ella eh eh eh eh eh eh


It's raining (rainin')
Ooh baby it's raining (rainin')
Baby come into me (oh)
Come into me
It's raining(Rihanna)
Oh baby it's raining(Rihanna)
You can always some into me
Come into me



Parni Valjak - Anja Lyrics


Anja gleda negdje visoko u zrak
Ona me ne vidi, vise me ne slisi?
Anja misli da je ovdje mrak
Tako me nervira kada me odbija


Hej, hej, hej, daj saberi se
Zar neznas ljubav ima isti jezik za sve
Hej, hej, hej, daj dodirni me
Ja ću te ljubiti
Da nikad nećes, nećes me pozabiti


Anja čita novu reviju
I okreće novu stranicu
A, do jučer me za ruku hvatala
I na uhu mi njezno saptala

Ja jos nigdje nemam stari tek s krvi
Daj sem prepira ja drugovi
Za nas je rock n roll postena stvar
Ja znam gitar, ja znam ljubit


Hej, hej, hej, daj saberi se
Zar neznas ljubav ima isti jezik za sve
Hej, hej, hej, daj dodirni me
Dok ćes me ljubiti
Ja ću ti odvlati
Hej, hej, hej, daj saberi se
Zar neznas ljubav ima isti jezik za sve
Hej, hej, hej, daj dodirni me
Ja ću te ljubiti
Da nikad nećes, nećes me pozabiti


obožavam ovu pijesmu koju krasi moje ime

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

SLIKICE ZA SVE

Friendster Layout hosted images

Friendster Layout




Cartoon Glitters

Cartoon Glitters




Friendster Layout hosted images

Friendster Layout




Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo




Friendster Layout hosted images

Friendster Layout




Sweet Gifs Images

Sweet Gifs Images




Sweet Gifs Images

Sweet Gifs Images




Image hosting codes

Image hosting



Shiny Purple Girl Symbol Gifs Images

Shiny Purple Girl Symbol Gifs Images





Glitterfy.com - Gráficos em Portuguęs


Ako kihneš….
01.00 – 01.30 telefonirat će ti
01.30 – 02.00 danas će te poljubiti
02.00 – 02.30 bit ćete sretni ako se nađete
02.30 – 03.00 razočarenje
03.00 – 03.30 čeka te velika promjena
03.30 – 04.00 sviđaš mu se
04.00 – 04.30 sudar
04.30 – 05.00 najbolja prijateljica će te izdati
05.00 – 05.30 imaš suparnicu
05.30 – 06.00 imat ćeš iskrenu prijateljicu
06.00 – 06.30 zakazat će ti sastanak
06.30 – 07.00 na kraju ćeš biti sretna
07.00 – 07.30 voli te novi dečko
07.30 – 08.00 na tebe misli smeđi dečko
08.00 – 08.30 pismo
08.30 – 09.00 bit ćeš cijeli dan sretna
09.00 – 09.30 nezaboravno te voli
09.30 – 10.00 nije iskren
10.00 – 10.30 crni dečko misli na tebe
10.30 – 11.00 bit ćeš mu cura
11.00 – 11.30 svađa
11.30 – 12.00 crni dečko luduje za tobom
12.00 – 12.30 prijateljica ti nije povjerljiva
12.30 – 13.00 želi da hodate
13.00 – 13.30 misli na tebe jer te jako voli
13.30 – 14.00 povjerit će ti se
14.00 – 14.30 mrzi te
14.30 – 15.00 neočekivan uspjeh
15.00 – 15.30 zabavljat ćete se
15.30 – 16.00 netko vam želi zlo
16.00 – 16.30 vjeran ti je
16.30 – 17.00 sutra ćeš biti sretna
17.00 – 17.30 sretan je dečko koji te voli
17.30 – 18.00 prati te sreća
18.00 – 18.30 sviđaš se onom na kog misliš
18.30 – 19.00 nikad te neće zaboraviti
19.00 – 19.30 samo tebe voli
19.30 – 20.00 očekuje tvoju ljubav
20.00 – 20.30 smije odati da te voli
20.30 – 21.00 samo se poigrava s tobom
21.00 – 21.30 ispunit će ti se prošli san
21.30 – 22.00 sviđaš mu se
22.00 – 22.30 sanja te
22.30 – 23.00 pokušava te zaboraviti
23.00 – 23.30 otkači se od njega
23.30 – 24.00 obožava te
24.00 – 00.30 kaže da te voli
00.30 – 01.00 želi da zauvijek ostanete zajedno