Stojim pokraj sebe i s gađenjem slušam kako te obrađujem, pričam ti o vezama, o nama, bitangama, princezama... - why be normal - Blog.hr
25.09.2008.
Stojim pokraj sebe i s gađenjem slušam kako te obrađujem, pričam ti o vezama, o nama, bitangama, princezama...

I da, krene kao loš refren... Koji ovaj puta mene rastužuje. a tebe čini sretnom. i ne plačem zbog toga jer i mislim da si sretna. Ali kako mogu biti sigurna?
kako mogu znati da si zaboravila. srest me na ulici ispred tvoje kuće u 10 do 8, posudit od mene onaj karirani šos s rozim crtama, zamolit me da ti namažem nokte, pričat mi o teni, mariji i o tome koliko te razumijem.

Aha, da. netko te drugi sreo na ulici jer sam ja opet zakasnila, imaš šos kojeg sad voliš više od onog starog, moj lak ti se više ne sviđa, a teni i mariji sada pričaš o meni.

I koliko god te razumijela, od nekih stvari ne mogu pobjeći i ne mogu poreći da sam bila užasno razočarana i iznevjerena od tvoje strane i onda kad sam se sjetila poruka i komentara o vječnoj ljubavi i savršenosti. i možda sada nije fer od mene šta sam se toliko nadala i vjerovala u sve to a zapravo bez veze i razloga jer ionako nije ništa značilo.

I uopće ne sumljam da ću ti faliti i da ćeš se htjeti vratiti jer si i sama rekla da ti svaka osoba treba i namenjena je za nešto drugo. Pa češ možda ono što ti oni ne mogu pružuti oni, pokušati ponovo pronaći u meni. Vjeruj mi, ne želiš da ti citiram tvoje poruke koje čuvam. A bude li onda od mene bilo bezobrazno što ti neću više vjerovati, što te neću primiti, što ću se zauvijek bojati da je to samo tvoja faza? Hoće li meni zauvijek značiti isto što i tebi zauvijek znači?

____________________________________________________________

A sada ću i tebi nešto reči. jer je preočito i svi će negdje naći dio koji je posvećen njemu. prepoznajete se, kaj ne?prepoznajete me.

____________________________________________________________


dakle, drago mi je što te imam i što to što nas je spojilo, kada je nestalo, ti nisi nestala zajedno s tim.
bude li sve kako treba, a trebalo bi bit, ovakve stvari nećemo ponavljati.učit ćemo na greškama i pronaći neki drugi način ako jednom budemo trebali. ako se mene pita, sve mi je to suludo. i to je definitivno prava riječ za to što nam se događa. prebrodit ćemo sve krize i perverzije koj slijede. i nećemo se mijenjati. ne ćemo. sve dok ne dođe vrijeme.volim te. i dragi mi je što te imam. i što nisi otišla zajedno s onim što nas je spojilo. =)

____________________________________________________________


o, da. A ti? Kad bi ti znao što je meni u glavi vjerojatno bi idući put pažljivije birao s kim ćeš razgovarati, a s kim ne. Jer nisu svi toliko normalni i jednostavni kao što ti vjerojatno misliš. Al šta ja znam. Možda sam se totalno prevarila i potpuno te krivo procjenila. al ipak, kad bi znao...

uhvatila sam samu sebe kako se previše toga sjećam. vremena provedenim s tobom i bez tebe. a da ostali nemaju pojma. što misliš, koja su mi vremena važnija i draža. e pa varaš se. nije uvijek tako.

razmišljala sam o tebi neki dan i svatila koliko je malo toga moguće, a koliko smo ipak uspjeli. hoće li tako biti i u budućnosti? čisto sumnjam. možda za nas ni nema budućnosti. možda smo oboje previše nepristupačni. možda ti ovo nikada nećeš pročitati.

____________________________________________________________


i ima još jedna stvar na koju bih vas željela upozoriti. nemojte mi se previše približavati, nemojte imati prijatelje koji će mi se približiti. tada se ja uplašim i odem. s namjerom da negdje drugdje počnem ispočetka.

da li će tako biti i s tobom?da li si ti taj koji će prvi nasjesti?
da li je to tako bilo i s tobom? na to si mislila kada si govorila o tome gdje si pronašla sebe?
i gdje je točno tvoj početak?

____________________________________________________________


i još nešto o repertoarima i stvarima sličnim tome. vas dve često svrstavam u istu skupinu iako ne znam što vam je zajedničko. niste previše slične. al obje vas volim i vi to znate. vi možda mislite da su mi ponekad svi drugi važniji od vas al morate razumijeti da je to malo vremena koje nam je dano da izvršimo sve dužnosti, pre pre pre kratko i da se trudim da me nikad ne zaboravite. a znam i da nećete. čvrsto vjerujem u to.

____________________________________________________________


i da znaš.svi se pokušavaju uklopiti.i nitko nije savršen.i prestani jer nije. znam to.
ja se nikad nigdje neću snaći.

____________________________________________________________


tebi ponosno, ali stvarno ponosno mogu reći da si ti jedina osoba na svijetu koje se nikad neću odeći, koja mi nikad, ali nikad nije išla na živce, kao što su to bile sve druge osobe. i da te užasno volim.

možda je stvar u tome što si toliko stariji od mene. ma svejedno je.
hvala ti na svemu što si mi priuštio, na svim tvojim forama i idiotizmu. =) i na svemu što smo prošli kad smo bili mali.malobosiljke i kpatke i osvojene tvrđave. i za sve što ćemo proći.

____________________________________________________________


dobri prijatelji

tvoje lice poput uhode me prati
kroz preduge uvode.
spotičem se nespretno o riječi
koje sam pripremio.

stojim pokraj sebe i s gađenjem
slušam kako te obrađujem.
pričam ti o vezama o nama
bitangama princezama.

i krene kao loš refren
koji te rasužuje
da si ti nježni cvijet
a ja probisviejt
što te ne zaslužuje.
pa reci zašto ne bi htjela
imati mene za prijatelja
evo ja ću biti tvoj najbolji drug
pa svrati na kavu ili na fuk.

tvoje lice poput uhode me prati
kroz preduge uvode.
spotičem se nespretno o riječi
koje sam pripremio.

i nikoga ne mući pitanje smiješno
što se rastajemo u idili
kako ćemo samo ostati nešto
što nikada nismo bili.


=)
14:18 - Komentiraj { 5 } Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nema je...

...dok su se malci rolali ja sam radila neke druge beznačajne gluposti. u vrtiću je bilo lijepo i voljela sam svoje tete ko i svako drugi. to što sam bila među najglasnijima nije me previše isticalo i vrijeme koje mi se nakupilo tada, uvijek sam znala iskoristiti za bedastoče. nije mi puno trebalo za naučit vozit bicikl. dražesne metode mog brata omogučile su mi da pune dvije minute samouvjereno letim prema rupi, uvjerena kako me on drži otraga, sve dok se nisam raspla negdje dole i krvavih koljena shvatila kako ipak znam voziti bicikl. kao malu me nisu previše štedjeli. mama i tata bi otišli van i ostavili me kod kuće da me čuvaju već spomenuti osam godina stariji brat i njegov prijatelj janko. lijepo je bilo odrastati uz njihove spaljene ideje od miksera koje su mi zapletali u kosu do osvojenih tvrđava zbog kojih bi uvijek netko završio u klaičevoj. tako da je to što sam odrasla uz dva spaljena idiota ostavilo puno tragova i omogučilo mi da nikad ne budem pokvarena osoba kojoj sve smeta. pokupila sam njihove ludosti pa mi ništa nije bilo čudno. sva sreća da ih nije bilo puno doma jer su se motali po kojekakvim skijalištima (tata kao trener, a brat kao talentirani mali prdek)pa je moja ljubav između tog glupog malog šečerića bila neizmjerna.
kad sam krenula u školu divota se nastavila. bilo je tu bljuvalja po skijanjima i raznoraznih kazna od strane trenera, tukli smo se često u školi i počkaljvalji i žderali smo gumene bombone haribo u velikim razmjerima dok nas niko nije gledo, i bilo nam je smiješno. bilo je puno puno ljudi koje sam susretala po putu a koje sam danas potpuno zaboravila.
volim hrpu stvari. volim ljeto, čokoladu, odbojku, telefone, mačku svoju, vodu, forume i internet, svakakve ljude i to što često imam priliku radit nešto opasno.
a s druge strane ne volim ljude koje nevolim i koji imaju prveliko mišljenje o sebi i koji su škrti. i ne volim jesen i školu i bilokakva pravila i gužve.
a sutra kad se probudim pokušat ću složit stvari koje su mi razbacane jer mi je uvijek nešto razbacano i nastojat ću bit što je manje moguće bezobrazna i svi će me razumijeti.
... a zaparavo ću ostati ista.=)




evo kolko vas je bilo ovdje:

free hit counter

hit counter





credits
duckdz. - x x x