ovu kratku pauzu iskoristila bih da vam kažem koliko mi je bilo dobro... - why be normal - Blog.hr
10.07.2008.
ovu kratku pauzu iskoristila bih da vam kažem koliko mi je bilo dobro...

... eek nemam vam kaj za reč. nit znam dal da plačem kaj je gotovo il da butem sretna na neki čudni način. izvor. upoznala sam stvarno strašno puno dobrih ljudi i to je ono što upotpunjuje savršenost i hiće nedostatke. hvala vam. fala sara. fala svima vama koji ste bili tam i koje sam upoznala.

nela, ela, ela(gabriela), temi, daria, luka, beta, juraj, tinček, damir, domagoj, darko, leon, hisa, ilir, miki, joki, kiki, tena, ana, ana(čižma), dora, sara... i bilo ko ko mi sad slučajno ne pada na pamet jer sam previše opčinjena...

preksutra krečem u nove pohode. višnjan. nek mi je sretno fino
20:47 - Komentiraj { 20 } Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nema je...

...dok su se malci rolali ja sam radila neke druge beznačajne gluposti. u vrtiću je bilo lijepo i voljela sam svoje tete ko i svako drugi. to što sam bila među najglasnijima nije me previše isticalo i vrijeme koje mi se nakupilo tada, uvijek sam znala iskoristiti za bedastoče. nije mi puno trebalo za naučit vozit bicikl. dražesne metode mog brata omogučile su mi da pune dvije minute samouvjereno letim prema rupi, uvjerena kako me on drži otraga, sve dok se nisam raspla negdje dole i krvavih koljena shvatila kako ipak znam voziti bicikl. kao malu me nisu previše štedjeli. mama i tata bi otišli van i ostavili me kod kuće da me čuvaju već spomenuti osam godina stariji brat i njegov prijatelj janko. lijepo je bilo odrastati uz njihove spaljene ideje od miksera koje su mi zapletali u kosu do osvojenih tvrđava zbog kojih bi uvijek netko završio u klaičevoj. tako da je to što sam odrasla uz dva spaljena idiota ostavilo puno tragova i omogučilo mi da nikad ne budem pokvarena osoba kojoj sve smeta. pokupila sam njihove ludosti pa mi ništa nije bilo čudno. sva sreća da ih nije bilo puno doma jer su se motali po kojekakvim skijalištima (tata kao trener, a brat kao talentirani mali prdek)pa je moja ljubav između tog glupog malog šečerića bila neizmjerna.
kad sam krenula u školu divota se nastavila. bilo je tu bljuvalja po skijanjima i raznoraznih kazna od strane trenera, tukli smo se često u školi i počkaljvalji i žderali smo gumene bombone haribo u velikim razmjerima dok nas niko nije gledo, i bilo nam je smiješno. bilo je puno puno ljudi koje sam susretala po putu a koje sam danas potpuno zaboravila.
volim hrpu stvari. volim ljeto, čokoladu, odbojku, telefone, mačku svoju, vodu, forume i internet, svakakve ljude i to što često imam priliku radit nešto opasno.
a s druge strane ne volim ljude koje nevolim i koji imaju prveliko mišljenje o sebi i koji su škrti. i ne volim jesen i školu i bilokakva pravila i gužve.
a sutra kad se probudim pokušat ću složit stvari koje su mi razbacane jer mi je uvijek nešto razbacano i nastojat ću bit što je manje moguće bezobrazna i svi će me razumijeti.
... a zaparavo ću ostati ista.=)




evo kolko vas je bilo ovdje:

free hit counter

hit counter





credits
duckdz. - x x x