< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari oćeš/nećeš

Opis bloga

...a do no..you'll see..


MySpace Layouts

MySpace Layouts

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Alicia Keys - No One
Uploaded by Alisvideo


Laura
happy?!
NiNa
Crna
dečki iz Cavtata
rasrafarijanka
Danijela
in the shadows
3 zna
pokus
TulipankaaAa
Basketball 4life
Luka

ICQ: 318-787-916
msn: ramica@ktvj-online.com



name:Sara
age: 18 smijeh
city: Zagrebia
škola: gimka, 4.raz

slušam: sve
moje naj:
*food: definitivno lazanje
* drink: coca-cola, žuja naughty ,vodka red bull,CEDEVITA
* book: horori od R.L. Stinnea (i think da se tak piše)
*movie: uf..ma ima ih
volim: puno toga smijeh ljeto,kupanje,izlaske,životinje,svoje frendove,a pogotovo svoju best frendicu Petru (you're the best kiss ),iskrene,poštene,zabavne people
ne volim:
čušpajze,mahune,kelj dead zimu,dvolične,pokvarene,škrte i umišljene ljude (a takvih je nažalost puno)




blog layouts

blog layouts




Free Web Counter
Free Web Counter


Tata: Meni je Nikolina Pišek najzgodnija Hrvatica
Ja: Ma daaaj..pa sva je umjetna
Tata: Pa i moj motor je tuniran pa izgleda bolje od orginala XD

Pigy: Mateica vrati mi kapu, kosa će mi počet rast

Ja: ovo su tramvaji iz 11.st?

Beta: Ko je ovo?
Mama:Spomenik Vladimira Nazora
Beta: Tak je visok bio?

Ja: Samo klikni križić na x (iks)

Mama: Kaj nije to Eva Longorđija? (Eva Longoria)

U Madridu imala sam majcu na kojoj piše I'm hot you're not.
Kaže meni lik s recepcije: You have a mean T-shirt
Ja: why?
Lik: I'm hot too

Ses: On piše o unutarnjem interijeru!

Natalija gleda moju bilježnicu i kaže: Vidi pelinkovci! Lijepe ribe! (pelikani) hahahah

Prof.SOC: Letica jel ti znaš ko to priča?
Letica: Znam
Prof.SOC: Onda ga ušutkaj!
Jura: Usro sam se

Prof.LIK: Što je još centralno u ranokršćanskoj umjetnosti (4.st.)?
Penić: Grijanje

Ses: Što je javašluk bogte?

Ses: Kolko soba ima u krevetu?

Ses: Megi jel tebe ove cigarete teraju srat?

Megi: Šarić zatvori svjetlo!!

Došli smo u hotel u LLoretu ( koji je btw bio katastrofa iako je imao bazen) i kaže Ses kad smo ušli u sobu: Bogte ko da smo djeca vijetnamskih ratnika

Na večeri u Madridu (prije noćne vožnje do Barcelone) dobili neke žive šaroge i gljive. Ses: Šta oni nama daju za jest. Prosrat ćemo se od ovoga.

Megi: Oš se šminkat za doručak?

Prof. sociologije: Što te tjera da pričaš?
Penić: Buhe u guzici

Prof.njem (sapunarka): Jel vas sotona goni?

Sapunarka: Molim individuu koja prihički nije zdrava da napusti razred

Sapunarka: Znam da ste histerični od umora...

Pod kemijom sekunda šutnje..Kves: Daj mićo nemoj to vadit. Poprskat će me!!

Na engleskom trebali napisat neš o kulturi mladih i čita Tankec: Today we have all kinds of people..skinheads, hippis, ŠMINKIS...

U Madridu..prva večer...pol 6 ujutro...Ses, Megi i ja budne...već se počelo daniti...Ses nadobudno pogleda kroz prozor i kaže: Zora puca biće dana

FERGIE- BIG GIRLS DON'T CRY

Da Da Da Da
The smell of your skin lingers on me now
You're probably on your flight back to your home town
I need some shelter of my own protection baby
To be with myself and center, clarity
Peace, Serenity

[CHORUS:]
I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry
Don't cry
Don't cry

The path that I'm walking
I must go alone
I must take the baby steps 'til I'm full grown, full grown
Fairytales don't always have a happy ending, do they?
And I foresee the dark ahead if I stay

[CHORUS:]
I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do

And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry

Like the little school mate in the school yard
We'll play jacks and uno cards
I'll be your best friend and you'll be mine Valentine
Yes you can hold my hand if you want to
'Cause I want to hold yours too
We'll be playmates and lovers and share our secret worlds
But it's time for me to go home
It's getting late, dark outside
I need to be with myself and center, clarity
Peace, Serenity

[CHORUS]
I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry
Don't cry
Don't cry

La Da Da Da Da Da


ENRIQUE IGLESIAS - DO YOU KNOW?
Do you know
Do you know,
Do you know, Do you know

Do you know what it feels like loving someone that's in a rush to throw you away.
Do you know what it feels like to be the last one to know
the lock on the door has changed.

If birds flying south is a sign of changes
At least you can predict this every year.
Love, you never know the minute it ends suddenly
I can't get it to speak
Maybe finding all the things it took to save us
I could fix the pain that bleeds inside of me
Look in your eyes to see something about me
I?m standing on the edge and I don't know what else to give.

Do you know what it feels like loving someone
that's in a rush to throw you away.

Do you know what it feels like to be the last one to know
the lock on the door has changed.

How can I love you How can I love you How can I love you
[Do You Know lyrics on http://www.metrolyrics.com]

If you just don't talk to me, babe.

I flow through my act
The question is she needed
And decide all the man I can ever be.
Looking at the last 3 years like I did,
I could never see us ending like this.
Seeing your face no more on my pillow
Is a scene that's never happened to me.
But after this episode I don't see,
you could never tell the next thing life could be

Do you know what it feels like loving someone that's in a rush to throw you away.
Do you know what it feels like to be the last one to know
the lock on the door has changed.

Do you know what it feels like loving someone
that's in a rush to throw you away.
Do you know what it feels like to be the last one to know
the lock on the door has changed.

Do you know,
Do you know, Do you know....



NELLY FURTADO - SAY IT RIGHT
In the day,
In the night,
Say it right,
Say it all,
You Either got it,
or you don't,
You either stand,
or you fall,
When your will,
is broken,
When it slips,
from your hand,
When there's no,
time for joking,
There's a hole,
in the plan,

Oh you don't mean no nothing at all to me, (aye)..(aye)
No you don't mean no nothing at all to me,
But you got what it takes to set me free,
Oh you could mean everything to me.
I could say (say)
that i'm not (not)
lost (lost)
and at fault (fault)

I can't say (say)
that i don't (don't)
love the light (light)
and the dark (love the light)

I can't say (say it)
that i don't (don't)
know that I (I)
am alive (alive)
and all of (a-a-aall)
what I feel (feel)
wanna be(be)
I could show (show you)
you tonight (you tonight)

Oh you don't mean no nothing at all to me, (aye)..(aye)
No you don't mean no nothing at all to me,
But you got what it takes to set me free
Oh you could mean everything to me.

From my hands,
I could give you,
something,
that I made,

From my mouth,
I could sing you,
another brick,
that I laid,

From my body, (from my body)
I could show you, (i could show you)
a place, (a place)
God knows, (that only God knows)

You should know,
space is holy,
do you really,
wanna go? (two, three, four)
(you don't mean no nothing at all to me)
(you don't mean no nothing at all to me)


AVRIL LAVIGNE - WHEN YOU'RE GONE
I always needed time on my own
I never thought I'd need you there when I cry
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie
is made up on your side

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
All the words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you

I've never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
they lie on my floor
And they smell just like you
I love the things that you do

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
And when you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you

We were made for each other
Out here forever
I know we were
Yeah Yeah

All I ever wanted was for you to know
Everything I do I give my heart and soul
I can hardly breathe, I need to feel you here with me
Yeah

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear will always get me through the day
And make it OK
I miss you



BORIS NOVKOVIĆ - RUŽO SNENA

Moja je sudbina, kao mač u kamenu,
zarobljena zauvijek u tvome pogledu.
Bili smo jednom mi, stvoreni kroz vjekove,
a sada pušu vjetrovi, tišina nas zove.
Oblaci su uklet brod što ga nosi more

Ružo snena što te nema
da pogledom ispleteš mi sne.
(što te nema)
Ružo snena što te nema
ja trebam tvoj trn da me otruje.
OoooOoooOooo

Ja pratim tragove
i čitam tajne znakove.
Putem hladnog sjevera gdje nema nikoga.
Ko' vojska duhova
napada me sjećanje
Dok pušu hladni vjetrovi tišina me zove.
Oblaci su uklet brod što ga nosi more

Ružo snena što te nema
da pogledom ispleteš mi sne.
(što te nema)
Ružo snena što te nema
ja trebam tvoj trn da me otruje.

Munja kroz mrak para zrak
u kostima se ledi strah
O Bože kako dalje
daj mi neki tajni znak

Ružo snena štp te nema
što te nema što te nema

Ružo snena što te nema
da pogledom ispleteš mi sne.
(što te nema)
Ružo snena što te nema
ja trebam tvoj trn da me otruje.
OoooOoooOooo




Myspace

Myspace




MySpace Layouts

MySpace Layouts




blog layouts

blog layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts




myspace layout

myspace layout






MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace




layout for myspace

layout for myspace




MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts




Myspace

Myspace




MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts





layout for myspace

layout for myspace

srijeda, 31.10.2007.

Life, somethimes, can be good...

...al pitanje je kolko će to potrajat. Oi ljudi...ja sam tak nekak happy.... nut nemam pojma zakaj....danas je u školi bilo tak zakon. Dobila dvije petice...buahaha...na prvi sat zakasnila ( nisam ja kriva..tramvaja nije bilo fino ), tjelesni nisam vježbala....ou jeaa..i Brčo (cigan) mi je popalio privjesak....geju!! Ovaj vikend (tj onaj prošli..ugl ovaj koji je bio sad...) je bio sve samo ne dosadan. Bilo i smijanja do suza i plakanja (al onog poštenog) i prcanja ma svega...Skoro cijeli dan sam bila sa Crnom. Još ne kužim kak si nismo dopizdile. smijeh Popodne je bila kod mene na ručku.. Bitch je bila sama doma pa se moja mama sažalila nad njom zato smo joj dali jest..hahhaha...šala...Kasnije smo otišle do videoteke i posudile DaVincijev kod... malo intelektualnog razmišljanja...NAT...Rekla Nika da ima doma neš za pit..reko ajde da i to vidimo..kad ono - otvori ona vitrinu a ono alkohola ko u Žapcu. I sad izvadi ona neš jaaako fino..od kokosa...i natoči ona meni, natoči sebi i mi to popijemo al meni nešto sumnjivo..pitam ja nju da kakve su to grudvice unutra a kaže ona da je možda isteko rok trajanja. I meni vrag neda mira i ja pogledam etiketu na kojoj piše: ROK TRAJANJA: 2003. !!!!!!!! Hahahahhaa... rofl reko okeee...Donese ona neš drugo - Carolans...i sad si opet mi natočimo i popijemo i sad ja opet, iz znatiželje, odem pogledat etiketu...ROK TRAJANJA: 2005.!!!!!!!! rofl Prestrašnoooo...onda smo si ispekle kokice i otišle gledat film...sad neznam kolko je Nika mogla pratit jer kako kaže "malo joj se mantalo"....hahaha....a jadnaa...I tako..ostalo uglavnom sve po starom...Fala Bogu na ova spojena 2 dana...još da ne pada kiša bilo bi prekrasno...
Cijelo vrijeme slušam od Arasha Temptation..pjesma je je-be-naa....stavila je u box pa ako vam se da poslušajte je..meni je fkt zakon..
Hm...trebala bi se ić šišat...a neeebiii...taman mi je opet narasla kosa i sad ju opet moram kratit....zašto jednostavno nemre ostat duga i lijepa?!? eek ...jooj....idem si ispeć kokice i pogledat neš na telki...treba mi odmora....treba izdržat sjedit cijeli dan u školi ne? smijeh

dada mah


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 16:46 - say what's on your mind (16) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.