Titov pijonir - NIKOLA

04.07.2004., nedjelja

Her aj kam and hir aj go!

Eve ja opet spremam se!! PALIM na more Herceg Novi 3-4 dana supel.
ima li shto crnje no se spremat, dovijeka neshto zaboravim u polazku a samim tim neshto zaboravi u povratku! Znaci napravio sam spisak!!!


Donje gace komada: 3 [poshto ostajem cheetiri dana dosta ce mi bit troje gaca ono kad se jedna strana ogliva samo ih prevrnem naopacke i to je to]

Majce kratkih rukava komada: 11 [ ima se moze se nek se vidi raskosh - neke su prsle alii nema vze necemo zalazit u detalje]

Shorceva komada: 4 [ u nedostatku donjih gaca oni ce vrsiti duznost gore pomenutih]

Obuca komada 3: Cipele , patike sandale i to je to!

Peskira komada: 4 Dva za plazu dva za licnu higijenu

Charapa komada : ne znam ima ih dosta

Mob tel. komada: 1 + punjach

Muzika komada: 1 - Sony MD [prodaje se]

Kondoma komada: mala se pobrinula za to!

to bi bilo to shto sam spakova gledano sa svoje neozbiljne strane! mada tu ima svega i svacesa. Dvoumim se dal da nosim MOB tel jer znam da ce me non stop zivkati ljudi sa posla isl no ajde bash sam neophodan ljudima + zgodan sam i bistar sam[tolko sam bistar da mi se moze kroz glavu gledati]

E sad organizacija puta prvo idem malo da se kupam u BD[ budvi ] a posle ce drug da me pokupi koji ce da krene iz Podgorice za Herceg Novi! Bash sam fancy.

E sad ovako. Szivi jedna sestra od tetke koja studira odje medicinu po se nasha famelja[familija] dobra napravila i ponudila joj je da zivi godinu dana kod nas, e sad ta doiticna osoba mene strashno ide na Qr[peeep] u poslednje vrijeme e sad joj je doshla majka tj moja tetka koju ja takodje neshto ne simpatishem i i i i i i ozbiljno se razmisljam da sebe prekinem vene ili da progutam jedno 200g trodona pa da se gasim sa rakijom iz Martinica! Uh al moram izdrzat one su odje josh samo nedelju dana po mojim proracunima!!!

E i sinoc me je kopkala jedna misao skoro cijelu noc!!!

DALI JE SEVERINA NEVINA. DALI SE ONA CUVA ZA ONOGA PRAVOGA ILI JE MOZDA NEKAD SA NEKIM SPAVALA I LJUBILA SE DA NE KAZEM SHTO DRUGO SRAMOTNO


Pozdrav iz Titograda sa +35 u hladu!!


PS: sad ide pjesma kao po starom!

Aj rich d botom of lajf[dotako sam dno zivoota]
hell and PONORE [i pakao i ponore]
bat u tejk maj lajf[ali ti mi zivot uze]
u gad demn vimen kreature[ti prokleti zensko stvore]
pa zvog tebe nemam [ den bikoz of ju aj dont have]
mira u snovima ni na javi [pis ejder in maj drims ajder on JAVI]
kako da te tugo moja [ hav du aj maj sed]
kako da te duso moja hav du aj maj soul]
kako da te srce moje za trenutak [hav du aj maj hart on the moment]
zaboravi [ forget]

Hvala kefalu sto je nadopunio mojee osnove narodne muzike!!!

- 12:28 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Samo za moju dushu!

Linkovi

Gibonni!