Titov pijonir - NIKOLA

02.07.2004., petak

Eve se vratih sa basketa!

bilo je super ono jedva sam se dovukao do zgrade treba mi sad boca infuzije i jedno 2-3 litra krvi da me vrate u zivot mrtav sam umoran! + gladan kao leptir!! Mada je lijepo tj volim ja to kad visak svcje negativne energije istresem na jadnome obrucu koji je ni kriv ni duzan tj kriv je sto su ga stavili na samo 305cm od zemlje!!! vrh!!!
a shto se tiche samog basketa bilo je i tu poznatih ljudi shiroj javnosti Dusko i Dragan Ivanovic su igrali malo pa su josh neki mladi igrachi koji igraju po italiji i sl itd itd itd itd iii svi su se oni po malo nervirali jer su morali da sjede i da cekaju i da gledaju dok ja igram :) ipak na nama mladjima svijet ostaje! bilo je fino shteta sto necu igrat basketa narednih 20 dana[imam obaveza].
E tek sad dolazi najljepshi dio!!! tushiranje uh kad ze zavalim u kadu pa prilegnem jedno 45 min sve dok mi koza ne ispuca mmmmm ima li shto ljepshe od toga [ima].


UU vecheras je petak veche!!! Titograd ce malo da zivne!!!!! malo cu da mu ga dam po alkoholu i po zezanju i da obidjem sve kaficu koje valjaju u Pg! Svih 5-6 komada !! i tako ojdoh sad malo da radim na sebi!

cao drugari!! MENE SAMO ZANIMA CHITA li ko ovo shto ja pishem ili sam samo sebi zanimljiv!

sad cu probat da okacim neke svoje slike odje chisto da imate malu predstavu ko vam pishe ove glooposti!!!
- 21:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Samo za moju dushu!

Linkovi

Gibonni!