OBAVIJEST
MOJA MALENKOST :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovdije cu pisat ciji komentari mi se ne sviđaju tako da cim uletite u blog recimo da je to drugi put vidijet cete da se jako jako jako ljutim na vas :) ____________________ počevši od sada : ziza_punx , MOHARAS ,

Image Hosted by ImageShack.us

Music Video Codes by VideoCure.com
Kako ce vrijeme ici ovaj mali uski dio na ekranu bit ce sve dulji i dulji jer mi se sviđa pomisao da mogu srati ovdije di nema oznake komentiraj zato uzivajte :)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

KONCENTRACIŠE LOGOR

22.04.2006., subota

PRICA O KRALJU SOLOMANU I PROKLETSKVU NJEGOVU

Bila je to jedna zimska tipicna noc u sibiru tj vrlo toplo zapravo jako jako toplo me zajebi vruce je bilo uglvnom Solomon je nesto htio a to nije smio naime Ramzesovu ženu je u krevetu je nabrijo no Ramzes je to vidio ženu si je kaznio a Solomona prokleo njegova uzasna muka od tog trena na dalje je da luta svijetom i da se nikad u zivotu vise ne zabavi a svaku zabavu upropasti naravno to nije sve dobio je vijecni zivot al ne i srecu ako se to kaznom naziva i tako je Solomon lutao dok je bilo svijeta i vijeka i godine su prolazile vrste se izmjenjivala dimenzije pucale svo dok nakon neizmijerno dugo vremena se u maglicu nije pretvorio ao svejedno je zivio i nije se zabavio i tako jedne subote navece oko 23 h je proletio po ribnjaku u mraku je opazio malo drustvo koje se zabavlja znatizelja ga natijera da se priblizi no sta ako zabavu unisti nista svejedno dođe i malo ostane razmislja si sta to ta cudna stvorenja govore i svati da su budalaštine sreca njegova prokloetstvo je imalo gresku koju ni sam nije znao no malo drustvo mu je pomoglo jer naime oni su se u mraku smijali i dimili a kako je Ramzes maglica posto apsorbirao je dio magicnog dima i po prvi put nakon neizmijerno dugo vremena ponovo se zabavio ako ikog zanima prica nije izmisljena nego je istiniti događaj koj zna samo nekolicina i tako se svake subote tocno u 23 h Ramzes pojavljuje i radosnu vijest najavljuje jer za ostatak svog uzivota se zakleo da dosade nikad biti nece il je njegova rijec smece :) iduca prica ce biti o HIPIJIMA i saveznicima vojske kraja :)

- 13:01 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nekaj tukaj :
Image Hosted by ImageShack.us

Free Web Counter
Free Web Counter


HEHE DAJ AJDE TU DA PISEM SRANJA I ONDA DA JOS OBJASNJAVAM KAJ NUTRA JE HEHE DAJTE CITAJTE I VIDITE KAJ SAM JA TU NEKI TURISTICKI VODIC KO DA NIJE DOSTA DA I OVO KAJ PISEM RADIM :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Ovdije cete moci dobit informacije o meni :
hehehe ukurac nis vam necu rec ko sam aaaaaaaahaha salim se ok budem ne zapravo necu ehhee :)

Image Hosted by ImageShack.us