Oni koji valjaju,i oni koji ne... smijeh



U tom trenutku sam malo promislila.. Imao je pravo,zaista nemam drugog izbora,jedino mi oni mogu pomoći ako se želim vratiti u stvarni svijet.Nije bilo ništa da ja imam protiv ovog svijeta,ali cijeli moj život bio je tamo smješten...Tamo imam dečka,obitelj,prijatelje...Nisam ih mogla samo tako napustiti...
«U redu,učinit ću to što me tražite»-rekla sam nakon par trenutaka razmišljanja.
«To se traži...Još ću te obavjestiti,najvjerojatnije kroz san o mjestu našeg stožera,jer,kao štao sam već rekao,nitko ne smije saznati za nas...»
«Samo da ne bude noćna mora...».rekla sam kroz smijeh. U to se Jason okrenuo i vidjevši da netko dolazi,samo se na brzinu pozdravio i krenuo svojim putem.
Uputila sam se u spavaću sobu gdje sam nedugo nakon što sam legla u krevet slatko zaspala.
Probudila sam se u nekom čudnom znoju,no što me najviše čudilo,nisam sanjala ništa što bi mi moglo odati mjesto stožera. Ipak,morala sam se spremiti za doručak jer sam vidjela Leu na vratima već odavno spremnu.
Sišla sam u blagavaonicu i sjela za stol.Svi su me tako čudno gledali...
«I,kako si provela svoju prvu noć ovdje?»-pitao me kralj vikavši mi s drugog kraja stola.
«Pa...»-rekla sam poprilično glasno: «ovdje je drugačija klima tako da sam malo kasnije zaspala,ali stvarno vam hvala na prekrasnim spavaonicama...»
«Pa kod nas ti je to normalno,svi imamo takve sobe...A kod vas,zar vi tamo nemate?»-tu sam ostala malo zbunjena jer sam se sjetila da mi je Jason rekao da moram opovrći svoju priču.
«Ovaj,pa,zapravo,sve se više bojim da sam ja zaista,kako kaže njegovo visočanstvo,izgubila pamćenje...A ono za drugo svijet me najvjerojatnije tresla groznica,nisam ni sama znala što pričam...»-rekla sam nasilu se smiješeći.
«Dobro,ipak smo mi kraljevska obitelj,nama je dužnost pomagati nemoćnima...Mogla bi ti ovdje i ostati....Zar ne,Ved?»-pogledala je kralja upitnim pogledom.Izgledalo je kao da ga uvijek nanešto nagovara stoga je samo kimnuo glavom uz osmijeh.Lea se zadovoljno nasmiješila i pitala me želim li s njom prošetati vrtom.Složila sam se s tom idejom tako da smo već u drugih pola sata bile u dugoj šetnji nepreglednim daljinama kraljevskog vrta.Započela sam razgovor: « I...Kako je to biti kraljeva sestra,mislim,sigurno je teško nositi sav taj teret...»
«Ma i nije tako strašno,istina,moram se o svemu s njim savjetovati,ali...Bolje to nego da sam obična pučanka. Iako ovdje ljudi,barem koliko se mi trudimo ,žive lijepim životom....»potvrdno je kimala glavom a nakon nekog vremena je uzdahnula: «I prelijepim....»-u to se pojavila djevojka srednje visine visokog čela i rumenih obraza.... Veselo nam se nasmiješila što joj je otkrivalo duge bijele zube: «Ej,baš je lijep dan za šetnju,nije li??»
«Da,bio je lijep dan...»-prozborila je Lea sebi u bradu,ali dovoljno glasno da ju je čovjek koji je stajao metar od nje mogao čuti.Djevojka je stajala 2 metra dalje...
«Ja sam Ramona»-rekla mi je djevojka pružeći mi ruku.Kada sam krenula prema njoj samo je nešto izustila da se žuri te mi je samo nabrzinu stisnula ruku i potrčala u smjeru dvorca.
Zatim je Lea počela svoju priču: «Vidiš,ovdje se ljudi dijele na ljude koji valjaju,i one koje ne valjaju.»-zatim se okrenula da provjeri ima li koga u blizini te rekla: «Ona ne valja....»


28.08.2006. | 20:29 | 30 K | P | # | ^


<< Arhiva >>


  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga


U čarobnom svijetu...

Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi


Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

naslovna stranica
prudence
Kiara
Lea
horsey
Maya Courage
Ozzie
Ramona
Hermione
Lady Ofigeny
Amanda
zizi
Ann Nicole
Isabell
AMI
Ashlee
Ayumi



Likovi


Image Hosted by ImageShack.us
-ja- (Kirsten Dunst)
Anna
Ja sam najobičnija školarka,imam 16 i pol godina,znači,3. sam razred gimnazije.Mrzim školu i najviše volim život bez puno briga...Jako volim životinje i prirodu ali ne mogu zamisliti život bez tehnologije.Jednog dana se u mom životu sve promijenilo;došla sam u nepoznatu zemlju iz nepoznatih razloga...

Stanovnici zemlje Sandalbock

Image Hosted by ImageShack.us
>Kralj Ved-(Hayden Christensen)
Kralj zemlje Sandalbock.Ima 21 godinu i morao je preuzeti svu odgovornost na sebe poslije brutalne smrti roditelja.Kažu da je hladna osoba,ali ja ga još nisam službeno upoznala tako da ne mogu ništa govoriti...

Image Hosted by ImageShack.us
Lea- (Natalie Portman)
Ima 19 godina,mlađa sestra kralja Veda...Može se pretvoriti u sirenu što nam može pomoći u komuniciranju s morskim svijetom. Jako je dobra osoba,iako dosta razmažena.

Image Hosted by ImageShack.us
Ramona-(Anna Popplewell)
Ima 16 godina.Voli čitati,crtati,jesti,glupirati se,pisati priče.
Jako je neobična,još je dobro ne poznajem,srela sam je pri ulasku u palaču....
Rođena je 13.7.1990. na petak 13,ima dečka Liama.

Image Hosted by ImageShack.us
Jason-(Gregory Smith)
Ima 17 godina,živi kao i ja u novoj zemlji,Sandalbock.Član je tajne organizacije za očuvanje identiteta ljudi pristiglih u Sandalbock. Jako uvjerljivo govori,može čovjeka navući na sve....Nemam neko mišljenje o njemu jer ga ne poznajem dobro.

Image Hosted by ImageShack.us
Isabell/-((Kristin Kreuk)
Ima 18 godina, živi u Sandalbocku.Vilenjakinja je ali ima crnu kosu što je zapravo jako rijetko,jako voli životinje i često se njima druži. Nosi zanimljive odjevne kombinacije. Još je nisam upoznala,ali kako sam čula,rijetki su s njom zaista dobri jer je jako teška osoba.

Image Hosted by ImageShack.us
Heather-(Alexis Bledel)
Ima 16 godina,zovemo je Heth. Obožava pisati priče i jako je komunikativna. Zapravo je borbenog duha, ali to samo rijetki znaju. Živi u Sandalbocku i može se pretvoriti u vrbu. Frendice smo...Kolko tolko...

Image Hosted by ImageShack.us
Andrew-(Orlando Bloom)
Naš simpatični vrtlar.Ima 22 godine.Mislim da nešto muti s Leom.Jako je vedra osoba i sve uvijek nasmijava....

Image Hosted by ImageShack.us
Valerie-(Jennifer Lopez)
Svi je zovemo Val ili Vally. Ona je valjda najposebnija cura u Sandalbocku. Ima 21 godinu. Uz nju se čovjek stvarno može nasmijati jer je jako zabavna,uvijek vesela i nasmiješena. Iako,kad se raživčani zna početi plakati. Ali i taj plač rijetko kad dugo traje. Ljuti se kada joj kažeš da ti se nešto njezino ne sviđa što dijeluje baš blesavo. Ima dečka koji se zove Bono i totalno je luda za njim iako je on potpuna suprotnost od nje...

Image Hosted by ImageShack.us
Vivian-(Michelle Williams)
Zaručnica kralja Veda koja je jako slična mojoj najboljoj prijateljici Michelle iz stvarnog svijeta. Jako je hladna,ima 20 godina. Ponekad se čini kao da nije živo biće,ali mi Ved ne dopušta da kažem išta ružno o njoj.

Ljudi u mom (stvarnom) životu

Image Hosted by ImageShack.us
Zacharias-(Tobey Maguire)
Moj dečko u drugom svijetu.Jako ga volim,i on mene.Nedostaje mi...Zanima ga biologija i pravi je prirodni tip.Ima 17 i pol godina.Rođen je 16.10.1988.

Image Hosted by ImageShack.us
Daphnia-(Sherlyn)
Nadimak joj je Daphny.
Ima 16 godina i ide u 3.gimnazije,sanjarica je,živi u oblacima i jako je osjećajna...Sjedi sa mnom pod latinskim što mi jako koristi jer uvijek mogu od nje prepisivati...smijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Maya-(Alyssa Milano)
Starija je od mene godinu dana,isto ide u gimnaziju.Najdraži predmet joj je kemija i često mi je davala isntrukcije...Jako je draga...

Image Hosted by ImageShack.us
Ashlee
Ima 17 godina,moja sestrična.Zovemo je Ash...Šminkerica je,obožava se lickati i ima sve markice...Jako je simpatična i pomalo glasna smijeh...





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws