04

ponedjeljak

lipanj

2012

ANTI PODUZETNIČKU KLIMU NASTAVITI ILI NE?

2012-06-04, 09:04:10, ponedjeljak,
tagovi -
hrvatska politika, hrvatski Hrvat, hrvatski parlamentarci, hrvatsko bankarstvo, hrvatsko gospodarstvo, interNacionalni Hrvat,

ANTI PODUZETNIČKU KLIMU NASTAVITI ILI NE?

NE prijatelji Hrvatske
orkestrirano bezObzirno iz sata u sat svaki dan, iz dana u dan
navijački agresivno urlaju

zabranimo
Hrvatima anti poduzetničku klimu održavati u svojoj Hrvatskoj,

dakle,
pod uzeti tuđe kao lopovluk tuđeg rada MORA biti NE ograničeno dopušteno u Hrvatskoj ,

ALI ALI ALI -

pod uzeti tuđe kao lopovluk tuđeg rada već JEST - NE ograničeno dopušteno u Hrvatskoj ,

MI svi...
već jesmo prepoznali,

Hrvatsku vozaju u gubitničkom smjeru
Hrvatski parlamentarci BEZ suglasnosti Hrvata već 20 godina,

NIKAD zaboraviti... pitanje
a zašto?
a dokle?
Hrvatske 4 glavne strukture vozaju u gubitničkom smjeru za gubitničke svrhe

1. Hrvatska BEZ nacionalnog - bankarstva,
zar će zaustaviti svoj gubitnički hod od jada do očaja?

2. Hrvatska BEZ nacionalnog - gospodarstva,
zar će zaustaviti svoj gubitnički hod od jada do očaja?

3. Hrvatska BEZ nacionalne - politike,
zar će zaustaviti svoj gubitnički hod od jada do očaja?

4. Hrvatska BEZ nacionalnih - Hrvata,
zar će zaustaviti svoj gubitnički hod od jada do očaja?

MI svi...
dobro i vrlo dobro i odlično jesmo prepoznali

bezObzirno interNacionalno poduzetno bankarstvo,
uništava
Hrvatsku BEZ nacionalnog - bankarstva,

bezObzirno interNacionalno poduzetno gospodarstvo,
uništava
Hrvatsku BEZ nacionalnog - gospodarstva,

bezObzirne interNacionalne poduzetne politike,
uništavaju
Hrvatsku BEZ nacionalne - politike,

bezObzirni interNacionalni poduzetni Hrvati,
uništavaju
Hrvatsku BEZ nacionalnih Hrvata,

MI svi...
nemamo svezane ruke

MI svi...
nemamo ograničenu pamet

MI svi...
jesmo kapitulirali

MI svi...
jesmo dopustili

neka interNacionalni poduzetni Hrvati
interNacionaliziraju Hrvatsku za interNacionalne poduzetne gospodare,

svatko osobno jedan je od MI svi...
svatko osobno kapitulirao je i dopustio neka interNacionalni poduzetni gospodari gospodare Hrvatskom,

a kobna lančana posljedica?

svatko osobno po iskustvu je prepoznao

moj nacionalni poduzetni gospodar
moj interNacionalni poduzetni gospodar
jesu zakonKONSTANTA uvijek ista i BEZ razlika,

svatko osobno po iskustvu je dopustio

gospodar poduzetni neka JEST - koji JEST
ali
gospodar poduzetni koji bolje plaća moje usluge
neka
bude moj poduzetni gospodar,

jer
gospodare poduzetne NE mogu eliminirati,

jer
gospodare poduzetne MORAM pokorno i poslušno služiti kao svoje kraljeve,

Hrvat je pokorno i poslušno služio svog hrvatskog - kralja,
Hrvat je pokorno i poslušno služio svog austroUgarskog - kralja,
Hrvat je pokorno i poslušno služio svog srpskog - kralja,

Hrvat i opet iznova MORA pokorno i poslušno služiti tuđeg - kralja,
ipak

HVALA svakom
koji pokuša Hrvatima biti prijatelj u nevolji i nastavi anti poduzetnu klimu protiv NE prijatelja Hrvatske,

čuvajmo Hrvatsku za djecu Hrvata,
i neka tako bude na vijeke vjekova,

www.adfilantrop.com

*****

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.