Adana M

06.12.2006., srijeda

Trebam malo ljubavi

Poslije dugo vremena sam sjeo i nesto napisao. Ali opet... Nije me osjecaj na to "natjerao", jer vec dugo ne pisem nista (prazan sam kakav dugo nisam bio, mozda i nikada do sada), nego potreba da kazem nesto na tu "temu". Da je makar receno i napisano - pa vidjela ona to ili ne.

Trebam nekog da me voli
kada nećeš više ti,
trebam osjećaj što boli –
trebam malo ljubavi.

Trebam ljubav nekom dati
kada nećeš više ti
pored mene opet stati –
trebam malo ljubavi.

Trebam nekog da je moj
kada nećeš više ti,
trebam opet biti nečiji il' tvoj –
trebam malo ljubavi.

Trebam nekog tko me želi
kada nećeš više ti,
da moj dan i tugu dijeli –
trebam malo ljubavi.

Trebam nekog da me ljubi
kada nećeš više ti,
trebam nekog da me žudi –
trebam malo ljubavi.

Trebam neko tijelo čedno
kada nećeš više ti,
trebam neko mene žedno –
trebam malo ljubavi.

Trebam neko malo lane
kada nećeš više ti
brojati uz mene dane –
trebam malo ljubavi.

Trebam sunca nekog ljeta
da zasija u oku mom,
trebam ljubav cijelog svijeta
da je sad u srcu tvom.

A ljubavi više nema,
odnijeli je loši dani.
Sreća odavno nam drijema,
samo sol i suze su na rani.

Davor
- 23:28 - Ostavi trag (2) - Ispisi - Direktan link

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (12)
Studeni 2006 (19)
Listopad 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

Counter