Actros

utorak, 07.03.2006.

općenito

Na početku se želim izjasniti da me još nitko nije zvao u vezi dotične oklade i ja mislim da bi bilo najpoštenije od gubitnika da to rješi onak na džentlmenski način....nebi vjerovali počeo sam se kladiti i za sad sam u dobitku 5 kn....nije nešto ali je bolje od nekih....( bez primitivnih komentara molim)
Joj da moram se javno ispričati kolegici Sofiji što sam "zaboravio" njezin rođendan...mislim da nisam jedini pa...
Vidim neki igrači su se bacili na ženske to je pohvalno ipak treba ima na svakom ćošku samo ih treba uočiti a to istreniranom oku profesionalaca to nije greda....
Za one zlobnike koji imaju komentare na moj kompjuter mislim možemo se mi dogovoriti negdje da to provjerimo.....i nije ništa crklo nego sam bio zauzet ispitima odlučio sam sve proći bez kupovanja pa učim ( bez smijeha molim) držte fige u petak je fizika.....500Eu-kein problem

Mislim da bi bio red da održimo onaj poznati revijalni memorijal u grandu tamo odmah kraj ćoškaste 7...

Za zainteresirane kruže priče na mom faksu o pobjedi intera u slijedećem kolu mislim da protiv kamena.....dojava stigla iz povjerljivih izvora...ipak sam ja na prometu.....ne vraćam pare ako izgubite...he he he......

- 19:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #