vatrene motoristice

četvrtak, 20.10.2005.

M*O*T*O - G*I*R*L*S

Volim KAWASAKIJA,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
u garaži mi YAMAHA,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kad proletim Avenijom svi ostaju bez daha.
I curice na stanici i frajeli u pili
Jer gazim malog Kwića koji od bola cvili,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Stišćem ga do jaja, vrtim gas do kraja,
Uživam u vožnji zelenog zmaja.
Drugo jutro sjedam na DUCATIJA,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Na semaforu se klinac
U nabrijanom BMW-u bahati,
Pogledam ga posprdno u oči,
I probudim Ducatijeve moći,
Dok je on u svojoj kanti deprimiran,
Ja sam već kao s rampe lansiran.
Obožavam dok kroz noć VTR-ka vuče,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jer i moje srce ko njeno tuče,
Toliki moment nemaju ni kamioni,
Ta HONDA je zbilja životinja što lomi,
A ona plava YAMAHA iz garaže,
Vozi se dok pohotne curice se traže,
Nemojte me shvatit krivo
Yamaha nije samo za lovit mlado tkivo,
Jer ona se na sa trkaćom stazom ne muči,
U njenom srcu divlja zvijer čuči.
Redam na SUZUKIJU brzine,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A kazaljke strelovito lete u visine,
Na displeyu troznamenkasti broj,
Vrijeme je da obuzdam ovaj stroj,
Nije da se bojim velkih brzina ,
Ali ovaj GSX-R-ka opasna je mrcina,
Neznalicama je Akrapović preglasan,
Ali pravim motoristima njegov je zvuk krasan.
Volim brzinu, nagone sljedim,
Drugi nek se maknu da ih ne ozljedim,
Kupio sam novu MILE,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
luđački je žuta,
Jurim na njoj kao metak, mičite se s puta,
Al nije se makla vozačica fijeste,
A ja nesretnik završim pored ceste,
APRILIA je sad u bezličnoj masi,
Ja s tugom ju gledam dok moj život se gasi,
I dok se jutrom čuje crkveno zvono,
Ja bjesumično turiram Tu ono. :((((


EVO DA NAPISEMO PAR OVOTJEDNIH "PAMETNIH" IZJAVA:)
Tema je bila RODENDAN a pametni drenovac iz razreda bubne: he ja sam od 16 slavio samo 2 i to dok sam bio u Svicarskoj, jer kada sam dosao u Hrvatsku pice mi je bilo skupo:)
a evo da stavimo pola slike od njega jer nemamo cijele hahahahFree Image Hosting at www.ImageShack.us

a sada apenac boys (RUDI) haha da vam je samo vidijeti kako ga dize hahahah
a najbolji su nam njegiovi biseri kada se hvali kako je APENCA dizao na zadnij jer on to tako u detalje opise ........ Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 17:41 - Komentari (7) - Isprintaj - #