Image Hosted by ImageShack.usN*E Z*N*A*M S*T*V*A*R*N*O N*E* Z*N*A*M,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.usN*E Z*N*A*M S*T*V*A*R*N*O N*E* Z*N*A*M,blog.dnevnik.hr/active" />

vatrene motoristice

ponedjeljak, 12.09.2005.

Image Hosted by ImageShack.usN*E Z*N*A*M S*T*V*A*R*N*O N*E* Z*N*A*M

Evo da se ja probudim iz mrtvih... tj. živih koji spadaju pod mrtve... (ni ja ovo ne kužim ali nema veze),, i da se nakon puno, puno vremena uhvatim tipkanj:) tj. točnije nakon 6 dana, joj moja matematika nikada mi nije išla, no to sada nije ni bitno mislim je ali nema veze:)) e da bitno je to da ja opet po svom starom dobrom običaju ne znam što da napišem haaaaa koje iznenađenje:)) E sada da pišem što sam danas radila, jela, kuda sam išla.......aaaaaaaaaaaa stvarno mi se ne da, a koga to uostalom zanima:))) Image Hosted by ImageShack.us
Idem staviti malo sličica možda mi usput padne nešto na pamet ali nemoj te se previše nadati:)
STAVLJM OVU SLIKICU IAKO ZNAM DA MI TO BAŠ I NIJE PAMETNOImage Hosted by ImageShack.us 1....2.........3..... B*U*M*Free Image Hosting at www.ImageShack.us e da evo idem si kopati jedan mali skromni grobić:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us malo pravoga motora:)
Image Hosted by ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.uspa ..... jednu Image Hosted by ImageShack.usY*A*M*A*H*UImage Hosted by ImageShack.us
Pa jednu slikicu na kojoj je Free Image Hosting at www.ImageShack.usKAWASAKI
I još mi ništa nije palo na pamet osim da se osjećam kao............................Image Hosted by ImageShack.us
e da i ovo ime mislim na naziv posta nema veze s vezom ali namjenjeno je jednoj osobi;))
Image Hosted by ImageShack.uspppppppp*uuuuuuuuuuu*ssssssssss*aaaaaaaaaaaaaaaa*Image Hosted by ImageShack.us

- 23:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #