Tražim osobu za čuvanje starije osobe - Pronađi pratnju

četvrtak , 20.12.2018.

cuvanje starije osobe










Click here: Tražim osobu za čuvanje starije osobe






Popodne bi nam se pridružila i moja velika seka koja ide u prvi razred i dolazi kući oko 16 h. Mama još ne zna točno radno vrijeme ali ja vjerujem da ćete se vas dvije lako dogovoriti oko svi detalja.



tražim osobu za čuvanje starije osobe

Mi smo u LANIŠTU, ne u Vrbanima. Tražimo tetu čuvalicu na području Vrbovca koja je spremna par sati dnevno pomoći u čuvanju mojoj mami. Molimo da nam se jave samo osobe na koje možemo računati na duže vrijeme. Voljeli bismo pronaći kreativnu i snalažljivu tetu čuvalicu.



tražim osobu za čuvanje starije osobe

cuvanje starije osobe - Molimo posjetioce da ne postavljaju oglase u kome nekoga za nesto optuzuju, već da te navode prijave nadleznim drzavnim organima cija je nadležnost rješavanje takvih problema. Obveze su iskuljučivo vezane za dijete: hranjenje pripremljenom hranom, presvlačenje platnene pelene i odijevanje, igranje.



tražim osobu za čuvanje starije osobe

Tražimo dadilju za razigranu dvogodišnjakinju Zagreb, centar , u početku nam je potrebno četvrtkom, petkom 16-19 sati i subotom 8:30 -13 sati , a kasnije će biti potrebno na puno radno vrijeme i dugoročno nekoliko godina. Naglašavam da je jedan od roditelja uvijek prisutan. Očekujemo simpatičnu mlađu osobu, agilnu, kreativnu, zdravih prehrambenih navika, komunikativnu, spremnu nas pratiti na čestim putovanjima. Obveze su iskuljučivo vezane za dijete: hranjenje pripremljenom hranom, presvlačenje platnene pelene i odijevanje, igranje. Želimo da je dijete uvijek uredno za najmanju flekicu se treba presvući. Nudimo plaćanje satnice po dogovoru ekstra novce za blagdane , za puno radno vrijeme plaću, a na putovanjima snosimo sve troškove i plaćamo dnevnicu a osoba ima i puno slobodnog vremena. Sve detalje bismo dogovorili osobno. Potrebno je iskustvo u čuvanju djece i preporuka barem jedne obitelji te potvrda o nekažnjavanju. Molim ponude ili preporuke na pp. Vozacka dozvola prednost ali nije uvijet. Ponude slati na: ili SMS-om na 00353-85-743-82-72 Posljednje uređivanje od daddycool : 19. Pod čuvanjem podrazumijevamo pripremu i kuhanje hrane za dijete u dogovoru s roditeljima , edukativnu igru i šetnje, te manje kućanske poslove pospremanje igračaka, povremeno usisavanje i slično. Teta nam treba svakim radnim danom od cca 7-17 sati, molimo da je nepušačica. Svaka preporuka je dobrodošla. Sa čuvanjem bi krenuli što prije da se svi na vrijeme naviknemo. Zahvaljujemo i nadamo se da će naš mališan biti dobro zbrinut dok su mam i tata na poslu! Zagreb Donja Dubrava : Tražimo vedru, dragu i odgovornu osobu za čuvanje dječaka od 3g8mj i curice od 1g10mj. Cuvanje je potrebno 1x tjedno sto ukljucuje podizanje djece iz vrtića oko 16h te čuvanje do cca 18:30. Moguće je povremeno naknadno čuvanje po potrebi roditelja: - još koji dan u tjednu podizanje iz vrtića ako roditelji moraju se zadrzati duze na poslu - preko vikenda u večernjim satima da roditelji mogu malo izaci van Obaveze uključuju: - davanje obroka i međuobroka - vedra komunikacija i nježnost s djecom Ako dadilja živi u okolici našeg kvarta znaci Trnava, Vukomerec , poslije vrtića je moguće čuvanje djece kod dadilje, ako je životni prostor odgovarajući djeci. Prvi sat 25kn, svaki slijedeći - 20kn. Vozacka dozvola prednost ali nije uvijet. Poželjna je osoba s preporukama i iskustvom. To bi bilo na duže ako budemo on bude zadovoljni. Iako smo sada neispavani i umorni jako, mislimo da smo relativno dragi i normalni ljudi, te se isto nadamo da će naša Laura izrast u dragu curku, pa bi voljeli da naša teta bude osoba s kojom ćemo se druziti dok Laura ne krene u školu ,a vjerojatno, s obzirom kakve poslove rade mama i i tata i duže od toga Tako, draga teto, godpodjo ili Nanny, ako želite i imate mogućnosti dulje vremena pokušati s našom familijom, molim Vas da nas kontaktirate na Tražimo mlađu, vedru i toplu žensku osobu za čuvanje dvoje djece 6 i 8 godina u Zagrebu na Kustošiji, prednost imaju zainteresirani koji žive u blizini. Te također po potrebi radila sve što je potrebno za normalan život u jednom stanu. Čuvanje bi bilo svaki radni dan u popodnevnim satima, te oko 4 sata dnevno. I po potrebi, cijelo dnevno. Molimo da nam se jave samo osobe na koje možemo računati na duže vrijeme. Javite se na i na. Tražimo pouzdanu i odgovornu, toplu i iskrenu osobu za čuvanje djevojčice od 11 mjeseci, na duže vrijeme, lokacija: Vrbik, Zagreb. Posao uključuje kompletnu brigu oko djeteta igranje, šetanje, presvlačenje, hranjenje, kuhanje... Dajemo prednost osobama sa iskustvom i preporukama npr. Rujani društvo pravi pasica Gaja koju bi ponekad trebalo povesti s njom u šetnju po kvartu. Tražimo dakle i osobu koja voli pse Javite se na: ili na 098202174 Hvala Live in sitterica!!! Tražim mladu,pouzdanu i odgovornu,osobu za čuvanje djece i obavljanje kućanskih poslova. Osoba će živjeti u kući, imat će svoj kat koji je potpuno opremljen krevetom, zasebnom kupaonom, balkonom i ostalim.. Majka sam dvoje djece. Jedno ima 3 godine i ide u vrtić a drugo ima 7 mjeseci. Prednost dajem osobama koje su upoznate i provode waldorfski i montessori pristup i osobama sa iskustvom i preporukama mogućnost kontaktiranja prethodnih poslodavaca. Posjedujemo i malog bezopasnog psića Molim sve zainteresirane da se jave na mail adresu Posljednje uređivanje od anchie76 : 24. Molimo Vas pogledajte nasu webstranicu koju smo napravili u te svrhe za vise informacija. TRAVNJA 2012 STATUS: AKTIVAN kontakt: email Tražimo tetu čuvalicu na području Vrbovca koja je spremna par sati dnevno pomoći u čuvanju mojoj mami. Dakle, i mama će uglavnom uvijek biti doma i samo treba pomoć jer sam ponekad živahan dečko. Imam već skoro 7 mjeseci i jako se volim igrati, slušati kako mi drugi pričaju i polako već i pužem. Napomena: u mojoj obitelji je i jako drag pas, malo je veći ali ja ga volim tako da bi se i teti trebao svidjeti ako želi da si budemo dobri Tražimo tetu za povremena čuvanja tijekom tjedna, od 8 do 15h. Naš dječak je star 2 godine i ide u jaslice, ali često je bolestan, i sve nam je veći problem izbivanje s posla. Obično se radi o dječjim bolestima gdje mu je nakon 2-3 dobro, mama bi mogla natrag na posao, ali pedijatrica preporučuje da ne ide u kolektiv još 7 do 10 dana. Tada bismo angažirali tetu. Živimo u Zagrebu, u Dubravi, u blizini Garden Malla. Tražimo tetu čuvalicu na području Vrbovca koja je spremna par sati dnevno pomoći u čuvanju mojoj mami. Dakle, i mama će uglavnom uvijek biti doma i samo treba pomoć jer sam ponekad živahan dečko. Imam već skoro 7 mjeseci i jako se volim igrati, slušati kako mi drugi pričaju i polako već i pužem. Napomena: u mojoj obitelji je i jako drag pas, malo je veći ali ja ga volim tako da bi se i teti trebao svidjeti ako želi da si budemo dobri Teta čuvalica 4 do 5 sati - Črnomerec Gornja Kustošija Tražimo tetu čuvalicu za našeg mališana koji će u rujnu napuniti 9 mjeseci. Čuvanje je kod nas u stanu iznimno po dogovoru , od pon do pet4 do 5 sati i obuhvaća sveokupnu brigu oko djeteta te pripremanje 1 do eventualno 2 obroka. Naš mališan u tom preiodu spava oko 1 i pol do 2 sata - znači u preostalo vrijeme papanje, igra, a ako je lijepo vrijeme šetnja po kvartu. Prednost tetama s iskustvom i preporukama, koje žive u blizini. Preporuke forumaša -ica su dobrodošle! Ako ste zainteresirani molim Vas da mi se javite na mail: Draga teta čuvalica, U kolovozu ću napuniti godinu dana, a kako moja mama mora početkom rujna početi raditi ja sam jako zabrinut jer kod kuće ne mogu ostati sam a bake su daleko. Moram pronaći svoju tetu čuvalicu koja će me paziti i maziti kad su mama i tata na poslu. Jako volim šetnje i boravak na otvorenom, volim listati slikovnice, slušati priče i bajke, obožavam brojalice, volim da me se mazi i grli a ja vraćam širokim osmjehom i veselim smijehom. Obožavam puzati i igrati se skrivača. Ukratko ja sam jako živahno, aktivno, brbljavo i nasmijano dijete i tražim tetu koja će me moći pratiti u svim mojim avanturama. Jako sam znatiželjan, sve me zanima a moja teta čuvalica će morati još više poticati moj pozitivan razvoj kroz igru, pjesmu, ples. Jako volim papati pa hranjenje bude pravi gušt i druženje. Moja teta čuvalica trebala bi me čuvati svaki radni dan od 7. Moja teta čuvalica ne voli cigarete a prije mene je čuvala drugu dječicu koja su je jako, jako voljela. I da ne zaboravim, ja stanujem u Hoto naselju. Drage tete čuvalice molim da svoj životopis sa fotografijom i preporukama pošaljete mojoj mami na jer ja još ne znam ni čitati a ni pričati. Tražimo osobu za čuvanje šestomjesečne curice 3-4 sata dnevno i pomoć u kući. Uz bebu imamo još jedno dijete od 2,5 godina koje ide u vrtić, ali ako se dogodi da ostane kući potrebna je i aktivnost s njom. Nakon 6 mjeseci, kad mama krene na posao, radno vrijeme bi se produžilo na 9 sati dnevno. Tražimo pouzdanu, odgovornu, brižnu i iskrenu tetu, nepušačicu, s iskustvom i preporukama. Prednost imaju osobe s pedagoškim obrazovanjem. Očekivani početak rada: rujan 2011. Lokacija: Vrbik Javiti se možete na: Tražimo pouzdanu i odgovornu dadilju za čuvanje 1-godišnjaka puno radno vrijeme od 1. Tijekom rujna bi prošli prilagodbu. Lokacija: Bukovac, čuvanje u našem stanu Radno vrijeme: pon-pet od 7. Ozbiljne ponude molim poslati na PP ili na mail: Tražimo osobu za čuvanje šestomjesečne curice 3-4 sata dnevno i pomoć u kući. Uz bebu imamo još jedno dijete od 2,5 godina koje ide u vrtić, ali ako se dogodi da ostane kući potrebna je i aktivnost s njom. Nakon 6 mjeseci, kad mama krene na posao, radno vrijeme bi se produžilo na 9 sati dnevno. Tražimo pouzdanu, odgovornu, brižnu i iskrenu tetu, nepušačicu, s iskustvom i preporukama. Prednost imaju osobe s pedagoškim obrazovanjem. Očekivani početak rada: rujan 2011. Lokacija: Vrbik Javiti se možete na: tražim osobu za pomoć oko podizanja djece 2 i 4. Nema uvjeta u smislu dobi, svjedno mi je je li riječ o npr. Ona ne ide u vrtić i treba joj društvo za igru. Cijenjene ponude na mail razvoj inbox. Teta treba biti na zapadnom dijelu grada Malešnica, Špansko, Prečko, Vrapče, Gajnice. Radno vrijeme od pon-pet, od 7,30-18h. Posao uključuje cjeloukupnu brigu oko djece i OSNOVNU pomoć u kućanstvu čišćenje,kuhanje,peglanje i pospremanje. Trajanje radnog odnosa je 2. Osobe koje nisu u mogućnosti obvezati nam se na te 2. Obavezno je vrijeme prilagodbe od 17. U tome peridu, biti ćete sa nama oko 4-6h dnevno, ovisno o dogovoru. Nepotpune zamolbe neće se uzimati u obzir. MIRJANA ERCEG Tražim mlađu, elokventnu osobu kojoj nisu strani predmeti čak i viših razreda osnovne škole povijest, zemljopis, kemija, fizika... Međutim, primarni zadatak bio bi dovođenje iz škole i prisutnost uz curicu od 9 godina dok piše zadaću. Hvala poruke na pp ili bolje na emajl Posljednje uređivanje od mamalada : 06. Posao uključuje 2 sata dnevno za obavljanje uobičajenih kućanskih poslova pospremanje, kuhanje, peglanje, čišćenje. Prema dogovoru možda i podizanje djece iz vrtića vrtić nije baš blizu Najvažnije od svega bi mi bilo da je teta spremna preuzeti čuvanje djece na 8h u slučaju bolesti i ostalih iznimnih situacija. U slučaju težih zdravstvenih tegoba bih ja ostala kući, teta mi treba za lakše slučajeve i da ne šaljem djecu prvi dan nakon popijenog antibiotika u kolektiv. Opseg kućanskih poslova, pa time i satnicu nemojte uzeti striktno, tu sam otvorena za sve dogovore. Kontakt telefon: 091 2867 118.



Crtani film - Igor sihronozovan na srpskom
Vi ste veza između osobe koju njegujete i liječnika. Moja mama mora krenuti na posao a ja trebam društvo za vrijeme kada nje nema. Ne šalje vas agencija, nego stižete preko preporuke ili preko Caritasa. Tražimo osobu koja bi predano, odgovorno, aktivno i maštovito provodila vrijeme s našom djevojčicom koja sada ima 12 i pol mjeseci. Posao uključuje kompletnu brigu oko djeteta igranje s djetetom i poticanje razvoja, presvlačenje, hranjenje, kuhanje svježeg i zdravog obroka za dijete, te prema mogucnostima pospremanje igracaka. Napomena: u mojoj obitelji je i jako drag pas, malo je veći ali ja ga volim tako da bi se i teti trebao svidjeti ako želi da si budemo dobri Teta čuvalica 4 do 5 sati - Črnomerec Gornja Kustošija Tražimo tetu čuvalicu za našeg mališana koji će u rujnu napuniti 9 mjeseci. Ukratko ja sam jako živahno, aktivno, brbljavo i nasmijano dijete i tražim tetu koja će me moći pratiti u svim mojim avanturama. Obaveze bi bile čuvanje djeteta i kuhanje za nju. Pod čuvanjem podrazumijevamo pripremu i kuhanje hrane za dijete u dogovoru s roditeljima , edukativnu igru i šetnje, te manje kućanske poslove pospremanje igračaka, povremeno usisavanje i slično. Imam već skoro 7 mjeseci i jako se volim igrati, slušati kako mi drugi pričaju i polako već i pužem. Tražimo tetu čuvalicu, Vrbani Tražimo tetu čuvalicu za čuvanje jednogodisnjeg djeteta, od kolovoza 2011, kroz duži period, u našem stanu, dok smo na poslu caa 9 sati dnevno, pon-pet. Sto se plate tice,ko je zainteresovan neka se javi na pp pa ce o detaljima porazgovarati telefonom sa mojim ocem.

[Kako do novca brzo|Stranica za spajanje ljudi|Gaj srbija mapa]






Oznake: čuvanje, Starije, osobe

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.