< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

malo o sve....a večinom nogomet....naravno i ludi provodi......i sve ostalo što ide.......

Blogovi koje posjećujem

...Kimy & Kika...smijeh¸
...Ronaldo C...legenda...hrvatska
...Spoljo...party
...Lega Kuky...thumbup
...Bilder...thumbup
...Dvije Đurđenovčanke...kiss
...Susjeda...smijeh
...slatka cura...kisskiss
...Pleša...party
...Jako opasna mala...dead
...Odlične cure...baš su si iste...kiss
...Jedino ona...kiss
...Našička urbarija...kiss
...Veliko zlo...smijeh
...slatka NINA...kiss kiss
...NAŠICE bojz...roflparty
...Đurko freestyle...thumbuphrvatska
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kopačke kake...nemam riječi...
...svaka čast...
thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...evo još jedna slika...na koju nemam riječi.....thumbup

MALO O MENI...jako malo...

cerekzovem se Stjepan...a prezivam Šramek...završio sam ugostiteljsku školu-kuharbang...živim u Đurđenovcu...najviše volim nogomet...idol mi je KAKAthumbup...volim jako i računala...znam sve o njima...treniram nogomet u NK Đurđenovcuhrvatska...i obožavam cure...ali samo cure koje me zadive ljepotom duše...mislim volim i izgled al više preferiram dušu...jbga...kissvolim jako jesti pizzu...a pijem sve što stignemnjami...izlazim svugdje...gdje je ekipa tu sam i ja...to bi bilo to...mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to sam ja...bang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...i ovo bi trebao biti ja...party

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...evo me...headbang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ja muška faca...cool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...opet ja muška faca...ajooooooj...smokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..."naša nastava"...thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...OVO JE IGRAČINA...i pol...cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kaka samo za cure...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...opet za cure...cerek

Boban Rajovic...

Provokacija...

Nepristojno hodas radis to najbolje...
musko ti je srce piste za nevolje...
bas si oni dana na moje sletjela...
pricas kako dugo decka nisi imala...

U oci me gledas opako a to mi prija...
gledas me a ne das to je provokacija...
kazi sta bih htjela koji dio moga tjela...
kad si tako smjela sto si pocrvenjela...

Nisu duge noge na tebi najbolje...
nisu vrele usne mamac za nevolje...
nesto me ka tebi sve vise privlaci...
bez dodira to me svlaci i oblaci...

U oci me gledas...
gledas me a ne das...
to je provokacija...
kazi sta bih htjela...
kad si tako smjela...

Boban Rajovic...

Flasa...

Zavoljeh tebe, zavij' me ti u crno...
pa sada sebe skupljam, zrno po zrno...
i posle svega, oci bi da te vide...
ja sam vec pao, nek tebi dobro ide...

Na tebe slab sam...
i nemam druge...
vec da se picem ljecim od tuge...
sam, sam stuko flasu...

Prva flasa tjera me da poletim...
druga da se prisjetim...
gdje si ti a gdje sam ja...
treca mi je presjela...

U svakoj bori, pisace ime tvoje...
u svakoj zori, svitace tvoje boje...
i posle svega, oci bi da te vide...
ja sam vec pao, nek tebi dobro ide...

Kada me sretnes deli osmehe...
ja posle svega...
pred tobom pokleknem...
sam, sam stuko flasu...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...opet ja facakiss...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...moja ekipicathumbup...nisu sviblabla...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...naši kuhariparty...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...vidi maledead...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...viđi ti ovokiss...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kolega Šljox i jasmokin...


četvrtak, 21.06.2007.

...JOJ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ŠPOLJO...CAR...


ej ljudovi...ewo i mene...napokon...nisam jako dugo bio na svome blogu bang...jbga...nemam previše vremena kiss...ah znate kakve su cure thumbup...jbga...nego ewo da ukratko kažem što se događalo...ono...MATURA...heh...praktični dio nisam imao pojma...o pojmu...da nije bilo ŠPOLJE u našoj grupi...bilo bi jako ubitačno...pa taj čovik je legenda nad legendama...pomagao je svima...al baš svima...i uz pomoć njega je nas dosta prošlo...jbga...sad ćemo mu se nekako odužiti već...ma dogovorit ćemo se...ah...al glavno...morao sam njega pohvalit...jbga...najzaslužniji je što smo prošli...pa tako...pismeni dio je bio već lakši...jer sam učio za njega...samo dan prije...i to od 20 sati do 5 ujutro...i onda zaspao...probudio se u 8 jer sam imao felling da sam zaspao na ispit...i šta sad kad sam se već probudio jbga...moram učit...prošao sam i pismeni...iako sam sumnjao da ću proć...al dogodilo se...sada je ostala samo zadaćnica...iz hrvatskog...i da se riješim te jebene škole...eto toliko o maturi....

MALO ŠPORTA....
NK Đurđenovac je pobijedio u prvoj kvalifikacijskoj utakmici za 1.ŽNL ekipu Mladosti iz Đakovačke Satnice rezultatom 2:1...gosti su poveli u 24 minuti utakmice preko Darija Izgraja...pet minuta nakon toga...točnije u 29 minuti...Tomislav Majstorić jednim volejem sa 20-etak metara izjednjačuje na 1:1...i minutu nakon toga Alen Knežević "Buki" povećava za 2:1...i to je bilo to...osim što je utakmica bila jako dosadna...al je bilo preko 500 ljudi gledat...jbga...

i sada malo...tužnih vijesti...za mene...inače ANDREA "moja draga"kiss kissu nedjelju 24.7.2007. u 22 sata odlazi na maturalac...joj...i vraća se u ponedjeljak 2.8.2007....joj...pa tko će to izdržat...al to nije još ništa...nakon maturalca ima praxu 15 dana...i to je znači doma u đuxu...a poslije praxe ide na more na mjesec dana...a tko će pak to izdržat...al neću sda jadikovat...nego ću svima zaželjet laku noć i lijepe snove...pozzzzzzz.......mahwavemahwave



| komentari (21) | print | # |


<< Arhiva >>