< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

malo o sve....a večinom nogomet....naravno i ludi provodi......i sve ostalo što ide.......

Blogovi koje posjećujem

...Kimy & Kika...smijeh¸
...Ronaldo C...legenda...hrvatska
...Spoljo...party
...Lega Kuky...thumbup
...Bilder...thumbup
...Dvije Đurđenovčanke...kiss
...Susjeda...smijeh
...slatka cura...kisskiss
...Pleša...party
...Jako opasna mala...dead
...Odlične cure...baš su si iste...kiss
...Jedino ona...kiss
...Našička urbarija...kiss
...Veliko zlo...smijeh
...slatka NINA...kiss kiss
...NAŠICE bojz...roflparty
...Đurko freestyle...thumbuphrvatska
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kopačke kake...nemam riječi...
...svaka čast...
thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...evo još jedna slika...na koju nemam riječi.....thumbup

MALO O MENI...jako malo...

cerekzovem se Stjepan...a prezivam Šramek...završio sam ugostiteljsku školu-kuharbang...živim u Đurđenovcu...najviše volim nogomet...idol mi je KAKAthumbup...volim jako i računala...znam sve o njima...treniram nogomet u NK Đurđenovcuhrvatska...i obožavam cure...ali samo cure koje me zadive ljepotom duše...mislim volim i izgled al više preferiram dušu...jbga...kissvolim jako jesti pizzu...a pijem sve što stignemnjami...izlazim svugdje...gdje je ekipa tu sam i ja...to bi bilo to...mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to sam ja...bang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...i ovo bi trebao biti ja...party

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...evo me...headbang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ja muška faca...cool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...opet ja muška faca...ajooooooj...smokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..."naša nastava"...thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...OVO JE IGRAČINA...i pol...cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kaka samo za cure...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...opet za cure...cerek

Boban Rajovic...

Provokacija...

Nepristojno hodas radis to najbolje...
musko ti je srce piste za nevolje...
bas si oni dana na moje sletjela...
pricas kako dugo decka nisi imala...

U oci me gledas opako a to mi prija...
gledas me a ne das to je provokacija...
kazi sta bih htjela koji dio moga tjela...
kad si tako smjela sto si pocrvenjela...

Nisu duge noge na tebi najbolje...
nisu vrele usne mamac za nevolje...
nesto me ka tebi sve vise privlaci...
bez dodira to me svlaci i oblaci...

U oci me gledas...
gledas me a ne das...
to je provokacija...
kazi sta bih htjela...
kad si tako smjela...

Boban Rajovic...

Flasa...

Zavoljeh tebe, zavij' me ti u crno...
pa sada sebe skupljam, zrno po zrno...
i posle svega, oci bi da te vide...
ja sam vec pao, nek tebi dobro ide...

Na tebe slab sam...
i nemam druge...
vec da se picem ljecim od tuge...
sam, sam stuko flasu...

Prva flasa tjera me da poletim...
druga da se prisjetim...
gdje si ti a gdje sam ja...
treca mi je presjela...

U svakoj bori, pisace ime tvoje...
u svakoj zori, svitace tvoje boje...
i posle svega, oci bi da te vide...
ja sam vec pao, nek tebi dobro ide...

Kada me sretnes deli osmehe...
ja posle svega...
pred tobom pokleknem...
sam, sam stuko flasu...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...opet ja facakiss...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...moja ekipicathumbup...nisu sviblabla...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...naši kuhariparty...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...vidi maledead...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...viđi ti ovokiss...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kolega Šljox i jasmokin...


ponedjeljak, 04.06.2007.

...ORAHOVAČKO PROLJEĆE...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...čovjek koji sve zna o nogometu...heh...thumbup

ewo ljudovi...moram napisat novi post...heh...jbga...ono...u petak sam bio u ORAHOVICI...na ORAHOVAČKOM PROLJEĆU...ono...bili su koncerti ZABRANJENOG PUŠENJAnut...&...CRVENE JABUKEsmijeh...ono...bilo je super al ne mnogo...bar meni...a razlog je tome...što je moja draga ANDREAcerekkiss...bila u KUTJEVUnoburninmad...kod tetka...heh...ubitačno...a naravno ja sam se morao zabavljati bez njemad...a to je jako teško...puno smo plesali...cijeli sam bio mokar kad sam stigao doma...i plav...sav u modricama...od onih ŠUTKI bang...na ZABRANJENOM PUŠENJU...i tako...malo smo si popili...samo maloparty...tam sam i bio s kolegom ŠPOLJOM...ovim putem ga pozdravljam mahwave...ugl...bilo je ok..a subota...je bila meni super...cijelu noć sam proveo sa dragomkisskiss...jbga...i to netko mora...al detalje nećemo iznosit...ugl...bilo mi je super...ma šta super...više nego super...uz to još je HRVATSKA reprezentacija hrvatska...pobijedila ESTONIJU... 1:0...strijelac EDUARDO DA SILVAhrvatskahrvatska...njegov 6 pogodak ove sezone za reprezentaciju..heh...i tako...morao sam malo..napisati post...ugl...još uvijek sam umoran...pa tak da nemam puno inspiracije...al nekakav post sam napisao...jbga...ljudovi užiwajte...komentirajte...i čitajte...ako vam se da...a najveće pozdrave šaljem svojoj SVOJOJ LJUBLJENOJ CURI ANDREI cerekkisscerekkiss...jbga...moram i nju malo spomenit...ako navrati na blog...a ko zna mozda već i je...reći će da je uopće ne spominjem...kao da ona niti ne postoji u mome životu...ali postoji i to vlikim dijelomthumbupsmijeh...ajde pozzzzzz.....svima.... mahwavemahwave



| komentari (65) | print | # |


<< Arhiva >>