< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

malo o sve....a večinom nogomet....naravno i ludi provodi......i sve ostalo što ide.......

Blogovi koje posjećujem

...Kimy & Kika...smijeh¸
...Ronaldo C...legenda...hrvatska
...Spoljo...party
...Lega Kuky...thumbup
...Bilder...thumbup
...Dvije Đurđenovčanke...kiss
...Susjeda...smijeh
...slatka cura...kisskiss
...Pleša...party
...Jako opasna mala...dead
...Odlične cure...baš su si iste...kiss
...Jedino ona...kiss
...Našička urbarija...kiss
...Veliko zlo...smijeh
...slatka NINA...kiss kiss
...NAŠICE bojz...roflparty
...Đurko freestyle...thumbuphrvatska
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kopačke kake...nemam riječi...
...svaka čast...
thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...evo još jedna slika...na koju nemam riječi.....thumbup

MALO O MENI...jako malo...

cerekzovem se Stjepan...a prezivam Šramek...završio sam ugostiteljsku školu-kuharbang...živim u Đurđenovcu...najviše volim nogomet...idol mi je KAKAthumbup...volim jako i računala...znam sve o njima...treniram nogomet u NK Đurđenovcuhrvatska...i obožavam cure...ali samo cure koje me zadive ljepotom duše...mislim volim i izgled al više preferiram dušu...jbga...kissvolim jako jesti pizzu...a pijem sve što stignemnjami...izlazim svugdje...gdje je ekipa tu sam i ja...to bi bilo to...mah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to sam ja...bang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...i ovo bi trebao biti ja...party

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...evo me...headbang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ja muška faca...cool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...opet ja muška faca...ajooooooj...smokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..."naša nastava"...thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...OVO JE IGRAČINA...i pol...cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kaka samo za cure...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...opet za cure...cerek

Boban Rajovic...

Provokacija...

Nepristojno hodas radis to najbolje...
musko ti je srce piste za nevolje...
bas si oni dana na moje sletjela...
pricas kako dugo decka nisi imala...

U oci me gledas opako a to mi prija...
gledas me a ne das to je provokacija...
kazi sta bih htjela koji dio moga tjela...
kad si tako smjela sto si pocrvenjela...

Nisu duge noge na tebi najbolje...
nisu vrele usne mamac za nevolje...
nesto me ka tebi sve vise privlaci...
bez dodira to me svlaci i oblaci...

U oci me gledas...
gledas me a ne das...
to je provokacija...
kazi sta bih htjela...
kad si tako smjela...

Boban Rajovic...

Flasa...

Zavoljeh tebe, zavij' me ti u crno...
pa sada sebe skupljam, zrno po zrno...
i posle svega, oci bi da te vide...
ja sam vec pao, nek tebi dobro ide...

Na tebe slab sam...
i nemam druge...
vec da se picem ljecim od tuge...
sam, sam stuko flasu...

Prva flasa tjera me da poletim...
druga da se prisjetim...
gdje si ti a gdje sam ja...
treca mi je presjela...

U svakoj bori, pisace ime tvoje...
u svakoj zori, svitace tvoje boje...
i posle svega, oci bi da te vide...
ja sam vec pao, nek tebi dobro ide...

Kada me sretnes deli osmehe...
ja posle svega...
pred tobom pokleknem...
sam, sam stuko flasu...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...opet ja facakiss...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...moja ekipicathumbup...nisu sviblabla...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...naši kuhariparty...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...vidi maledead...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...viđi ti ovokiss...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kolega Šljox i jasmokin...


utorak, 29.05.2007.

...EVO ME...NAPOKON...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...EVO MALO...sam toliko da ima slika...

ah ljudovi...evo menewave...neznam kaj da vam kažem...jenostavno je ubitačno...sorry kaj nisam nikoga posjetiono...al bilo mi je JEBENO...ono...mislim...cijeli jedeni tjedan nemam neta...a u kurac i taj wireless...heh...stalno puca veza sa administratorom...ili naravno netko pametan iskopča svoju antenu...i naravno nema signala...GROZOTA...al ajd da krenem...eh...u petak nisam išao van...jer sam se odmarao zbog subote...i GACINOG i IVINOG ROĐENDANAparty...jbga...ono...na rođendanu je bilo superthumbup...al ne baš super jer mi je cura bila u Našicama i malo sam se brinuo...jbga...ali vratila se oko jedan...i onda je bilo sve bajnocerek...jbga...eto..onak...i da naravno bilo je i nevrijeme...koje me ke zahvatilo kad sam išao doma od cureeek...al to ti je život...

...ZA ŠPOLJU...I MOJ RAZRED...

...TENO HVALA...

eh sada vidim komentar od TENE...heh...e moji ljudi i drugovi iz razreda...pa vi nemate pojma...čujete svakakve priče i pričice...baš ste lakovjerni...sad tek to vidim...slušate priče od onog/one koji je bio/bila u centru dok smo mi bili na lapežu...SVAKA ČAST TENI KOJA SE USUDILA I TO ODMAH REKLA...SVAKA ČAST...jer nemam riječi za druge koji su šutili ko pičke...zaliveni i smijali se...da ne nabrajam pojedince...nikoga ne krivim...ali ljudi mogli ste pitat slobodno što vas zanima...a ne izmišljat idiotarije...ma nemam riječi za neke...a oni če znat koji su to...jedino tko se je tu pokazao ko mi je frend je TENA...a ti ŠPOLJO...nemoj se ljutit na TENU...nije ona kriva...ona je samo bila pravi frend i pitala direkt a ne se smijala ti iza leđa...dok ti to drugi rade...zato Špoljo...riješi to s TENOM jer nećeš svađom ništa postić...ok...ja sam riješio to...a i ti ćeš jer znam...ajd zapitaj se malo tko ti je još osim nje rekao šta s priča o nama dvojici...malo se zapitaj...heh...a ti koji si to izmislio...mislim svi znaju tko je on...al dobro...neću ga spominjat...jer nije vrijedan toga...

...MALO SPORTA...
heh...evo i ovoga...inače ovaj tjedan mi je bio buran sa sportom...u subotu smo juniori nk Đurđenovca igrali kod kuće s Dinamom iz Budimaca...i pobijedili neznam koliko...al zanm da je cijela utakmica trajala pola sata..jer se pripremao rukometni derbi...AG DINAS ĐURĐENOVAC...vs...OSIJEK...za prvaka i ulazak u drugu HRVATSKU RUKOMETNU LIGU...naravno Đurdan je pobijedio 32:30...a najbolji igrač je bio DANIJEL FAK sa 7 postignutih golova...a samo je jedan sedmerac promašio od 6 sviranih...i tak...vatreno smo navijali...malo sam promukao...al nema veze...isplatilo se...a u nedjelju sam igrao za seniore Đurđenovca u Beljevini...protiv isto imene ekipe...i izgubili 3:2...ono...da ste gledali utakmicu...popišali bi se od smijeha...jer to je bilo ludara...mi smo im trebali pustit da bi opstali u lizi...i pustili smo...jbga...eto toliko...novi post je tu...a na vama je red...pozzzzz...mahwavemah



| komentari (111) | print | # |


<< Arhiva >>