~ Ace of Diamonds ~

subota, 01.12.2007.

pa da

nemam pojma koji naslov da stavim, vidit cu kako ce se razvit, evo me ne sjedim malo tu pred ekranom i blesam, nema nikog da gnjavim, svi se razbjezali, pa i oni koji su bili tu do koji moment nestali su, valjd anema smisla da mene slusaju, al zato ja ovdje mogu pisat sta mi padne na pamet zato. takoc, sad si bas gledam ne valja iskren bit nikad, a to mislim ozbiljno iako sam dosta neozbiljan na netu, al dobro izgleda da to samo meni tako izgleda svima sam nekako ko neki ozbiljni lik, no dobro tako sad bas malo ja poceo nes iz glave bacat sto mislim i svi pobjegli, pa si malo mislim kako bi bilo dobro prestat ot radit, nema tu bas nekog interesa za te moje nazovimo ih misli, tj. bolje pod navodnike te misli, "misli" e tako je bolje, pa da, bas mi tupav naslov posta, al ostavit cu ga, kad mi to nekako preslo u postapalicu pored onih mojih standardnih i sad me malo bed pisat tu nes da nebi procito netko ko me kao zna, tj cita ovo izgleda par ocoba koje me kao poznaju, a u stvari kad pogledam realno i ozbiljno ko sto se stalno ocekuje od mene ispada da me nitko ni nepozna, tak da mogu sta ocu, kom ne pasem nek produzi dalje tako mi je prije dobro islo, je da sam bio nekako, pa da, al je bilo super, bio sam bar ko mali klinjo bezbrizan sto bi se reklo, tj. bar nisam te brige dozivljavo ko sto sad nekad znam sjest i razmisljat o nekim stvarima i sta ce i kako bit, i opet onda nakon nekog vremena dođem do toga da se samo umaram sa tim razmisljanjima i nikakve koristi od toga, samo svaki put jedna sjeda dođe, a ne mrdnem se ni malo ni naprijed ni nazad sa tim pizdarijama i kakve onda koristi od toga, jedino sto sam uvjek sanjo da imam potpuno bijelu kosu, mozda mi u tome pomogne ta moja glupa navika, al imam onda jos dosta posla dok mi sve ne pređu na sjede ili sijede ili kako se vec pise, da znam da mi je gramatika naprijateljica, al eto, ne voli ona mene pa ne volim ni ja nju, al dobro, nema veze. opet kad malo pogledam bas nekidan sam sluso jedan razgovor, tj pricu o tim sjedim, i kao stres vamo tamo kako to ide i bas si gledam malo kako u stvari na kosi ni nemam sjedih ali u bravi mi izbijaju vec unazad par godina i mislim si kako bi moglo ispast da imam bijelu bradu, a da mi kosa ostane normalna, to bi bilo ludo, ko strasilo bi bio.
evo sad me prekine, sad sam se pogubio, ne znam sta sam mislio sad, aj sad cu nastavit samo dok se dozovem.

u stvari necu vise pisat, stavio bi neku pjesmicu sad al to mi nekako jadno postalo tu rijeci neke stavljat i spotice koje nitko ni ne pogleda, tak da, nema koristi, ja znam sta mislim i sve to, a bezveze to trpat tu da lapi, nego aj dosta od mene za ovaj put, navratim za par dana opet pa nasvrljam ponesto kad me opuca kakva ideja ili potreba za lajanjem.

uzivajte ili bar pokusajte uzivat kolko mozete.
- 01:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>